دانلود کتاب صوتی ویچر (کتاب چهارم دوران حقارت) با صدای آرمان سلطان زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ویچر (کتاب چهارم دوران حقارت) اثر آندره ساپکوفسکی

دانلود و خرید کتاب صوتی ویچر (کتاب چهارم دوران حقارت)

معرفی کتاب صوتی ویچر (کتاب چهارم دوران حقارت)

کتاب صوتی ویچر (کتاب چهارم دوران حقارت) نوشتهٔ آندره ساپکوفسکی و ترجمهٔ امیرحسین خداکرمی است. گویندگی این کتاب صوتی را آرمان سلطان زاده و سحر بیرانوند و جمعی از گویندگان انجام داده‌اند و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ویچر (کتاب چهارم دوران حقارت)

مجموعهٔ ویچر در ۸ جلد چاپ شده و از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز است. اولین نسخهٔ لهستانی کتاب در سال ۱۹۹۳ و اولین نسخهٔ انگلیسی آن در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و در بیش از ۸۰ کشور منتشر و به ۲۰ زبان ترجمه شده است. شهرت اصلی آنجی ساپکوفسکی به‌خاطر این مجموعه داستان است. کتاب صوتی ویچر (کتاب چهارم دوران حقارت) اکنون پیش روی شما است. سریالی بر اساس این مجموعه به‌کارگردانی لورن اشمیت هیسریچ ساخته شده است و فصل اول آن ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ به نمایش درآمد؛ همچنین چند بازی ویدئویی با اقتباس از این اثر ساخته شده‌ که معروف‌ترین آن‌ها متعلق به شرکت RCP است. شخصیت اصلی داستان شکارچی و جادوگری است به نام «گرالت» از ریویا. او پس از اینکه در نبرد زخمی می‌شود، در یک معبد استراحت می‌کند، چندین‌بار به گذشته بر‌می‌گردد و اتفاقات اخیر را مرور می‌کند. هر یک از این‌ها داستانی را شکل می‌دهند. شاید در نگاه اول فقط با یک هیولاکش حرفه‌ای که برای پول کار می‌کند روبه‌رو باشیم، اما گرالت معمولاً با انسان‌هایی سروکار دارد که هر هیولایی را شرمنده می‌کنند.

شنیدن کتاب صوتی ویچر (کتاب چهارم دوران حقارت) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران داستان‌های تخیلی و فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنجی سپکوفسکی

آنجی سپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) ۲۱ ژوئن ۱۹۴۸ به دنیا آمد. او نویسنده‌ای لهستانی است که عمدهٔ شهرت خود را مدیون مجموعه‌ کتاب‌های ویچر است. این نویسنده پیش از آنکه به رمان‌نویسی روی‌ آورد، ‌به‌عنوان نمایندهٔ ارشد فروش در یک شرکت تجاری مشغول به کار بود. آنجی سپکوفسکی برندهٔ جوایز گوناگونی شده است که در ادامه نام برخی از آن‌ها را می‌بینید: جایزهٔ یانوس آ. زادل/ پاسپورت پولیتکی/ گلوریا آرتیس/ جایزهٔ بین‌المللی فانتزی جهانی/ جایزهٔ افسانهٔ دیوید گیمل/ جایزهٔ ایگنوتوس/ جایزه انجمن علمی تخیلی اروپا.

نظرات کاربران

کاربر ۲۱۷۹۲۵۴
۱۴۰۲/۱۰/۲۸

این کتاب هم مثل نسخه‌های قبلی عالی بود امیدوارم جلدهای بعدی با سرعت گویندگی بشه تا به جای این که سریال کتاب رو اسپویل کنه، کتاب سریال رو اسپویل کنه.

BLACK
۱۴۰۲/۱۰/۲۷

چقدر طول کشید تا بیاد....ولی بازم ممنونم🥰

Hossein gh
۱۴۰۲/۱۱/۰۴

بسیار عالیه مشتاقانه منتظر کتابهای بعدیم یکی از نقطه های قوت این مجموعه نسبت به انتشارات دیگه ، به کاربردن گویندگان مختلف برای شخصیت های داستان هست.

Behzad Khorsand
۱۴۰۳/۰۲/۰۱

واقعا عالی بود مثل شماره‌های قبلی، اما متاسفانه شماره بعدیش نمیاد هرچی منتظر میمونم ...

آرش
۱۴۰۳/۰۱/۲۸

واقعا لذت بردم بسیار کتاب جالب و داستانی هیجان انگیز به همراه تیم فوق العاده قوی آقای سلطان زاده ولی متاسفانه فاصله گویندگی کتاب ها زیاده امیدوارم جلد بعدی با سرعت زمان کمتری ارائه بشه

شریعتی فر
۱۴۰۲/۱۲/۱۱

خیلی عالی هست کار های آقای سلطان زاده و ویچر هم واقعا داستان بی نظیریه. بی صبرانه منتظر جلد بعدی هستم و اصلا نمی تونم با خودم کنار بیام که از سایر گوینده ها گوشش کنم.

Mahya
۱۴۰۲/۱۱/۳۰

داستان واقعا جذاب و هیجان انگیزه و اینقدر خوانش عالی هست که با وجود اینکه خیلی کنجکاوم بدونم ادامه داستان چی میشه دلم نمیاد کتاب متنی رو بخونم ، بی صبرانه منتظر صوتی شدن جلد بعد هستم 😍😍

کاربر ۲۸۳۶۰۹۴
۱۴۰۲/۱۱/۲۹

گویندگی جناب سلطان زاده بینظیره‌💎

زمان

۱۴ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۶۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۶۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۸,۰۰۰
تومان