دانلود کتاب صوتی خلاصه ای مفید از کتاب باشگاه ۵ صبحی ها با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی خلاصه ای مفید از کتاب باشگاه ۵ صبحی ها

کتاب صوتی خلاصه ای مفید از کتاب باشگاه ۵ صبحی ها نوشتهٔ رابین شارما و با صدای نازنین آذرساست. با شنیدن این کتاب صوتی متوجه می‌شویم که چگونه با زود بیدارشدن به موفقیت برسیم؟

درباره کتاب صوتی خلاصه ای مفید از کتاب باشگاه ۵ صبحی ها

این کتاب ارزشمند که در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد در نشر صوتی آذرسا خلاصه ترجمه و به صورت گویا درآمده است. کتاب حاضر که توسط رابین شارما نویسنده معروف کانادایی نوشته شده است، به عادتی می‌پردازد که با رعایت آن می‌توانید خلاقیت و نوغ خود را در همهٔ عرصه‌های زندگی آشکار کنید. این کتاب شعار معروف «سرخیز باز تا کامروا باشی» را برای ما کاملا موشکافانه باز می‌کند. پس شنیدن این کتاب را اصلا از دست ندهید.

شنیدن خلاصه این کتاب به کسانی توصیه می‌شود که به دنبال بهتر شدن روش زندگی خود هستند اما به دلیل حجم بالای این کتاب تا به حال دل به شنیدن آن نداده اند. خلاصه کتاب حاضر گنجینه‌ای است از مهم‌ترین نکات کلیدی این کتاب.

کتاب «باشگاه ۵ صبحی ها» نوشتهٔ رابین شارما، نویسندهٔ محبوب کانادایی است. او سخنران، نویسنده و مجری معروف برنامه‌های تلویزیونی است و سال‌هاست در زمینه توسعه فردی در حال نوشتن و آموزش به افراد مختلف است. در باشگاه ۵ صبحی ها، داستانی می‌خوانید از توصیه‌های یک بی‌خانمان میلیاردر به یک خانم کارآفرین و یک آقای هنرمند. کسانی که غرق در مشکلات زیادی هستند، اما با توصیه‌هایی که از باشگاه ۵ صبحی ها می‌گیرند، رویکردشان به زندگی به طوری تغییر می‌کند که تبدیل به افرادی بسیار موفق در زندگی می‌شوند. بی‌خانمان به شما می‌گوید که با بیدارشدن در ۵ صبح چطور می‌توانید زندگی خودتان را متحول کنید و البته به این سوال مهم که اصلا چطور ۵ صبح بیدار شویم هم پاسخ می‌دهد

کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها (نوشته‌شده در سال ۲۰۱۸) به ما نشان می‌دهد چگونه تغییر روتین صبحگاهی می‌تواند نتایج حیرت‌انگیزی به همراه داشته باشد. این کتاب با بیان داستان یک کارآفرین و هنرمند به همراه استاد میلیاردر عجیب و غریبشان، توضیح می‌دهد چگونه می‌توان از اولین ساعت روز خود برای پیشرفت فردی و بهره‌وری حداکثری از زندگی استفاده کرد.

در این خلاصه کتاب خواهید آموخت:

چگونه رهایی از حواس‌پرتی‌ها، منتهی به نتایج بهتر می‌شود؟

چگونه روتینی بسازیم که ما را به موفقیت برساند؟

با خواندن این خلاصه کتاب، شما نیز می‌توانید به باشگاه پنج صبحی‌ها ملحق شوید. صبح‌ها، مملو از تنهایی و سکوت و خالی از هرگونه حواس‌پرتی و مزاحمتند. یاد بگیرید چگونه افراد موفق، خودشان را با استفاده از زمانی که دیگر افراد خواب یا مشغول چرخیدن در شبکه‌های اجتماعی هستند، در زندگی جلو می‌اندازند.

درباره رابین شارما

رابین شارما، بشردوستی است که زندگی خود را وقف رساندن مردم به بالاترین استعداد ذاتی خود کرده است. او به عنوان یکی از بهترین کارشناسان مدیریت عصر امروزی شناخته می‌شود و با شرکت‌هایی مانند ناسا، مایکروسافت، نایک، اچ پی، استار باکس و چندین برند معروف دیگر همکاری کرده است. کتاب‌های پرفروش او مانند راهنمای سرافرازی، باشگاه پنج صبحی‌ها و وقتی بمیری چه کسی برایت گریه می‌کند؟ میلیون‌ها نسخه به بیش از ۹۲ زبان مختلف فروخته‌اند که او را به یکی از معروف‌ترین نویسنده‌های عصر امروزی تبدیل می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی خلاصه ای مفید از کتاب باشگاه ۵ صبحی ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کسانی که احساس می‌کنند می‌توانند تلاش کنند و از روز بهره‌ٔ بیشتری ببرند.

افرادی که می‌خواهند به چیزهای بزرگی در زندگی دست پیدا کنند.

هر کسی که به یک برنامه‌ٔ صبحگاهی پر انرژی و مثبت نیاز دارد.

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۲۱۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۲۱۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان