دانلود کتاب صوتی خودآموز درمان پذیرش و تعهد با صدای سبحان اکرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خودآموز درمان پذیرش و تعهد اثر احمد حلت

دانلود و خرید کتاب صوتی خودآموز درمان پذیرش و تعهد

معرفی کتاب صوتی خودآموز درمان پذیرش و تعهد

کتاب صوتی خودآموز درمان پذیرش و تعهد نوشتهٔ احمد حلت و حمید کوثری و فرامرز کوثری است. سبحان اکرامی گویندگی این کتاب صوتی کاربردی را انجام داده و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی خودآموز درمان پذیرش و تعهد

«صادق مهرانی» تدوین صوتی کتاب حاضر را بر عهده داشته است. کتاب صوتی خودآموز درمان پذیرش و تعهد، کتابی کاربردی است برای عبور از رنج‌ها و تجربهٔ مستقیم زندگی. این کتاب صوتی بر روش تمثیل‌درمانی شیواناییِ احمد حلت مبتنی است. استاد و مبتدی، «شیوانا» و «سیمیا» شخصیت‌هایی هستند که در این کتاب صوتی، زیستن عالی را به ساده‌ترین زبان ممکن تشریح می‌کنند.

شنیدن کتاب صوتی خودآموز درمان پذیرش و تعهد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی خودآموز درمان پذیرش و تعهد

«نسل کنونی را پاستوریزه‌ترین نسل تاریخ بشر می‌دانند. این نسل همه چیز را تمیز و سفید می‌خواهد. کوچکترین لکه را تحمل نمی‌کند. این نسل بالاترین میزان مصرف مواد مخدر را دارد و بیشترین تعداد مواد روانگردان را تجربه کرده است. کودکان نسل کنونی تا حد حیرت انگیزی تنبل و تن پرور شده‌اند. طوری رفتار می‌کنند که انگار در طول تاریخ برگزیده‌ترین‌اند! از انجام کوچکترین کارهای شخصی عاجزند و به بی‌تعهدی و بی‌مسئولیتی به عنوان برترین مدل زندگی باور دارند.

این نسل از رنج می‌ترسد. از سختی فرار می‌کند. تحمل کمترین اضطراب و نگرانی را ندارد. با کمترین فشار روانی تسلیم می‌شود و از کوچکترین تهدید می‌ترسد. به محض اینکه مصیبتی نازل می‌شود و خطوط آب و برق و گاز شهری قطع می‌شود، به فکر خودکشی می‌افتد. به خاطر ترسی که از ترسیدن دارد، بسیاری از فرصت‌های طلایی زندگی را فدا می‌کند و به حداقل‌ها قانع می‌شود.

به دلیل وحشتی که از نگرانی و اضطراب دارد سراغ یادگیری و درس و امتحان نمی‌رود و از خواندن فراری است. به خاطر آنکه بلد نیست با غم و اندوه جدایی بسازد، حاضر می‌شود با کریه‌ترین و غیر قابل تحمل‌ترین افراد همنشین باشد. نسل کنونی بیشتر از هر نسل دیگری در طول تاریخ بشر از رنج می‌ترسد و بیشتر از همه نسل‌ها رنج را تجربه می‌کند!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۲۹۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۲۹۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان