دانلود کتاب صوتی روانشناسی بدبینی با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روانشناسی بدبینی اثر فریمن دنیل

دانلود و خرید کتاب صوتی روانشناسی بدبینی

معرفی کتاب صوتی روانشناسی بدبینی

دکتر دنیل فریمن در کتاب صوتی روانشناسی بدبینی، درباره پارانویا و افکار بدبینانه صحبت می‌کند. پارانویا یک بیماری‌ است که در آن شخص بیش از اندازه به سلامت و امنیت جانی و مالی خود و اطرافیانش اهمیت می‌دهد و با افکار و توهمات بی‌پایه، خود را شکنجه می‌دهد.

پارانویا در واقع باوری غیر واقعی مبنی بر این  است که دیگران قصد آزار ما را دارند، ما را تعقیب می‌کنند، علیه جان و مال ما توطئه می‌کنند، پشت سرمان حرف می‌زنند و...

بیمار پارانویایی افکار و توهمات بی‌پایه و اساس دارد. ترس و اضطراب وی از آسیب‌هایی است که شاید هرگز برایش اتفاق نیفتند. حسادت و سوء‌ظن به دیگران، احساس ناامنی و بی‌اعتمادی به دیگران، احساس فراموش‌ شدگی از طرف دیگران و حتی از طرف همسر و فرزندان، تعبیر و تفسیر‌های غلط از رفتارها و برخوردهای دیگران و اتفاقاتی که احتمالاً برایش خواهند افتاد، ترس از ارواح و اشباح، عقیده به نیروهای ماوراء‌الطبیعه‌ای که افکارش را کنترل می‌کنند و... همه از نشانه‌های بیماری بدبینی‌اند.

شنیدن کتاب روانشناسی بدبینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

 کتاب روانشناسی بدبینی اولین کتاب خودیاری برای کسانی است که از افکار بدبینانه و باطل خود رنج می‌برند.

درباره دنیل فریمن

دکتر دنیل فریمن، عضو بنیاد ولکام در انیستیتو روانشناسی کالج سلطنتی لندن است. او مشاور روانشناسی بالینی در موسسه ساوث لندن و نیز همین سمت در بنیاد خیریه خدمات بهداشتی دولتی در شهر مادس‌لی است.

فریمن یکی از پژوهشگران سرشناس جهانی درباره بیماری پارانویا است. جیسون فریمن نیز نویسنده و ویراستار است. او با دنیل فریمن و فیلیپا گارتی در نگارش این اثر همکاری داشته است.


نظرات کاربران

کاربر 1878074
۱۴۰۰/۰۹/۲۳

حیف پولم

زمان

۶ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۳۴۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۳۴۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان