دانلود و خرید کتاب مدیریت لجبازی کودک فرهاد عسگری منش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت لجبازی کودک اثر فرهاد عسگری منش

کتاب مدیریت لجبازی کودک

معرفی کتاب مدیریت لجبازی کودک

کتاب مدیریت لجبازی کودک؛ نافرمانی مقابله‌ای و راهبردهای درمانی مشاوران نوشتهٔ فرهاد عسگری منش و رقیه بیرامی است و انتشارات فروغ سیمرغ آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مدیریت لجبازی کودک

کودکان از نظر رفتار، ویژگی‌ها و توانایى‌ها، تفاوت‌هاى فردى گسترده‌اى با یکدیگر دارند. بعضى کودکان بسیار فعال، اجتماعی، مستقل، کنجکاو، مهاجم و ماجراجو هستند. بعضى دیگر، به نظر غیر فعال، وابسته، خجالتى و منزوى‌اند. هر کودک شخصیت منحصر به فرد خود را داراست. این شخصیت تا حدودى مربوط به زمینه‌هاى وراثتى اوست؛ ولى تا حد قابل ملاحظه‌اى نیز به عوامل محیطى مانند موارد زیر بستگى پیدا مى‌کند: گروه اجتماعى یا فرهنگى که کودک بدان متعلق است و ارزش‌ها و نگرش‌هاى خاص خود را داراست. نوع واکنش‌هایى که کودک با اطرافیان خود داشته است مانند خانواده، هم‌ردیفان و…، الگوى پاداش و تنبیه که در خانه اعمال شده و نوع رفتارهایى که مورد تشویق قرار گرفته است و مواجه شدن با انواع مشخصى از رفتار در محیط خانه و نیز از طریق رسانه‌هاى گروهی. 

کودکان یاد مى‌گیرند که به طرق مختلفى رفتار کنند، این رفتارها تا حدود زیادى از طریق مشاهده و تقلیدکردن از دیگران و یا به علت پاداش و تشویق مداوم براى رفتارى خاص است. کودک در مراحل اولیه کودکی، در سطحى است که سرشار از انرژى است و مى‌تواند فعالیت‌هاى ساده را طرح‌ریزى کند و به‌تنهایى انجام دهد. وقتى به این سطح از آمادگى رسید، خواستار آن است که هر چیز دیگرى را امتحان کند. اگر به مقصود خود نرسد، به‌سهولت ناامید مى‌شود و به بدخلقى و ناسازگارى کشیده مى‌شود. به همین دلیل، این مرحله با ظهور مکرر خشونت و پرخاشگرى شناسانده شده است.

کتاب مدیریت لجبازی کودک به شما کمک می‌کند این اخلاق‌های خاص را در کوکان خود شناسایی کرده و بتوانید آن‌ها را مدیریت کنید.

خواندن کتاب مدیریت لجبازی کودک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ پدران و مادران پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۱۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

حجم

۶۱۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان