دانلود کتاب صوتی ورق پاره‌های زندان با صدای آرمان سلطان‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ورق پاره‌های زندان اثر بزرگ علوی

دانلود و خرید کتاب صوتی ورق پاره‌های زندان

نویسنده:بزرگ علوی
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۸از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ورق پاره‌های زندان

« ورق‌پاره های زندان» مجموعه داستانی از بزرگ علوی، نویسنده واقع‌گرای ایرانی است. علوی در سال ۱۲۸۲ در چاله‌میدان تهران متولد شد و در سال ۱۳۷۵ بر اثر سکته قلبی در برلین درگذشت.  او علاوه بر نویسندگی و روزنامه‌نگاری، سیاست‌مداری چپ‌گرا بود و بیش از چهاردهه از زندگی‌اش را در آلمان زیست و به ترجمه، نقد و فرهنگنامه‌نویسی پرداخت. در بیشتر داستان‌های علوی، حادثهٔ اصلی قبلا روی داده‌است و راوی، حادثهٔ داستان را بازسازی می‌کند. درواقع علوی از سبک پلیسی در داستان‌هایش استفاده می‌کند. علوی که مدتی را در زندان سپری کرد، داستان‌های ورق‌پاره‌های زندان را به گفته خودش روی کاغذپاره و کاغذ سیگار در زندان نوشته است: «در واقع اغلب داستان‌های ورق پاره‌های زندان روی ورق پاره، روی کاغذ قند، کاغذ سیگار اشنو و یا پاکت‌هایی که در آن برای ما میوه و شیرینی می‌آوردند، نوشته شده است و این کار بی مخاطره نبوده است.» داستان‌ها در بستر زندان و در میان زندانیان رخ می‌دهند و توصیف او در داستان‌ها جوری است که انگار دنیایی ورای زندان وجود ندارد و آزادی دست‌نیافتنی است. علوی در این کتاب خشمگینانه می‌نویسد و صدای زندان را به صورت آن چه که از نگاه خویش می‌بیند می‌نگارد. شنیدن این «ورق‌پاره های زندان» با صدای تاثیرگذار گوینده خوش صدا و حرفه ای آوانامه، آرمان سلطان‌زاده، لذت شنیدنش را دوچندان می‌کند.
معرفی نویسنده
عکس بزرگ علوی
بزرگ علوی
ایرانی | تولد ۱۲۸۳ - درگذشت ۱۳۷۵

سید مجتبی بزرگ علوی در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۲۸۲ در تهران متولد شد. او نویسنده‌ی رمان‌های مشهوری از جمله چشمهایش است. علوی در خانواده‌ای مرفه، روشنفکر و فرهیخته رشد کرد. در ابتدای جوانی برای تحصیل به شهر مونیخ در آلمان مهاجرت کرد. رشته‌ی تحصیلی علوی در دانشگاه علوم تربیتی و روانشناسی بود. جالب اینجا است که نطفه‌ی نوشتن و خلق داستان در همین سال‌ها در ذهن بزرگ علوی کاشته شد و از همین زمان بود که علوی نویسندگی و روزنامه‌نگاری را به طور جدی پیگیری کرد و اصول آنها را فراگرفت.

نظرات کاربران

صبا
۱۳۹۹/۰۷/۰۴

جذاب بود . داستان ها رو میشد لمس کرد. و واقعیت رو میگفت . 👍🏻من لذت بردم . آرمان سلطان زاده هم که همیشه عالیه .

امید
۱۴۰۰/۰۵/۰۳

ترکیب کتاب و گوینده خلاق و خوب باعث شده تا به راحتی بتوانم خود را در موقعیت های داستان حس کنم. انگار خودم در زندان قصر بودم. شرایط عاشقانه، سختی های آن دوران و وضعیت سیاسی پلیسی فاسد را به

- بیشتر

زمان

۴ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۳۸۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۳۸۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۷,۰۰۰
۵۳,۹۰۰
۳۰%
تومان