دانلود کتاب صوتی رازهایی درباره مردان (خلاصه کتاب) با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی رازهایی درباره مردان (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب صوتی رازهایی درباره مردان (خلاصه کتاب) نوشتهٔ باربارا دی‌آنجلیس و ترجمه و با صدای نازنین آذرسا است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی رازهایی درباره مردان

کتاب مفید رازهایی درباره مردان اثر خانم باربارا دی آنجلیس است که در نشر صوتی آذرسا به صورت خلاصه مفید و جامع و کتاب گویا در آمده است.  کتاب رازهایی درباره مردان در کنار کتاب رازهایی درباره زنان عنوان کتاب‌های پرفروشی است که میلیون‌ها طرفدار در سرتاسر جهان دارند.

هر خانمی حداقل یک بار باید مطالعه یا شنیدن کتاب رازهایی درباره مردان را در برنامه زندگی‌‌اش داشته باشد. خصوصا دختر خانم‌های جوان که در برخورد با مردان و شناخت آنها سردرگم هستند.

به عنوان یک زن در رابطه با مردان سه حق انتخاب بیشتر ندارید:

می‌توانید از دست آنها به خاطر اینکه شما را به شدت عصبانی کرده‌اند، ناراحت شوید و تمام وقت خود را به نق زدن و گله و شکایت از آنان بگذرانید.

آنها را برای همیشه کنار بگذارید و برای خودتان یک سگ پشمالوی خوشگل بخرید.

تصمیم بگیرید تا آنجا که می‌‌توانید، درمورد آنها بیاموزید تا بتوانید روابط بهتری که استحقاق آن را نیز دارید، بیافرینید.

در این کتاب یاد می‌گیریم تا به عنوان یک زن به جای اینکه تمام عمر خود را به گله و شکایت درباره مردان بگذرانیم یا اینکه آنها را برای همیشه کنار بگذاریم، سعی کنیم تا آنجا که ممکن است در مورد آنها بیشتر بیاموزیم تا روابط بهتری بیافرینیم. پس کتاب رازهایی درباره مردان را ازدست ندهید.

اکثر رفتارهایی که باعث ایجاد مشکل بین زنان و مردان می‌شود، همان رفتارهایی است که خانواده به زنان آموخته تا زنان مهربان‌تر و با محبت‌تری باشند. رفتارهای اشتباهی مانند اینکه در حق آنها مادری می‌کنند یا اینکه خود و ارزش‌های خود را در مقام دوم قرار می‌دهند، استعدادهای خود را دست کم می‌گیرند و … .

مردان در مواقعی احساس خوبی دارند که مسئولیت کاری به عهدهٔ آنان است و بنابراین وقتی فرصت و زمان این کار را به آنها نمی‌دهید حس می‌کنند که از مرد بودن دور مانده‌اند؛ در نتیجه احساس ناخوشایندی دارند.

در نهایت، همیشه نیاز نیست مردان را تغییر داد، گاهی می‌بایست خود ما تغییر کنیم.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی رازهایی درباره مردان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب ارزشمند را به همه زنان توصیه می‌کنیم. در هر سنی که هستید شنیدن این کتاب برای ارتباط بهتر با مردهای زندگی‌تان خصوصا همسر و نامزدتان بسیار مفید است. پس شنیدن آن را به هیچ وجه از دست ندهید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۲۸۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۲۸۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان