دانلود کتاب صوتی آیین سخنرانی با صدای امین علی‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آیین سخنرانی اثر دیل کارنگی

دانلود و خرید کتاب صوتی آیین سخنرانی

نویسنده:دیل کارنگی
انتشارات:راوی‌نو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۲۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آیین سخنرانی

کتاب صوتی آیین سخنرانی نوشتهٔ دیل کارنگی است. امین علی نیا گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شنیدار نگار نوین و راوی نو آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی افرادی را که باید در برابر جمع سخن بگویند، راهنمایی می‌کند.

درباره کتاب صوتی آیین سخنرانی

چرا افراد موفق، بزرگ و تأثیر‌گذار در جهان اکثراً سخنوران ماهری نیز هستند؟ چرا دربارهٔ موضوعاتی که درموردشان علاقه و اطلاعات داریم، برای یکی‌دونفر از دوستانمان به‌راحتی حتی برای چند ساعت می‌توانیم صحبت کنیم ولی وقتی بخواهیم همین مطالب را برای جمع زیادی از مخاطبان بیان کنیم، دستپاچه و عصبی می‌شویم و به‌دلیل اضطراب حتی فراموش می‌کنیم چه می‌خواهیم بگوییم؟ آیا تابه‌حال تصور کرده‌اید که روزی در برابر اجتماع عظیمی از مخاطبان صحبت می‌کنید و آن‌ها با اشتیاق تمام به صحبت‌های شما گوش می‌دهند و شما نیز همچنان با شور و حرارت سخنرانی می‌کنید؟ آیا می‌دانستید که صحبت‌کردن در برابر جمعیت، فقط برای عده‌ی خاصی از افراد مشکل نیست و این مسئله‌ای عمومی است؟ حتی بهترین سخنرانان نیز در ابتدا دچار همین ترس و عدم‌تسلط بوده‌اند. توانایی صحبت‌کردن در برابر جمع استعدادی خدادادی نیست که فقط بعضی‌ها از آن برخوردارند؛ بلکه با علاقه و تمرین مثل هر توانایی دیگری می‌توان به مهارتی باورنکردنی در این‌باره دست یافت.

کتاب صوتی آیین سخنرانی اثر دیل کارنگی از پرفروش‌ترین کتاب‌های معاصر بود که شامل قواعد و دستورالعمل‌های مفیدی جهت غلبه بر ترس و کسب اعتماد‌به‌نفس است؛ قواعدی که به روش‌های عملی موردمطالعه و بررسی قرار گرفته است. ماجرا از این قرار است که در دنیای امروز و در کشورهای پیشرفتهٔ دنیا، سخنوری از عوامل رشد محسوب می‌شود. صحبت‌کردن و برقراری روابط اجتماعی باعث پیوستگی میان افراد شده و علاوه‌برآن داشتن این مهارت موضوعی اساسی و مهم برای اقشار گوناگون جامعه تلقی می‌شود؛ زیرا این مهارت دگرگونی‌های زیادی در ارتباطات روابط انسانی ایجاد می‌کند. قواعد موردمطالعه در این کتاب صوتی و به‌‌کارگرفتن آن‌ها به هر شخصی کمک می‌کند تا ضمن ملاقات با اشخاص یا گروه‌های مختلف، با گشاده‌رویی، آسودگی خیال و به‌‌طرز مؤثر و قانع‌کننده‌ای با آن‌ها سخن بگوید.

در سال ۱۹۲۶، دیل کارنگی به نگارش اولین کتاب خود یعنی آیین سخنرانی دست زد؛ کتابی کلاسیک که درباره‌ی نحوه‌ی سخن‌گفتن در برابر جمع است و تا امروز در زمر‌ه‌ی یکی از جامع‌ترین و جهانی‌ترین کتاب‌های درسی و کلاسیک در زمینه‌ی سخنرانی عمومی و روابط انسانی قرار گرفته است. این کتاب صوتی در سالیان اخیر فروش بسیار زیادی داشته و به بیش از ۲۰ زبان زنده‌ی دنیا نیز ترجمه شده است.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی آیین سخنرانی را به افرادی که می‌خواهند مهارت سخن‌گفتن و سخنرانی را در خود تقویت کنند یا آن را بیاموزند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیل کارنگی

دیل هاریسون کارنگی، ۲۴ نوامبر ۱۸۸۸ در میسوری به دنیا آمد. وی نویسنده و سخنران آمریکایی و گسترش‌دهندهٔ درس‌هایی در زمینه‌های پیشرفت شخصی، فروشندگی و سخنرانی در جمع بود.

کتاب‌های «آیین دوستیابی»، «آیین سخنرانی» و «آیین زندگی (چگونه تشویش و نگرانی را از خود دور کنیم)» از مشهورترین آثار او هستند.

دیل کارنگی در تاریخ ۱ نوامبر ۱۹۵۵ درگذشت.

فهرست کتاب صوتی آیین سخنرانی

فصل اول: اعتمادبه‌نفس و شهامت خود را افزایش دهید

فصل دوم: شیوه‌ٔ صحیح آمادگی برای انجام سخنرانی

فصل سوم: سخنران‌های معروف چگونه سخنرانی خود را آماده می‌کردند؟

فصل چهارم: تقویت حافظه

فصل پنجم: نکات مهم در اجرای موفقیت‌آمیز یک سخنرانی

فصل ششم: راز سخنرانی موفقیت‌آمیز

فصل هفتم: منش و شخصیت شما در روی سکوی سخنرانی

فصل هشتم: سخنرانی خود را چگونه شروع کنیم؟

فصل نهم: سخنرانی خود را چگونه به پایان برسانیم

فصل دهم: چگونه می‌توانیم مقصود خود را به روشنی بیان کنیم؟

فصل یازدهم: چگونه می‌توان شنوندگان را به موضوع سخنرانی علاقه‌مند ساخت؟

فصل دوازدهم: چگونه شیوه‌ٔ بیان خود را بهبود بخشیم؟

فصل سیزدهم: نحوه‌ٔ صحیح معرفی‌کردن کسی برای انجام سخنرانی یا گرفتن جایزه

معرفی نویسنده
عکس دیل کارنگی
دیل کارنگی
آمریکایی | تولد ۱۸۸۸ - درگذشت ۱۹۵۵

دیل کارنگی پروفسور و نویسنده‌ی مشهور آمریکایی بود که در زمینه‌ی سخنرانی عمومی و روانشناسی موفقیت، پیشگام محسوب می‌شد. کارنگی آثاری مهم از خود بر جای گذاشت که امروزه به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده‌اند. این نویسنده در دوران حیات و حتی پس از مرگ نیز بسیار تحسین‌شده بود و دوره‌های آموزشی مهمی مانند فروشندگی، سخنرانی در جمع و خودسازی را بنیان‌گذاری کرد.

نظرات کاربران

مهران
۱۳۹۸/۰۹/۰۲

عالی بود مرسی

barsam1394
۱۳۹۹/۰۴/۲۴

به معنای واقعی، کاربردی ومفید👍👍

MasoudTaziki
۱۴۰۳/۰۱/۰۵

گویند فن بیان ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۴۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۴۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان