دانلود کتاب صوتی چگونه از جایگاه فعلی خود به جایگاه دلخواهتان برسید با صدای ابوالفضل شاه‌بهرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه از جایگاه فعلی خود به جایگاه دلخواهتان برسید اثر جک کنفیلد

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه از جایگاه فعلی خود به جایگاه دلخواهتان برسید

معرفی کتاب صوتی چگونه از جایگاه فعلی خود به جایگاه دلخواهتان برسید

کتاب صوتی چگونه از جایگاه فعلی خود به جایگاه دلخواهتان برسید نوشتهٔ جک کنفیلد و ترجمهٔ مهین خالصی است. ابوالفضل شاه بهرامی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی چگونه از جایگاه فعلی خود به جایگاه دلخواهتان برسید

کتاب صوتی چگونه از جایگاه فعلی خود به جایگاه دلخواهتان برسید را کتاب اصول جاودانه‌ای دانسته‌اند که مورد استفادهٔ مردان و زنان موفق در سراسر تاریخ قرار گرفته است. نویسندهٔ این کتاب صوتی بیش از ۳۰ سال اصول موفقیت را مطالعه کرده و آن‌ها را در زندگی خودش به کار برده است. او گفته است که میزان شگفت‌انگیز موفقیتش نتیجهٔ یادگیری چیزهایی است که از سال ۱۹۶۸ میلادی، هر روز آن‌ها را اجرا کرده است. ۲۵ اصل در این اثر به قلم جک کنفیلد معرفی شده است. برخی از آن‌ها عبارت است از اینکه «اطراف خود را با آدم‌های موفق پر کنید.»، «ریخت‌وپاش‌های خود را تمیز و کارهای ناتمام را تمام کنید»، «سالی چهار عادت موفق جدید ایجاد کنید»، «بر استعداد اصلی خود متمرکز بمانید» و «همین الآن شروع کنید! فقط آن را انجام دهید!».

شنیدن کتاب صوتی چگونه از جایگاه فعلی خود به جایگاه دلخواهتان برسید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه در باب موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جک کنفیلد

جک کنفیلد (Jack Canfield) در ۱۹ اوت ۱۹۴۴ در تگزاس به دنیا آمد. او نویسندهٔ مشهور کتاب‌های خودیاری، سخنران انگیزشی و کار‌آفرینی آمریکایی و مبتکر مجموعه‌های محبوب «سوپ جوجه برای روح»است.‌ او از مؤسسهٔ نظامی «لنسلی» در سال ۱۹۶۲ فارغ‌التحصیل شد. در سال ۱۹۶۶ در رشتهٔ تاریخ چین از دانشگاه هاروارد مدرک کارشناسی را دریافت کرد. در سال ۱۹۷۳ از دانشگاه ماساچوست امهرست مدرک کارشناسی‌ارشد خود را اخذ کرد و دکترای افتخاری خود را در سال ۱۹۸۱ از دانشگاه سانتا مونیکا دریافت کرد.‌ او قبل از شروع به کار نویسندگی، شغل‌های دیگری آزموده بود؛ روان‌درمانگری، اجرای کارگاه‌های (انگیزشی و کارآفرینی) و تدریس. او که به‌عنوان «مربی شماره یک موفقیت آمریکا‌» شناخته‌ می‌شود، درمورد آنچه افراد موفق را متفاوت می‌کند، مطالعه و‌ نتایج‌‌ را ثبت کرده است. او در بیش از ۱۰۰۰ برنامهٔ رادیویی و تلویزیونی شرکت کرده است. برخی از کتاب‌های او عبارتند از «قدرت تمرکز»، «عامل علاءالدین»، «جرئت برنده‌شدن»، «تو باید این کتاب را بخوانی»، «کلید زندگی با قانون جذب»، «تمرین های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس» و «چگونه از جایگاه فعلی خود به جایگاه دلخواهتان برسید».

بخشی از کتاب صوتی چگونه از جایگاه فعلی خود به جایگاه دلخواهتان برسید

«یکی از واقعیت‌های زندگی این است که پیشرفت‌های عمده زمان می‌برند؛ در یک ‌شب رخ نمی‌دهند. ولی چون این همه خدمات و محصولاتِ امروز، وعده کمال یک‌ شب را می‌دهند، ما به جایی رسیده‌ایم که توقع خوشنودی آنی داریم و وقتی که پیش نیاید ناامید می‌شویم. هرچند، اگر متعهد شوید که هر روز چیزی جدید یاد بگیرید، هر روز فقط کمی بهتر شوید، آن‌گاه عاقبت به مرور ایام به اهدافتان خواهید رسید.

ماهر شدن زمان می‌برد. باید تمرین کنید، تمرین کنید، تمرین کنید. باید مهارت‌های خود را از طریق پالایش و استفاده‌ی دائمی پرورش دهید. دست یافتن به پهنا و عمق تجربه‌ای ‌که باعث ایجاد خبرگی، بینش و خِرَد شود سال‌ها طول می‌کشد. هر کتابی که می‌خوانید، هر کلاسی که می‌گیرید، هر تجربه‌ای که کسب می‌کنید به منزله‌ی عنصر سازنده‌ی دیگری در زندگی و حرفه‌تان است.

خود را به‌ واسطه‌ی آماده نبودن در وقتی که فرصت بزرگ ظاهر می‌شود، فریب ندهید. مطمئن شوید که تکلیفتان را انجام و مهارت‌تان را پرورش داده‌اید. بازیگران به‌ طور معمول باید خود را مقدار زیادی آماده‌سازی کنند شرکت در کلاس‌های بازیگری، تئاتر عمومی، بازی‌های خارج از برادوی، نقش‌های جزئی در سینما و تلویزیون، کلاس‌های بازیگری بیشتر، درس‌های صداگذاری، آموزش لهجه، آموزش هنرهای رزمی، یادگرفتن اسب‌سواری، نقش‌های جزئی بیشتر تا یک روز برای نقش رؤیایی که برای آن‌ها آماده است، آماده شوند.

بازیکنان بسکتبال موفق یاد می‌گیرند با دست مخالف‌شان توپ را پرتاب کنند؛ پرتاب خطای خود را بهتر کنند و روی شوت‌های سه‌ امتیازی خود کار کنند. هنرمندان با وسایل مختلف آزمایش می‌کنند. خلبانان خطوط هوایی برای هر نوع حالت اضطراری در یک شبیه‌ساز پرواز تعلیم می‌بینند. پزشکان به مدرسه برمی‌گردند تا شیوه‌های جدید را یاد بگیرند و گواهی‌نامه‌های پیشرفته بگیرند. آن‌ها همگی در فرایند دائمی و بی‌پایان پیشرفت درگیر هستند.»

معرفی نویسنده
عکس جک کنفیلد
جک کنفیلد

جک کنفیلد نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری، سخنران انگیزشی و کار‌آفرین آمریکایی است. او مبتکر مجموعه‌های محبوب «سوپ جوجه برای روح»است؛‌ گلچین‌های الهام‌بخش که در قالب یک ژانر ارائه شده‌است.‌ مجموعه‌ای که با بیش از ۲۵۰‌ عنوان و ۵۰۰ میلیون نسخه و به بیش از ۴۰ زبان ترجمه‌ و چاپ شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۷۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۷۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۵,۰۰۰
تومان