دانلود کتاب صوتی پنج زبان عذرخواهی با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب صوتی پنج زبان عذرخواهی

دانلود و خرید کتاب صوتی پنج زبان عذرخواهی

معرفی کتاب صوتی پنج زبان عذرخواهی

کتاب صوتی پنج زبان عذرخواهی نوشتهٔ گری چاپمن و جنیفر توماس و ترجمهٔ الهه علوی است. میلاد فتوحی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی پنج زبان عذرخواهی

گفته شده است که دو نویسندهٔ کتاب صوتی پنج زبان عذرخواهی تحقیقات گسترده‌ای در باب اهمیت عذرخواهیِ مؤثر انجام داده‌‌اند. نتایجی که این دو نویسنده به دست آورده‌اند، ثابت می‌کند عده‌ای با موضوع پذیرفتن اشتباه و طلب بخشش مشکل دارند؛ البته واژهٔ عذرخواهی برای تمامی افراد معنای مشابهی نمی‌دهد و دلیلش این است که ما زبان‌های مختلف برای عذرخواهی داریم. گری چاپمن و جنیفر توماس معتقدند قدم‌برداشتن به آن سوی یک عذرخواهی سریع و ساده و آموختن عذرخواهی مؤثر، به روشن‌کردن دوبارهٔ عشقی که به‌دلیل درد خاموش شده است، کمک می‌کند. وقتی همگی عذرخواهی را یاد بگیریم و زبان عذرخواهی یکدیگر را متوجه شویم، می‌توانیم عذر و بهانه‌آوردن را با صداقت، اعتماد و لذت جایگزین کنیم. کتاب صوتی «پنج زبان عذرخواهی» را بشنویم تا با هم کشف کنیم که معنای حقیقی عذرخواهی چیست و سپس به‌سمت بخشش حقیقی حرکت کنیم.

شنیدن کتاب صوتی پنج زبان عذرخواهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه در باب مهارت‌های ارتباطی (عذرخواهی) پیشنهاد می‌کنیم.

درباره گری چاپمن

گری چاپمن نویسنده، سخنران و مشاوری است که علاقه دارد به مردم کمک کند تا رابطهٔ عاشقانهٔ مستحکمی داشته باشند. او در اقصی‌نقاط جهان سمینار برگزار می‌کند و برنامه‌های رادیویی او از بیش از ۴۰۰ ایستگاه رادیویی پخش می‌شود. او سال‌هاست که مشاور ازدواج است. این مشاور تجربیات خود از جلسات بی‌شمار مشاوره و بهبود روابط زناشویی را در کتاب «۵ زبان عشق» جمع‌آوری کرده است. او در این کتاب به حقیقتی ناگفته اشاره می‌کند و توضیح می‌دهد که افراد به زبان‌های مختلفی از عشق صحبت می‌کنند و به شما کمک می‌کند که زبان عشق شریک زندگی‌تان را کشف کنید و بفهمید باتوجه‌به روحیات و شخصیت او چطور به او ابراز علاقه کنید که او عشق شما را دریافت کند.

بخشی از کتاب صوتی پنج زبان عذرخواهی

«در یک دنیای عالی و کامل نیازی به عذرخواهی نیست اما از آنجا که جهان ما کامل و بی‌نقص نیست، نمی‌توانیم بدون عذرخواهی دوام بیاوریم. پیشینهٔ تحصیلی من علم انسان‌شناسی است؛ یعنی مطالعه دربارهٔ فرهنگ بشر. یکی از واضح‌ترین نتیجه‌گیری‌ها در علم انسان‌شناسی این است که تمام مردم اصول اخلاقی دارند؛ یعنی همه بر این باورند که برخی چیزها درست‌اند و برخی نادرست. بی‌شک تمام انسان‌ها حس تشخیص خوب و بد دارند. در روان‌شناسی به این مقوله «وجدان» می‌گویند. در علم الهیات از آن به‌عنوان «حس باید و نباید» یا «نقش الهی» نام برده می‌شود.

البته استانداردهای رد کردن یا تأیید کردن یک رفتار از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است. برای مثال، در فرهنگ اسکیموها اگر یک نفر در حال سفر باشد و غذایش تمام شود، اجازه دارد وارد خانهٔ غریبه‌ای شود و هرچه را در دسترس است بخورد؛ اما در بیشتر فرهنگ‌های غربی، وارد شدن به خانه‌ای خالی، سرقت است و درواقع جرمی است که مجرم باید به مجازاتش برسد. اگرچه استاندارد کار صحیح از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است و گاهی حتی درون یک فرهنگ یکسان نیز متفاوت است، اما همهٔ افراد قدرت تشخیص خوب و بد را دارند.

وقتی اصول اخلاقی یک نفر زیر سؤال می‌رود، آن شخص خشم را تجربه می‌کند. او قطعاً حس می‌کند که شخص مقابل کار اشتباهی انجام داده، از اعتماد او سوءاستفاده کرده و درنتیجه از او دلخور است. خطایی که رخ داده است مانند مانعی بین آن دو ایستاده و شکافی در رابطه ایجاد کرده است. حتی اگر آن دو بخواهند نمی‌توانند طوری زندگی کنند که انگار این خطا رخ نداده است. جک، که برادرش سال‌ها پیش از او کلاهبرداری کرده بود، می‌گوید: «دیگر اوضاع هرگز مثل قبل نخواهد شد.» مهم نیست این خطا و اشتباه چه باشد، مهم این است که حسی درون فرد دلخورشده نیازمند برقراری عدالت است. همین واقعیت‌های انسانی اساس سیستم‌های قضایی را در کشورها تشکیل می‌دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۳۳۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۳۳۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹۶,۰۰۰
تومان