دانلود و خرید کتاب چی چی، قاشق و قیچی علی خدایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چی چی، قاشق و قیچی اثر علی خدایی

کتاب چی چی، قاشق و قیچی

معرفی کتاب چی چی، قاشق و قیچی


کتاب چی چی، قاشق و قیچی نوشتهٔ علی خدایی است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را منتشر کرده است. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده‌ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

درباره کتاب چی چی، قاشق و قیچی

چی چی، قاشق و قیچی کتابی تصویری است که کودکان با مطالعه‌ٔ آن می‌آموزند که چطور با ابزار ساده چیدمان و ماکت‌سازی را بیاموزند. ضمن کمک به پرورش خلاقیت کودکان، آن‌ها را با موجودات و اشیای تازه‌ای از دنیای پیرامون خود آشنا ‌می‌کند. ابزار آشپزخانه با قرارگرفتن در کنار هم ۱۷ حیوان را می‌سازند. کودکان با تصاویر زیبای این کتاب همراه می‌شوند، بدون آنکه بدانند «کار گروهی» و نتایج آن درون‌مایه‌ دیگر این اثر خلاقانه است.

در ابتدای این کتاب آمده است: «اسباب خانه با هم بازی می‌کردند. این طرف و آن طرف می‌دویدند و بالا و پایین می‌پریدند و قایم می‌شدند و همدیگر را صدا می‌زدند. وقتی از این بازی خسته شدند، یک گوشه نشستند... شانه گفت: بیایید یک بازی جدید بکنیم ببینید، من می‌توانم یک هزارپا بشوم. اگر قیچی هم بیاید کنارم، با هم می‌شویم یک بز.»

خواندن کتاب چی چی، قاشق و قیچی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این برای گروه سنی «الف» (۳ تا ۶ سال) مناسب است.

بخشی از کتاب چی چی، قاشق و قیچی

اسباب خانه با هم بازی می‌كردند. این طرف و آن طرف می‌دویدند. بالا و پایین می‌پریدند. قایم می‌شدند و هم دیگر را صدا می‌زدند. وقتی از این بازی‌ها خسته شدند، یک گوشه نشستند.

نظرات کاربران

eferdosiyan
۱۴۰۲/۰۱/۱۹

یک کتاب خیلی خوب برای پرورش خلاقیت و هوش تجسمی فضایی کودکان البته کتاب در نسخه چاپی را پیشنهاد می‌کنم. در نسخه الکترونیکی محتوای کتاب منتقل نمی‌شود. چون تمام کتاب بر مبنای تصویر است.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان