دانلود کتاب صوتی دخترا، معذرت‌‌خواهی کافیه! (خلاصه کتاب) با صدای راضیه اسدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دخترا، معذرت‌‌خواهی کافیه! (خلاصه کتاب) اثر ریچل هالیس

دانلود و خرید کتاب صوتی دخترا، معذرت‌‌خواهی کافیه! (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی دخترا، معذرت‌‌خواهی کافیه! (خلاصه کتاب)

کتاب دخترها، معذرت‌خواهی کافیه! خجالت بی‌خجالت؛ نقشه‌ای برای رسیدن به اهدافتان را به تمام دختران دنیا نشان می‌دهد تا بتوانند بدون دردسر و خجالت، به هر آن چیزی که فکر می‌کنند و لیاقتش را دارند، برسند. ریچل هالیس نویسنده‌ی این کتاب است و انتشارات سبکتو، کتاب را با صدای راضیه اسدی در اختیار شنوندگان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب صوتی دخترها، معذرت‌خواهی کافیه!

در طول قرون و اعصار گذشته، همیشه افرادی بودند که مردم را به خاطر اینکه رویا و هدف و آرزویی در سر داشتند، تحقیر یا مسخره می‌کردند و یا از آن‌ها توضیحات بیهوده‌ای می‌خواستند. اما زنان در این میان بیش از بقیه افراد از این جریانات ضربه خوردند. چراکه همیشه افرادی دیگری بودند که با پایین نگاه داشتن زنان، موفقیت خودشان تضمین می‌شد. عقاید عقب‌مانده نیز همیشه از زنان توضیح می‌خواست و آن‌ها را بازخواست می‌کرد. ریچل هالیس در کتاب دخترها، معذرت‌خواهی کافیه! به زنان نشان داده است که چطور میتوانند برای رسیدن به اهدافشان برنامه‌ریزی کنند و برای اینکه به آن‌ها برسند باید چه راهی را طی کنند و چه رفتارهایی داشته باشند. 

کتاب صوتی دخترها، معذرت‌خواهی کافیه! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب را به تمام زنان و دخترانی که دور و برتان می‌شناسید هدیه بدهید. اگر شما هم همچنان فکر می‌کنید که باید از موفقیتتان شرمنده باشید یا نمی‌دانید چطور می‌توانید در مسیر رسیدن به آرزوهایتان قدم بردارید، کتاب دخترها، معذرت‌خواهی کافیه! را بخوانید.

درباره ریچل هالیس

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وبسایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند. ریچل هالیس به عنوان آنتونی رابینز خانم‌ها هم شناخته می‌شود و سبک زندگی و لحن ساده و خودمانی او باعث شده تا الهام‌بخش افراد زیادی در سراسر جهان باشد. او در جهت توانمندسازی زنان فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهد و همچنین نامش در بین لیست ۳۰ کارآفرین زیر ۳۰ سال منتشر شده است. کتاب‌های زیادی از او به زبان فارسی  ترجمه و منتشر شده است که خودت باش دختر و شرمنده نباش دختر از آن جمله‌اند.

جملاتی از کتاب صوتی دخترها، معذرت‌خواهی کافیه!

دخترها، معذرت‌خواهی کافیه! راهنمایی تاثیرگذاری است. این کتاب به خانم‌ها که فکر می‌کنند برای رسیدن به رویاهای خود و خواسته‌های بیشتری در زندگی، باید از دیگران معذرت‌خواهی کنند، کمک می‌کند. ریچل هالیس، نویسنده این کتاب، راه‌حل‌های کاربردی و مفیدی را در اختیار خواننده قرار می‌دهد؛ همان توصیه‌ها و راه‌حل‌هایی که به او در رسیدن به اهدافش کمک کرده‌اند. این نکات کاربردی به دیگران هم کمک می‌کنند تا رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند.

فهرست

  • چطور پنج ساعت کار در هفته شما را در مسیر درست قرار می‌دهد
  • چطور تمرین یک ده ده شما را متمرکز و با انگیزه نگه می‌دارد.
  • چرا باید همیشه اهداف مشخص و معینی داشته باشید؟
  • مهارت‌ها و رفتارهایی را یاد بگیرید که از شما برنده‌ای پویا و فعال بسازد. 
معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظرات کاربران

elahe 1012💙
۱۳۹۹/۰۵/۲۱

ببخشید به صورت کتابش کجاست صداش که عالیه چه برسه به کتابش حتماا بخریدد

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۲۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۲۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان