دانلود کتاب صوتی مترو ۲۰۳۴ با صدای مهدی صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مترو ۲۰۳۴ اثر دمیتری گلوخوفسکی

دانلود و خرید کتاب صوتی مترو ۲۰۳۴

گوینده:مهدی صفری
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مترو ۲۰۳۴

کتاب صوتی مترو ۲۰۳۴ نوشتهٔ دمیتری گلوخوفسکی و ترجمهٔ فربد آذسن است. گویندگی این کتاب صوتی را مهدی صفری انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی رمانی روسی و علمی - تخیلی.

درباره کتاب صوتی مترو ۲۰۳۴

کتاب صوتی مترو ۲۰۳۴ (Metro 2034) که جزو پرفروش‌های بازار نشر بوده، حاوی رمانی علمی - تخیلی و پساآخرالزمانی است که اولین‌بار در سال ۲۰۰۹ میلادی چاپ شد. این رمان که دنباله‌ای بر کتاب بسیار موفق و پرفروش «مترو ۲۰۳۳» است، داستان بقا و تلاش انسان‌ها در محیط متروی شهر مسکو پس از جنگ جهانی سوم را روایت کرده و مخاطبان را با بخش‌های ناشناختهٔ جهان مترو آشنا می‌کند. گفته شده است که این رمان صوتی با حوادثی بسیار هیجان‌انگیز و تکان‌دهنده، شخصیت‌هایی قابل‌باور و سرسخت، تنشی دلهره‌آور و طنزی تلخ و تاریک تا مدت‌ها در ذهن مخاطبان بی‌شمار خود باقی خواهد ماند. داستان چیست؟ سال ۲۰۳۴ است. از حوادث «وادنخا» و مأموریت «آرتیوم» و همراهانش که به نابودی موجودات تاریکی و زیستگاهشان منجر شد، یک سال سپری شده است. در آن سوی دیگر مترو، ساکنین ایستگاه سِواستوپولسکایا روزانه در حال دست‌وپنجه نرم‌کردن با تهدیدات و مشکلات گوناگون هستند. سرنوشت ایستگاهشان وابسته به محمولهٔ مهماتی است که رو به اتمام است. مفقودشدن کاروان‌های عازم به ایستگاهشان و قطع‌شدن خطوط ارتباطی با ایستگاه‌های دیگر، آن‌ها را به آستانهٔ نابودی نزدیک کرده است. برای حل این مشکلات، گروهی کوچک به مأموریت اعزام می‌شوند؛ «احمد جوان»، «هومر پیر» که رؤیای ادیب‌شدن و جاودانه‌کردن بخشی از تاریخ را که خود در آن زندگی می‌کند در سر دارد و در آخر «شکارچی» که زمانی در میان موجودات تاریکی گم شده بود ولی اکنون با هویتی جدید و غیرمنتظره به جمع انسان‌های مترو بازگشته است، رمان را پیش می‌برند. «ساشا»، دختر مردی تبعیدشده که قبلاً فرماندهی یک ایستگاه را بر عهده داشته، به آن‌ها ملحق می‌شود. از روی این رمان به قلم دمیتری گلوخوفسکی، بازی هم ساخته شده است.

شنیدن کتاب صوتی مترو ۲۰۳۴ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر روسیه و قالب رمان علمی - تخیلی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی مترو ۲۰۳۴

زمین، بیش از اندازه کوچک شده بود، چه برای زنده‌ها و چه برای مردگان. در طول نیم قرن، خاکسپاری به اتفاقی اعیانی تبدیل شده بود که تنها افراد معدودی از عهدهٔ آن برمی‌آمدند، اما زمانی که کل سیاره در حال مرگ است، چه کسی به یک جسد اهمیت می‌دهد؟

نظرات کاربران

نیما
۱۴۰۲/۱۲/۱۰

نسخه دوم این کتاب ادامه داستان آرتیوم نیست، بلکه داستان فرعی ایست که در خلال دنیای مترو میگذرد،و خواننده را با بخش های جذاب و عجیب دنیای زیر زمین مترو آشنا میکند، باید توجه داشت که در گیمی که تحت

- بیشتر
کاربر navid mirkiani
۱۴۰۳/۰۱/۱۶

این رمان دو جلدی برام خیلی جالب بود ، صدای خوب راوی آقای مهدی صفری هم اون کتاب را جذاب تر هم کرده 👌

زمان

۱۸ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۹۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۸ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۹۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۳,۰۰۰
تومان