دانلود کتاب صوتی نجات فرزندان از اضطراب و وسواس با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نجات فرزندان از اضطراب و وسواس اثر الی لبوویتز

دانلود و خرید کتاب صوتی نجات فرزندان از اضطراب و وسواس

نویسنده:الی لبوویتز
انتشارات:پندار تابان
امتیاز:
۴.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نجات فرزندان از اضطراب و وسواس

کتاب صوتی نجات فرزندان از اضطراب و وسواس نوشتهٔ الی لبوویتز و ترجمهٔ فائزه پیمان پاک است. فرزانه فائزی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و پندار تابان (کتاب‌های صوتی کتابسرای نیک) آن را به‌عنوان برنامه‌ای علمی برای والدین منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی نجات فرزندان از اضطراب و وسواس

کتاب صوتی نجات فرزندان از اضطراب و وسواس که حاوی یک برنامهٔ علمی برای والدین است، نتیجهٔ سال‌ها پژوهش الی لبوویتز و گروه او در دانشگاه ییل در آمریکا است. والدین با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرند که چگونه با تغییر واکنش خود به علائم، اضطراب فرزندانشان را کاهش دهند و کودک یا نوجوان خویش را برای مقابله با اضطراب و وسواس آماده کنند. با این کتاب صوتی درمی‌یابید که تنها نیستید؛ این اثر، یکی از مشکلات رایج کودکان و نوجوانان را بررسی کرده و راه‌حل‌هایی متناسب با مشکل ارائه داده است. نویسندهٔ این کتاب صوتی، مدیر مرکز تحقیقات مشکلات اضطرابی کودکان در دانشگاه ییل بوده است. او چندین سال بر روی موضوعاتی مانند اضطراب و وسواس در کودکان کار کرده و مطالعات و تحقیقاتش بیشتر در حوزه‌های علوم اعصاب، ژنتیک و روان‌درمانی شناختی بوده است.

شما به‌عنوان پدر و مادر، در این کتاب صوتی ابتدا با نشانه‌ها آشنا می‌شوید؛ سپس می‌آموزید که چگونه مشکل را تشخیص دهید و از طریق چه روش‌هایی آن را درمان کنید. روش‌های درمان اضطراب جدایی، اضطراب اجتماعی، اضطراب عمومی، ترس و فوبیا، اختلال هراس، اختلال وسواس فکری و عملی و اختلال لالی انتخابی توضیح داده شده است؛ همچنین می‌آموزید باید چه تغییراتی را در رفتار خود ایجاد کنید، کودک خود را در چه فضایی قرار دهید و در صورت بروز مشکلات جدی‌تر لازم است چه اقداماتی را در اولویت بگذارید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در کتاب صوتی نجات فرزندان از اضطراب و وسواس مطرح شده، این است که والدین نباید مطالبه‌گر باشند. پدران و مادران عادت دارند پیوسته از فرزندشان بپرسند که فلان‌کار را انجام داده‌اند یا نه. گفته شده است که چنین سؤالاتی تأثیر بدی بر اضطراب و وسواس کودک دارد و در رفتار او تغییری جدی به وجود می‌آورد. اصلی‌ترین درس الی لبوویتز برای والدین این است که باید انطباق و سازگاری را کمتر کنند، اما سازگاری دقیقاً چیست؟ این کتاب را بشنوید تا بدانید.

شنیدن کتاب صوتی نجات فرزندان از اضطراب و وسواس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به پدرها و مادرها و مربی‌ها و معلم‌های کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی نجات فرزندان از اضطراب و وسواس

«الی، ما تو را بسیار دوست داریم و فکر می‌کنیم که تو کودک فوق‌العاده‌ای هستی. می‌دانیم از وقتی که در رستوران با آن حادثه روبه‌رو شدی، از خفگی می‌ترسی. برای ما هم وحشتناک بود و می‌دانیم که تو می‌ترسی دوباره آن را تجربه کنی. این را هم می‌دانیم که تو قوی هستی و حتی با وجود ترس‌هایت خوب هستی. ما از آن روز تابه‌حال غذاهایت را به قطعات بسیار کوچک خرد می‌کردیم؛ اما متوجه شده‌ایم که با انجام این کار، در واقع به تو کمک نمی‌کردیم که بتوانی بر این ترس غلبه کنی. اکنون که این را فهمیدیم، تصمیم گرفتیم تغییری ایجاد کنیم تا بتوانیم بهتر به تو کمک کنیم. از این به بعد دیگر غذای تو را به تکه‌های کوچک تقسیم نمی‌کنیم. ما همچنین به سؤالاتی درباره‌ی اینکه آیا غذایی خطرناک است یا باعث خفگی می‌شود، پاسخ نمی‌دهیم. اگر از ما بپرسی، یک بار برنامه را یادآوری می‌کنیم و پس از آن دیگر درباره‌اش صحبت نمی‌کنیم. می‌دانیم که ابتدا برایت سخت خواهد بود؛ اما ما صد درصد به تو اطمینان داریم. دوستت داریم و می‌دانیم که می‌توانی بر ترس‌هایت غلبه کنی.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۵۳۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۵۳۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۳,۵۰۰
تومان