دانلود کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن (خلاصه کتاب) اثر اریک فروم

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن (خلاصه کتاب)

هنر عشق‌ ورزیدن نوشته اریک فروم، جامعه‌شناس مشهور آمریکایی- آلمانی و روان‌شناس برجسته مکتب فرانکفورت است. سبکتو در این میکروکتاب چکیده‌ای از این کتاب ارزشمند را برای علاقه‌مندان به مباحث روان‌شناسی آماده کرده است.

درباره میکروکتاب صوتی هنر عشق ‌ورزیدن

زندگی در دنیای امروزی در کنار ویژگی‌های برجسته‌ای که دارد، معایبی را در دل خود پنهان کرده است. یکی از بزرگ‌ترین این معایب ناتوانی بشر در عشق ورزیدن است. کتاب هنر عشق ‌ورزیدن به بررسی علت بروز عشق، باورهای نادرستی که در گذر زمان بر این مفهوم وارد شده و همچنین راه‌هایی ساده برای عاشق بودن و عشق ورزیدن می‌پردازد. این کتاب تصور شما از عشق را تغییر می‌دهد و شکل درستی از آن را معرفی می‌کند.

این کتاب یک دستورالعمل آسان برای یاد گرفتن عشق‌ ورزیدن نیست پس از خواندن کتاب می‌فهمید عشق احساسی نیست که هر انسانی بدون اعتنا به سطح رشد و بلوغ بتواند به آن دست پیدا کند. این کتاب قصد دارد خواننده را متقاعد کند که باید با جدیت بسیار برای تکامل کل شخصیت خود بکوشد تا به تعیین جهت سازنده‌ای دست یابد، والا همه کوشش‌های او برای عشق ورزیدن بی‌نتیجه خواهد ماند. این کتاب به شما می‌گوید باید برای خوسازی تلاش کنید زیرا زیرا بدون عشق ورزیدن به همسایه و بدون فروتنی راستین، شهامت، ایمان و انضباط، برخورداری از یک عشق فردی حقیقی‌امکان‌ناپذیر است.

شنیدن میکروکتاب هنر عشق‌ورزیدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر باور دارید که عشق‌ورزی هنر است و می‌خواهید هنر عشق‌ ورزیدن را بیاموزید، این کتاب را گوش کنید.

درباره اریک فروم

اریش یا اریک فروم ۲۳ مارس ۱۹۰۰ در فرانکفورت متولد شد. اریک فروم روانکاو، جامعه‌شناس آمریکایی-آلمانی‌تبار، روان‌شناس اجتماعی بلندآوازهٔ مکتب فرانکفورت و همچنین یک سوسیال دموکرات و از برجسته‌ترین فیلسوفان مکتب اومانیستی است. اریک فروم تحصیلات خود را در دانشگاه‌های هیدلبرگ و مونیخ و انستیتو روانکاوی برلین ادامه داد.

بعد از ظهور نازیسم در آلمان به ژنو رفت و سرانجام در سال ۱۹۳۴ به آمریکا مهاجرت کرد و تابعیت این کشور را پذیرفت و در دانشگاه کلمبیای نیویورک مشغول به فعالیت شد، سپس به مکزیک رفت و در دانشگاه مستقل ملی مکزیک کرسی روانکاوی را تأسیس کرد. فروم در انتهای عمر خویش به سوئیس رفت و در ۱۸ مارس ۱۹۸۰ درگذشت. بسیاری از آثار اریک فروم به فارسی ترجمه شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به هنر عشق ‌ورزیدن، به نام زندگی، هنر بودن، روانکاوی و ادیان و گریز از آزادی اشاره کرد.

فروم در بسیاری از آثارش سعی کرده تا بتواند ارتباطی متقابل بین روانشناسی و جامعه‌‌شناسی برقرار کند.

نظرات کاربران

Sogand
۱۳۹۹/۰۹/۲۱

فایل صوتی را خرید کردم ولی زمانی که باید پخش بشه زود میگذره و متوجه نمیشم مشکل از اپلیکیشن هستش

ali karimi
۱۳۹۹/۱۱/۱۹

برداشت از این کتاب همون یک جمله باشه که میگه بهترین راه تمرکز اینه که انسان یاد بگیره چجوری با خودش تنها باشه . خیلی جای تامل داره 👌

کاربر ۸۵۹۶۱۸
۱۴۰۲/۱۰/۱۳

خوب بود

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۱۴۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۱۴۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان