دانلود کتاب صوتی ۳۶۵ روز بدون تو (متن دو زبانه) با صدای کیان شمس + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۳۶۵ روز بدون تو (متن دو زبانه) اثر آکیرا ‍

دانلود و خرید کتاب صوتی ۳۶۵ روز بدون تو (متن دو زبانه)

نویسنده:آکیرا ‍
امتیاز:
۳.۳از ۲۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ۳۶۵ روز بدون تو (متن دو زبانه)

کتاب صوتی ۳۶۵ روز بدون تو نوشتهٔ آکیرا و ترجمهٔ غلامرضا برهمند است. کیان شمس و راضیه هاشمی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده‌اند و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ یک مجموعه شعر کانادایی.

درباره کتاب صوتی ۳۶۵ روز بدون تو

کتاب صوتی ۳۶۵ روز بدون تو (365Days without you) یک مجموعه شعر کانادایی را در بر گرفته است. این اثر نخستین‌بار در سال ۲۰۰۳ میلادی منتشر شد. آکیرا یا آکرا ‍(Akhira) با اشعاری بسیار کوتاه و مینیمالیستی، احساسات عاشقانهٔ خود را در دوری از معشوق به نگارش درآورده است. در این مجموعهٔ صوتی هر روز یک شعر کوتاه نوشته شده که هر کدام بیانگر یک احساس عاشقانه است.

می‌دانیم که شعر عرصه‌های گوناگونی را درنوردیده است. در طول قرن‌ها هر کسی از ظن خود یار شعر شده است و بر گمان خود تعریفی از شعر به‌دست داده است. حضور شعر در همهٔ عرصه‌ها از رزم و بزم گرفته تا مدرسه و مسجد و خانقاه و دیر و مجلس وعظ، همه و همه گویای این مطلب است که شعر، بی‌محابا، زمان، مکان و جغرافیا را درنوردیده و در هفت‌اقلیم جان و جهان به دلبری پرداخته است. آمیختگی شعر با فرهنگ مردم و اندیشه‌های اجتماعی، این هنر را زبان گویای جوامع بشری ساخته است؛ بدان‌گونه که هیچ جامعه‌ای از این زبان بارز، برای انتقال اندیشه‌هایش بی‌نیاز نبوده است. گاهی شعری انقلابی به پا کرده است و گاه انقلابی، شعری پویا را سامان داده است.

شنیدن کتاب صوتی ۳۶۵ روز بدون تو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران شعر معاصر کانادا پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

زینب کریمی
۱۴۰۳/۰۵/۳۰

چقدر قشنگ بود 🌹

Amirrza_1994
۱۴۰۳/۰۶/۱۰

به شعور مخاطب احترام بگذارید لطفاً.به عنوان دانشجوی ترم آخر ارشد زبان انگلیسی اول از همه بگم آقایی که راوی این داستان بی محتوا و مضحک بگم که نه تنها تلفظ کلمات،و بیانشون به شدت پر از ایرادِ و واقعاً

- بیشتر
کاربر 8890890
۱۴۰۳/۰۶/۰۹

بسیار عالی 🌹

کاربر ۸۸۸۹۱۴۴
۱۴۰۳/۰۶/۰۸

خیلی بده

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۹۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۹۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۵,۰۰۰
۵۲,۵۰۰
۳۰%
تومان