دانلود کتاب صوتی خلاصه کتاب مغازه خودکشی با صدای هوتن شاطری‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلاصه کتاب مغازه خودکشی اثر ژان تولی

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه کتاب مغازه خودکشی

نویسنده:ژان تولی
انتشارات:آسمان نیلگون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خلاصه کتاب مغازه خودکشی

کتاب صوتی خلاصه کتاب مغازه خودکشی نوشتهٔ ژان تولی و ترجمهٔ شهرزاد رحیمی است. هوتن شاطری پور گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آسمان نیلگون آن را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ یک رمان معاصر فرانسوی.

درباره کتاب صوتی خلاصه کتاب مغازه خودکشی

طناب دار یا نابودکننده‌ترین ویروس‌ها؟ کتاب صوتی خلاصه کتاب مغازه خودکشی (The Suicide Shop) یک رمان معاصر فرانسوی را در بر گرفته که سبک ادبی آن را «ابزورد» (Absurd) یا «کمدی سیاه» دانسته‌اند. گفته شده است که این رمان سعی دارد امید را به خوانندگان منتقل کند، اما این اتفاق به‌راحتی برای خوانندگان قابل درک نیست؛ زیرا در سرتاسر کتاب، مرگ به‌وضوح به چشم می‌خورد و حس می‌شود. در دنیایی پر از امید و افسردگی، خانواده‌ای یک مغازهٔ کوچک خانوادگی دارند و در آن تمامی وسایل مخصوص خودکشی را فراهم آورده‌اند. اینکه هر فرد چگونه و به چه روشی و در کجا خودکشی کند، خدماتی است که این خانواده به مشتری‌ها ارائه می‌دهند. نویسنده در این کتاب موضوع خودکشی یا ادامه‌ٔ زندگی در شرایط سخت و طاقت‌فرسا را در قالب طنز بیان کرده است. داستان این رمان که در سال ۲۰۰۶ میلادی روانهٔ بازار شد، در زمان و مکانی نامعلوم و شاید در روزگاری نزدیک به آخرالزمان رخ می‌دهد؛ زمانی که انسان‌ها تمامی درختان را از بین برده و آسیب‌های بسیار جدی به محیط‌زیست وارد کرده‌اند. خانوادهٔ «تواچ» را که پنچ نفرند و کسب‌وکار خانوادگی کوچک اما غریب آن‌ها را دنبال کنید. شعار سردرِ مغازهٔ خودکشی این خانواده این است که «آیا در زندگی شکست خورده‌اید؟ لااقل در مرگتان موفق باشید.» اکنون خلاصهٔ صوتیِ این رمان به قلم ژان تولی پیش روی شماست.

شنیدن کتاب صوتی خلاصه کتاب مغازه خودکشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر فرانسه و قالب رمان (در سبک «ابزورد» و «کمدی سیاه») پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ژان تولی

ژان تولی (Jean Teulé) در تاریخ ۲۶ فوریهٔ سال ۱۹۵۳ به دنیا آمد. او کاریکاتوریست، فیلم‌نامه‌نویس و رمان‌نویسی فرانسوی است که افزون بر فعالیت در تصویرسازی و ساخت فیلم، چندین کتاب موفق و پرفروش هم نوشته و از جوایز ادبی نیز سهمی داشته است. تولی در زمینهٔ زندگی‌نامه‌نویسی هم فعالیت دارد. «مغازهٔ خودکشی» نخستین رمان از این نویسندهٔ فرانسوی بود که در ایران به فارسی برگردانده شد. این رمان را یک فانتزی سیاه می‌دانند که برای نخستین‌بار در سال ۲۰۰۷ چاپ و منتشر شد. این رمان، هجوی دربارهٔ مرگ و امید است که در یک دکانِ فروشِ ابزار و ادواتِ خودکشی می‌گذرد. از این قصه برای تولید فیلمی سینمایی به همین نام در سال ۲۰۱۲ برداشت و اقتباس شده است. رمان «آدم‌خواران» نیز از این نویسنده در ایران چاپ و منتشر شده است.

معرفی نویسنده
عکس ژان تولی
ژان تولی

ژان تولی (توله) (متولد ۲۶ فوریه‌ی ۱۹۵۳، سن‌لو، مانش، فرانسه) تصویرگر، فیلمساز، نویسنده، کارتونیست و مجری تلویزیونی اهل فرانسه است. این نویسنده بیش از بیست رمان و کتاب تحسین‌شده، از جمله کتاب مشهور مغازه‌ی خودکشی را در کارنامه‌ی خود به ثبت رسانده است. بسیاری از آثار تولی در تئاتر یا سینما مورد اقتباس قرار گرفته‌اند و کتاب‌های او نیز در ۲۴ کشور ترجمه شده‌اند. تولی به واسطه‌ی فعالیت‌های ادبی و سینمایی خود برنده‌ی جوایزی از جمله جایزه‌ی prix trop virilo شده است. او همچنین نویسنده‌ی کتاب‌های دیگری از جمله آدم‌خواران، فرشته‌ی سمی، کتابی بر پایه‌ی زندگی‌نامه‌ی شاعر فرانسوی، پل ورلن و بیوگرافی افرادی از جمله آرتور رمبو و فرانسوا ویون است.

در دل او آرزوی او محالش باد.
۱۴۰۳/۰۶/۲۳

با احترام زیاد به اقای هوتن شکیبا من خوانش و گویندگی این کتاب رو بیشتر دوست دارم نسبت به نسخه ی صوتی قبلی که گوش دادم با گویندگی ایشون(صددرصد که ایشون هم در گویندگی جزو حرفه ای های ما هستند اما

- بیشتر
azid
۱۴۰۳/۰۶/۲۶

گویندگی این نسخه بسیار حرفه‌ای‌تر از نسخه‌ای هست که آقای شکیبا اجرا کردن . حتما قبل از انتخاب کتاب به گویندگی توجه کنید و اسیر جادوی نام‌‌های آشنا نشیم . هرکسی را بحر کاری ساختند.

زمان

۴۹ دقیقه

حجم

۴۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۹ دقیقه

حجم

۴۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان