دانلود کتاب صوتی به فردا فکر نمی‌کنم با صدای مریم محبوب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی به فردا فکر نمی‌کنم اثر مرسده  کسروی

دانلود و خرید کتاب صوتی به فردا فکر نمی‌کنم

نویسنده:مرسده کسروی
گوینده:مریم محبوب
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی به فردا فکر نمی‌کنم

کتاب صوتی به فردا فکر نمی‌کنم، نوشته‌ی مرسده کسروی، روایتی از حال و هوای زنی است که در انتظار اعدام به سر می‌برد. نسخه صوتی این کتاب محصول انتشارات نیستان است. 

درباره‌ی کتاب صوتی به فردا فکر نمی‌کنم

کتاب صوتی به فردا فکر نمی‌کنم، یک رمان با موضوع اجتماعی است. راوی رمان زنی است که به جرم قتل در زندان است و انتظار اعدام را می‌کشد. او در این واپسین روزهای باقی‌مانده از عمرش، به نوشتن و گفتن خرده روایت‌هایی از زندگی خود و زنان دیگری که مثل او در زندان هستند، می‌پردازد. او که از روزهای آینده‌ی زندگی‌اش انتظار اتفاق خاصی را نمی‌کشد، سعی می‌کند با نوشتن نامه‌ای به مخاطبی نامعلوم از زندگی خودش و خواسته‌هایی که دارد، بگوید. 

کتاب صوتی به فردا فکر نمی‌کنم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی به فردا فکر نمی‌کنم، برای دوست‌داران رمان و داستان‌های ایرانی جذاب و شنیدنی است. اگر به داستان‌هایی که با نگاهی متفاوت به وقایعی مثل قتل و زندان می‌پردازند، علاقه دارید، رمان به فردا فکر نمی‌کنم را انتخاب کنید.

جملاتی از کتاب صوتی به فردا فکر نمی‌کنم

در یکی از شب‌های سرد بهمن بود که من سودابه را کشتم. یخبندان بود. بهمن‌ماه پارسال خیلی سردتر از دی‌ماهش بود. مادرم اینطور زمستان‌ها می‌گفت: «چله بزرگ، رفیقش چله کوچک را در گهواره خشکانده و آمده است. باید ازش ترسید.» اینطور زمستان‌ها منتظر اتفاق‌های خیلی بد بود. اگر می‌افتاد می‌گذاشت به حساب نارفیقی چله‌ها. و اگر زمستان بی هیچ اتفاق بدی رد می‌شد، می‌گذاشت به حساب دوستی‌شان و نماز شکر می‌خواند. اما حالا هیچکدام از مردهای قانون، اتفاق بد زمستان پارسال را نمی‌گذارند به حساب چله‌ها که از سر تقصیر من بگذرند...

 

نظرات کاربران

Massoud
۱۳۹۸/۱۲/۰۹

بسیار کسالت‌بار و خسته کننده، تشریحات بسیار نامناسب و اضافی که تنها برای پر کردن داستانی نچندان جذاب بکار رفته، شاید برای رده سنی ۱۴ تا ۱۸ سال خوب باشد. متاسفانه هم نویسنده و هم راوی دست به دست هم

- بیشتر

زمان

۱۵ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۶۳۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۵ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۶۳۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان