دانلود کتاب صوتی هنر انتخاب‌ های درست زندگی با صدای سمانه مبلغ حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر انتخاب‌ های درست زندگی اثر جان مکسول

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر انتخاب‌ های درست زندگی

معرفی کتاب صوتی هنر انتخاب‌ های درست زندگی

کتاب صوتی هنر انتخاب‌ های درست زندگی نوشتهٔ جان مکسول و ترجمهٔ علی رسولی است. گویندگی این کتاب صوتی را سمانه مبلغ حسینی و صابر سماواتی انجام داده‌اند و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی هنر انتخاب‌ های درست زندگی

کتاب صوتی هنر انتخاب‌ های درست زندگی (Success is a Choice) ۱۴ ترفند را بررسی کرده و با زبانی ساده و روان توضیح داده است که ما چطور باید تصمیم بگیریم و چه انتخاب‌هایی داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. نویسندهٔ این اثر صوتی، سخنران و مشاور امور بازرگانی و نویسندهٔ آثار پرفروش نیویورک تایمز در حوزهٔ خودیاری و موفقیت شخصی و شغلی است. جان مکسول (John C. Maxwell) در کتاب صوتی حاضر، به چیستی و ماهیت انتخاب پرداخته و به مخاطب خود نشان داده است که در سایهٔ انتخاب‌های صحیح و آگاهانه، دستیابی به اهداف و آرزوها و موفقیت در زندگی، رؤیایی تحقق‌ناپذیر و دور از ذهن نخواهد بود؛ بنابراین اگر از دست‌نیافتن به آرزوهایتان خسته و دلسرد شده‌اید، اگر از استعدادهای بالقوهٔ بسیاری برخوردارید اما هنوز نتوانسته‌اید از آن‌ها بهره ببرید، اگر مدام در چرخه‌های باطل رویدادهای تکراری و اشتباهات جبران‌ناپذیر گرفتار شده‌اید و نمی‌توانید افکار و انرژی خود را بر کاری متمرکز کنید، نگران نباشید. افراد بسیاری مانند شما در شرایط مشابهی به سر می‌برند و نویسندهٔ این اثر صوتی به همین دلیل دست به نگارش چنین کتابی زده است؛ تا ما را از این افکار و وضعیت دشوار برهاند.

شنیدن کتاب صوتی هنر انتخاب‌ های درست زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جان سی. مکسول

جان سی. مکسول در ۲۰ فوریهٔ ۱۹۴۷ در میشیگان در ایالت‌متحدهٔ آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده، مربی و کارشناس رهبری و مدیریت و سخنران حرفه‌ای آمریکایی است. ماکسول به‌مدت ۳۰ سال به‌عنوان کشیش در کلیساهای اوهایو، ایندیانا، کالیفرنیا و فلوریدا حضور داشت. او در سال ۱۹۹۵ کلیسا را ترک کرد و تمام وقت خود را به صحبت‌کردن و نوشتن اختصاص داد. کتاب‌های او در ردهٔ پرفروش‌ترین‌های دنیا قرار دارند و از میان مشهورترین آن‌ها می‌توان به «مدیریت نگرش»، «رهبری»، «صفت‌های بایستهٔ یک رهبر»، «هفده اصل کار تیمی»، «به خود جرئت رؤیاپردازی بدهید و سپس رؤیایتان را تحقق بخشید»، «قوانین طلایی کار تیمی»، «آنچه همهٔ رهبران باید بدانند»، «در اندیشهٔ تحول»، «مدیریت ارتباطات» و «پرورش کارکنان» اشاره کرد؛ او همچنین کار تأسیس مؤسسهٔ EQUIP و شرکت جان مکسول را بر عهده داشته است. 

بخشی از کتاب صوتی هنر انتخاب‌ های درست زندگی

«موفقیت از کجا سرچشمه می‌گیره؟ شاعر و نمایشنامه‌نویس فرانسوی می‌گه: «اگه موفق بشی، همیشه افراد ساده‌لوحی هستند که می‌گن شما با استعدادی.» وقتی افرادی به موفقیت‌های بزرگ می‌رسند، معمولاً دیگران خیلی ساده همه‌چیز رو به استعداد اون‌ها ربط می‌دن. اما این یک دیدگاه اشتباه و گمراه‌کننده درباره‌ی موفقیته. اگه برای رسیدن به موفقیت فقط به استعداد نیاز بود، پس چرا من و شما افراد خیلی بااستعدادی رو می‌شناسیم که به موفقیت‌های زیادی نرسیدند. استعداد اصلاً کافی نیست. پیتر دراکر، پدر مدیریت مدرن می‌گه: «ظاهراً بین اثربخشی انسان و هوشش و بین تخیل و دانشش، همبستگی کمی وجود داره. هوش، تخیل و دانش، منابع مهمی‌اند. اما فقط اثربخشیه که باعث می‌شه اونها نتیجه داشته باشند.» محدودیت این منابع مهم، مربوط به محتوای اون‌هاست. اگه استعداد به‌تنهایی کافی بود، تأثیرگذارترین و بانفوذترین افراد باید بااستعدادترین‌ها می‌بودند اما بیشتر اوقات این‌طوری نیست. این مواردی رو که می‌گم، در نظر بگیرید. بیشتر از 50 درصد از مدیران عامل پانصد شرکت فورچون توی دانشگاه معدل متوسطی داشتند. 65 درصد از کل سناتورهای آمریکا توی دوران مدرسه، جزء رده‌پایین‌های کلاس بودند. 75 درصد از رؤسای جمهور آمریکا توی مدارسشون از حد متوسط پایین‌تر بودند.»

زندگی ما
سبا مقدم
خدا از من دفاع خواهد کرد
سیدمحمدهاشم پوریزدان پرست
خودآموز ایجاد آرامش
ریچارد کریز
مجموعه مقالات در زمینه بررسی نقش عوامل تاثیرگذار بر توسعه پایدار شهری
ابوالقاسم عظیمی
طراحی و ساخت به کمک کامپیوتر
آیدین سلیمی اصل
سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته
نیک اسمیت
ماهیت حقوقی و اوصاف عمل صدور اسناد براتی
فرشته دارش
کِلی در دشت هِیزِل
رابین فن فرنکن هویزن
راز زندگی تک شاخ
شیرین بنی صدر
در دوگوشه و مرواری خوشه (مجموعه اول)
صفیه مهدوی
درمان نوروکینتیک عصبی- حرکتی
دیوید وینستوک
مدل سازی محیط زیست
بهمن جباریان امیری
هوش آزمایی کودکان (جلد دهم)
داریوش صادقی
کفایت اجتماعی؛ کودکان با اختلال های رفتاری برون نمود و درون نمود
سعید رضایی
شرح قانون اساسی؛ فصل هشتم، رهبری (جلد دوم)
عباسعلی کدخدایی
خسرو و شیرین
مسعود جاویدفر
نقش رسانه در همبستگی ملی
مصطفی ساوه درودی
راهنمای سفر: خودآموز مکالمات و اصطلاحات کاربردی انگلیسی با ترجمه فارسی
عاطفه مشایخی کرهرودی
فرآیندهای ذهنی
آیلین مشایخی
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۵۷۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۵۷۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۸,۰۰۰
تومان