دانلود کتاب صوتی نزدیک داستان با صدای علی خدایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نزدیک داستان اثر علی خدایی

دانلود و خرید کتاب صوتی نزدیک داستان

نویسنده:علی خدایی
گوینده:علی خدایی
انتشارات:رادیو گوشه
امتیاز:
۴.۱از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نزدیک داستان

کتاب صوتی نزدیک داستان دومین کتاب از مجموعه ناداستان نشر چشمه به قلم علی خدایی است.

ناداستان روایتی از تجربه شخصی نویسنده است که خواننده را با خود همراه می‌کند. روایت‌هایی واقعی از برخورد نویسنده با واقعیت‌ها، ظرافت‌ها و رویدادهای کوچک و بزرگ زندگی و محیط پیرامونش. کسی که ناداستان می‌نویسد در حقیقت آیینه‌ای به دست گرفته تا بخشی از زندگی را روبه‌روی خواننده بگذارد و او را با تجربه‌ها و نوع برداشتش از زیستن همراه کند، به عبارت دیگر ناداستان «عین زندگی» است.

 درباره کتاب صوتی نزدیک داستان

این کتاب ۱۷ روایت از زندگی علی خدایی در اصفهان دارد و این شهر توی همه روایت‌ها با خدایی همراه است.

بیشتر روایت‌های نزدیک داستان از زمان حال شروع می‌شوند و بعد از چند خط به گذشته پرتاب می‌شوند، شما را به گشت و گذار در خاطرات نویسنده می‌برند و دوباره به زمان حال برمی‌گردانند. یک ویژگی خوب روایت‌های علی خدایی هم این است که شما را کامل در فضای شخصی نویسنده غرق نمی‌کنند، بلکه فرصتی می‌دهند تا شما هم فضاهای خاطره انگیز خودتان را بسازید. این کتاب صوتی را با خوانش خود نویسنده گوش کنید. 

 شنیدن کتاب صوتی نزدیک داستان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر دوست دارید روایت‌های یک نویسنده درباره شهر و خاطرات دوران کودکیش را بشنوید و با یادداشت‌هایش به دوران کودکی خود سفر کنید و روایت‌های خود را بسازید، نزدیک داستان به شما کمک می‌کند تا ایده بگیرید و در کنار آن از شنیدن روایاتی درباره یک زندگی لذت ببرید.

 درباره علی خدایی

علی خدایی نویسندگی‌اش را با «از میان شیشه، از میان مه» در دهه ۷۰ آغاز کرد و نزدیک داستان را در سال ۱۳۹۶ منتشر کرد.  خدایی دانش‌آموخته علوم آزمایشگاهی دانشگاه اصفهان است و در همین شهر زندگی می‌کند.

مجموعه داستان تمام زمستان مرا گرم کن او در سال ۱۳۸۰ برنده جایزه هوشنگ گلشیری شد و در جایزه منتقدان و نویسندگان مطبوعاتی عنوان بهترین مجموعه داستان دهه ۸۰ را به دست آورد. علی خدایی تاکنون داور جایزه هوشنگ گلشیری هم بوده است. 


نظرات کاربران

𝕱𝖗𝖔𝖉𝖔
۱۴۰۱/۰۴/۲۹

بهت ایمان آوردم آقای خدایی 👌🏻

ahmad
۱۴۰۱/۰۱/۲۳

برای من جالب نبود

فرنود
۱۴۰۰/۰۹/۰۴

علی خدایی بی تعارف بهترین روایت گری است که اصفهان به خود دیده است. با صدای گرم مهربانش پروازت می دهد هر جا که دلش بخواهد و بعد می آید آرام کنار گوشت و با همان صدای گرم دلچسبش ،برایت داستان

- بیشتر
نفیسه
۱۳۹۸/۱۰/۰۴

دوستان این کتاب رو از دست ندهید. اگر اصفهانی و اصفهان دوست هستید حتما از این کتاب لذت زیادی خواهید برد. و اگر اصفهانی نیستید نگاه لطیف و پر امید یک نویسنده پر احساس و خوش صدا را تجربه خواهید

- بیشتر
Masood Salehi
۱۴۰۱/۱۱/۰۴

خاطرات شخصی بود که از خاطرات نوستالژیک کودکیش در ۵۰ سال پیش روایت میکند.برای من که اصفهانی نیستم و سنم به آن دوره نمی‌خورد خیلی شیرین نبود. در جای جای کتاب اضطراب مرگ به چشم میخورد البته شاید خاطرات گذشته

- بیشتر

زمان

۴ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۲۵۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۲۵۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان