دانلود کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس با صدای مهدی سعادتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس اثر گلن آر. شیرالدی

دانلود و خرید کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس

معرفی کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس

کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس نوشتهٔ گلن آر. شیرالدی و ترجمهٔ مهدیه ورشادیان است. مهدی سعادتی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و موسسه انتشارات فلسفه آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی برنامه‌ای ساده و مؤثر برای دوست‌داشتن خود، غلبه بر تردید به خود و رسیدن به ارزش درونی.

درباره کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس

کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس دربردارندهٔ برنامه‌ای ساده و مؤثر برای دوست‌داشتن خود، غلبه بر تردید به خود، رسیدن به ارزش درونی، تفکر منطقی، قدردانی از بدن، تصدیق افکار، بخشیدن خود، علاقه‌مندی به مراقبه و... است. پیشگفتار این اثر صوتی به قلم دکتر «متیو مک‌کی» و «پاتریک فنینگ»، نویسندگان آثاری پرفروش در زمینهٔ عزت‌نفس، نگاشته شده است.

گلن آر. شیرالدی در اثر صوتی حاضر بیان کرده است که عزت‌نفس تنها عامل تعیین‌کنندهٔ خوشبختی نیست؛ اما بی‌شک یکی از مهم‌ترین عوامل آن است. پس در بخش نخست این کتاب مفهوم عزت‌نفس را درک می کنیم و در بخش دوم آن درمورد اصول ابتدایی ارزشمندی انسانی، شناسایی و جایگزینی افکار خودتخریب‌گر و... می‌خوانیم. بخش‌هایی نیز تحت‌عنوان‌های «نمونهٔ کمک‌کردن به انسان دردمند»، «بخشیدن خود» و « لمس گذشته با عشق» به انتهای کتاب حاضر ضمیمه شده است. نویسنده سپس منابعی را برای مطالعات بیشتر فهرست کرده و در اختیار مخاطب قرار داده است.

شنیدن کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ روان‌شناسی و علاقه‌مندان به آثار موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم. همچنین، اگر می‌خواهید عزت‌نفس خودتان را افزایش دهید و از راه‌های افزایش عزت‌نفس آگاه شوید، این اثر صوتی را بشنوید.

بخشی از کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس

«پیش‌تر این سؤال را مطرح کردیم که فرد در غیاب والدین/بزرگترها چگونه می‌تواند عزت‌نفس خود را بسازد؟ تا این‌جا اولین عامل یا سنگ بنای عزت‌نفس، یعنی ارزشمندی بی‌قید و شرط را واکاوی کردیم و فهمیدیم که به شناخت صحیح از ارزش درونی بستگی دارد. برای همین می‌توان عامل ارزشمندی بی‌قید و شرط را مرتبط با شناخت یا عقل دانست.

عامل دوم، یعنی عشق بی‌قید و شرط، سنگ بنایی زیبا و بسیار نیرومند بوده که در درجهٔ اول به احساسات مربوط است. برخلاف عامل اول که عمدتا بخش «واقع بینانه» تعریف عزت‌نفس را شامل می‌شود، عامل دوم بخش «قدردانانه» تعریف را تشکیل می‌دهد. بیایید بر روی عامل دوم بیشتر تمرکز کنیم.

عشق بر خلاف ارزشمندی بی‌قید و شرط که فرد درباره اش «فکر» می‌کند، چیزی است که فرد آن را «تجربه می‌کند. علی رقم تلاش فلاسفه برای دادن جنبه عقلانی به عشق باید بگوییم که هر کس در مواجهه با عشق می‌تواند به خوبی آن را تشخیص دهد. تا به‌حال شده کسی را برای اولین بار ملاقات کرده و حس کنید مدت‌هاست او را می‌شناسید؟

زمانی که مادرترزا خادم کلیسا بود، برایش فرقی نمی‌کرد که به مردی در بستر مرگ کمک می‌کند یا کودکی فلج در لبنان ـ زیرا همواره چیزی حیرت‌آور اتفاق می‌افتاد. در لحظه‌ای که دیگران به چشمان مادرترزا نگاه می‌کردند و عشق بزرگ در پس چشم‌هایش را حس می‌کردند، اضطراب‌شان از بین می‌رفت. آن‌ها آرام‌تر می‌شدند. چهره شان این آرامش را نشان می‌داد. آیا آن‌ها می‌گفتند «همین هم بگذار ببینم…آیا این یک عشق الهی‌است؟ یا عشقی شهوانی یا مادرانه؟ خیر. آن‌ها به‌راحتی متوجه عشق می‌شدند و به آن واکنش نشان می‌دادند. آن‌ها از نگاه مادرترزا متوجه عشق بی‌قید و شرط وی شده و این عشق وارد قلب‌شان می‌شد. (پتری و پتری ۱۹۸۶)»

شب های دلتنگی
نازنین سادات بهرسی
ریاضی (۳) برای دانش آموزان پایه دوازدهم
کلام‌اله شاکری
تحلیل و کنترل سیستم های دینامیکی چندمتغیره خطی (جلد اول)
محمدباقر منهاج
زندگی خوب
رابرت والدینگر
از هیروشیما، با عشق
یوکو موری واکی
توانمندسازی نوجوان (کتاب کار والدین)
آسیه اناری
دوره خشکی، مراقبت های خاص و درمان گاوها
یان هولزن
الکترونیک قدرت در سیستم های فتوولتائیک
ماهیندا ویلاتگاموا
فرهنگ واژگان تخصصی علوم انسانی - اجتماعی (فارسی به انگلیسی)
خلیل میرزایی
جولیان، کارآگاه مخفی
آن کامرون
رازهای ازدواج موفق (کاپیتان چسلی «سالی» و لووری سالنبرگر)
مارلو توماس
Technical English for chemical engineers (TECE)
مینو عالمی
آبگینه و راز ملک جوان
سهیلا امینی
دانیال نبی در اسلام و یهود
محمد منابی
امام خمینی و انتفاضه فلسطین
حمید پاشاپور یوالاری
دستور تهیه‌ی ۵ سالاد+ یک داستان کوتاه
ماندیس آثار
هشتاد سال داستان کوتاه ایرانی (دوجلدی)
حسن میرعابدینی
۲۲ قانون تغییرناپذیر برندسازی (خلاصه کتاب)
ال ريس
رام کردن شغل سرکش
کریس وست فال

نظرات کاربران

رادمهر
۱۴۰۳/۰۴/۲۹

کامل و ساده و کاربردی👌🏻

زمان

۶ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۴۹۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۴۹۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان