دانلود کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند با صدای نازیما حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند اثر باربارا دی آنجلیس

دانلود و خرید کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند

معرفی کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند

کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند نوشتهٔ باربارا دی آنجلیس و ترجمهٔ هادی ابراهیمی است. نازیما حسینی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند

کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند، دربارهٔ آن چیزی است که همهٔ ما در زندگی آن را جست‌وجو می‌کنیم؛ آزادی واقعی و درونی؛ آن نوع از آزادی و سبک‌بالی که قدیسان و عارفان همواره در طول تاریخ راجع به آن نوشته‌اند. این نوع از آزادی در به دست‌آوردن آنچه در نهایت از دست خواهید داد، نیست. این نوع از آزادی تجربهٔ آنچه فانی و در نهایت تغییرپذیر است، نیست؛ در عوض این نوع از آزادی برخاسته از دانش و توانایی کشف رضایت و خوشحالی و رضایت درونی خودتان و توانایی محفاظت و حمایت از خودتان، با وجود تمامی پستی‌ها و بلندی‌ها و سختی‌های زندگی است. این آزادی از چگونگی ایجاد اتکا به نفس احساسی و معنوی سرچشمه می‌گیرد؛ آن‌گونه از اتکا به نفس که به شما امکان می‌دهد هر روز زندگیتان را با خوشحالی و توانایی و صلح و آرامش درونی بیشتری سپری کنید. مهم‌تر از همه، این نوع از آزادی از یافتن منبع امنیت و خوشحالی درونیتان نشئت می‌گیرد؛ نوعی خوشحالی که هیچ‌کس و هیچ‌چیز نمی‌تواند آن را از شما بگیرد. باربارا دی آنجلیس کتاب خود را حاوی مهم‌ترین درس‌ها دربارهٔ زندگی دانسته است که ظرف ۳۰ سال گذشته در عمیق‌ترین و متحول‌کننده‌ترین سفرهای احساسی و معنوی خود آموخته است. گرچه اطلاعات داده‌شده در این کتاب صوتی به‌آرامی و با صبر و حوصله و درعین‌حال با استمرار و مداومت تمام و طی زمانی طولانی در او شکل گرفته است، هرگز نمی‌توانسته این کتاب را ۱۰ سال پیش، پنج سال پیش یا حتی دو سال پیش از نگارش آن بنویسد.

شنیدن کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره باربارا دی آنجلیس

باربارا دی آنجلیس روان‌شناس، مشاور روابط، سخنران و نویسنده در زمینهٔ رشد شخصی است. آثار او از پرفروش‌ترین کتاب‌های روان‌شناسی هستند که بیش از ۸ میلیون نسخه از آن فروخته شده‌ و در سراسر جهان به بیشتر از ۲۰ زبان به چاپ رسیده‌ است. اولین کتاب او، «چگونه می‌توان عشق ورزید؟» یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های زمان خود و برندهٔ جایزه Infomercial به‌عنوان بهترین کتاب سال ۱۹۹۴ انتخاب شد. کتاب‌های دیگر این نویسنده از این قرار هستند:

«رازهایی دربارهٔ مردان که هر زنی باید بداند: کتابی دربارهٔ عشق و روابط جنسی» (۱۹۹۱)، «رازهایی دربارهٔ زنان که هر مردی باید بداند: کتابی جامع دربارهٔ شناخت زنان» (۲۰۰۲)، «سوپ مرغ برای تقویت روح همسران: داستان‌هایی ایدئال برای زندگی با عشق» (۲۰۰۳)، «اعتمادبه‌نفس»، «با هم بودن»، «راهنمای زناشویی موفق»، «کتابچهٔ تمرین‌ها، آزمون‌ها و راهنمای شخصی»، «ده راز زندگی که هر زنی باید بداند»، «رازهای عشق‌ورزی»، «چطور به این وضعیت دچار شدم؟» (۲۰۰۵)، «شناخت عشق واقعی»، «الهام‌هایی دربارهٔ عشق»، «آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟»، «راز موفقیت زنان در اجتماع»، «اعتمادبه‌نفس (آن را بیابید و با آن زندگی کنید)»، «لحظه‌های ناب و حقیقی» و «دگرگونی و تحول روح» (کتابی مانند وسیلهٔ نقلیه برای سفر به اعماق وجود خود و دگرگونی زندگی با تغییر گسترده و کامل روح و تأثیر شگرف بر زندگی خواننده).

به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید
جان سي. مكسول
آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری معماری اسلامی
گروه مولفان سنجش امیرکبیر
اگه گفتی
فرن نیومن د. آمیکو
شب دزد ارواح
جوزف دیلینی
گناه من چیست؟
نسرین قدیری (کافی)
سیستم های تولیدی، استنتاج فازی، مدیریت دانش، استراتژیک، نگهداری و تعمیرات ناب، پروژه و فرایندها
امیر عزیزی
شعرهای در ستایش مادر
اسد الله نقدی
زاده‌ی چشم‌های تو
یاسمن شکری
همسفر پنهان
سعید شیرزادخانی
امام، مردم، اقتصاد: مستندات بیانات امام خمینی(ره) و برداشت‌های مبتنی بر آن‌ها در راستای تبیین الگو و معیارهای اقتصاد مردم‌محور (جلد دوم)
مجتبی حسنی
مقدمه ای بر روش های بهینه سازی تصادفی
سیدعلی میرحسنی
اطلس نابرابری های اجتماعی محلات تهران
عباس عبدی
برند سازی ملی
سید حسن صحت
بیماری های قارچی و پاسخ های ایمنی
علیرضا خسروی
یک فیلم، یک جهان؛ بانی و کلاید
لستر فریدمن
قصه های عهد قجر
سیدعلی کاشفی خوانساری
مبانی تجزیه و تحلیل بنیادی
برایان هیل
منطقه آبی
پیرز توردی
خودت را به فنا نده (خلاصه کتاب)
گری جان بیشاپ
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۳ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۰۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۰۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۶,۰۰۰
تومان