دانلود کتاب صوتی صبحانه مسموم با صدای سعید اسلام زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی صبحانه مسموم اثر لمونی اسنیکت

دانلود و خرید کتاب صوتی صبحانه مسموم

معرفی کتاب صوتی صبحانه مسموم

کتاب صوتی صبحانه مسموم نوشتهٔ لمونی اسنیکت و ترجمهٔ زیبا گنجی است. گویندگی این کتاب صوتی را سعید اسلام زاده انجام داده و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی یک رمان معمایی و فلسفیِ آمریکایی.

درباره کتاب صوتی صبحانه مسموم

کتاب صوتی صبحانه مسموم (Poison for Breakfast) حاوی یک رمان معمایی و فلسفی است که در داستان آن، همه‌چیز از یک یادداشت شروع می‌شود؛ «صبحانه‌ات مسموم بود». شما همراه با نویسنده برای حل معمای این یادداشت وارد کشف و شهود می‌شوید. در هر فصل تک‌به‌تک اقلام صبحانه تا منابع اصلی ردیابی می‌شود و همزمان، لمونی اسنیکت (Lemony Snicket) گرایش‌های فکری و ایده‌های فلسفی غریب مانند تعامل با دیگران، نگاهی دیگر به محل اطراف زندگی و مفهوم ادبیات را به‌نحوی دلنشین و تأثیرگذار بیان می‌کند. کتاب صوتی «صبحانهٔ مسموم» را اثری سرگرم‌کننده دربارهٔ هیچ‌چیز و همه‌چیز دانسته‌اند. اگر تأمل در مطالب فلسفی برای شما جالب باشد، از شنیدن این کتاب لذت خواهید برد. چیره‌دستی لمونی اسنیکت آنجا هویدا می‌شود که گاه شما را به گریه می‌اندازد و گاه لبخند بر لب‌های شما می‌نشاند؛ گاه از سرخوشی آه می‌کشید و گاهی از اندوه. با او همراه شوید.

شنیدن کتاب صوتی صبحانه مسموم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی آمریکا و قالب رمان معمایی و فلسفی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لمونی اسنیکت

لمونی اسنیکت با نام واقعی «دنیل هندلر» در سال ۱۹۷۰ میلادی در آمریکا به دنیا آمد. او از دههٔ ۱۹۹۰ به‌عنوان داستان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس و آکاردئون‌نواز شناخته شده است. شهرت اساسی او در قلمرو نویسندگی به‌سبب آثاری است که برای کودکان و نوجوانان نوشته است. در میان آثار اسنیکت، مجموعهٔ «ماجراهای ناگوار» بسیار شناخته شد و مورد توجه بسیاری از خوانندگان کودک و نوجوان در سراسر جهان قرار گرفت. این مجموعه که در ۱۳ جلد عرضه شد، دربارهٔ بچه‌های خانواده‌ای پولدار است که پدر و مادرشان را در یک حادثه از دست می‌دهند و با ماجراهای مختلفی روبه‌رو می‌شوند. نویسنده در این مجموعه کتاب‌ها با نگاهی بسیار متفاوت به جهان کودکان و نوجوانان می‌نگرد. نوجوان‌های بسیاری در کشورهای انگلیسی‌زبان و نیز در سراسر جهان هستند که عاشق پرسش‌های گیج‌کننده و ماجراهای ناگوار و شگفت‌آور داستان‌های این نویسنده‌اند. لمونی اسنیکت سپس با برداشتن مرزبندی مخاطبان، هم به نوجوانان و هم به بزرگسالان توجه کرده است. «صبحانه مسموم» نام یکی از رمان‌های او است.

بخشی از کتاب صوتی صبحانه مسموم

«سال‌هاست که صبحانه‌ام را خودم درست می‌کنم و این از تابستانی شروع شد که من خیلی کوچک بودم و با خانواده‌ام در یک خانه‌ی استیجاری زندگی می‌کردیم. خانه در ساحل دریاچه‌ای بسیار بزرگ و بسیار سرد واقع شده بود و گله‌ای غاز روی شن‌ها دور هم جمع می‌شدند و ساحل را می‌گذاشتند روی سرشان. صاحبخانه می‌گفت: «غازها از این‌جا می‌روند، به شرطی که به آن‌ها غذا ندهید.» اما تابستان که سهل است، غازها هرگز از آن‌جا نرفتند. صبح‌ها از خواب بیدار می‌شدم و خودم را به آشپزخانه می‌رساندم. آفتاب صبحگاهی روی دریاچه می‌درخشید، امواج مثل چاقو براق و برنده به نظر می‌رسیدند. یک‌بار شعری خواندم که دریا را این‌گونه وصف کرده بود: «دریا سراسر جعبه‌ای پر از چاقو» و من هیچ‌وقت آن را فراموش نکرده‌ام. از این توصیف خیلی خوشم آمد و برایم بسیار عجیب بود، می‌دانید چرا، چون تا پیش از این شاعر به فکر هیچ‌کس دیگری نرسیده بود، وانگهی این نکته به‌قدری واضح و روشن است که شما هم تعجب می‌کنید چطور هیچ‌وقت به ذهن خودتان نرسیده. تمام نوشته‌های خوب این‌چنین‌اند. به همین سبب یک کتاب محبوب به یک دوست قدیمی می‌ماند و در عین حال به یک آشنای جدید و به همین دلیل یک نویسنده‌ی محبوب می‌تواند در آنِ واحد هم فردی آشنا باشد و هم غریبه‌ای مرموز.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۲۴۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۲۴۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان