دانلود و خرید کتاب آموزش خودمدیریتی به بیماران مبتلا به پارکینسون کوثر ضیغمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش خودمدیریتی به بیماران مبتلا به پارکینسون اثر کوثر ضیغمی

کتاب آموزش خودمدیریتی به بیماران مبتلا به پارکینسون

معرفی کتاب آموزش خودمدیریتی به بیماران مبتلا به پارکینسون

کتاب آموزش خودمدیریتی به بیماران مبتلا به پارکینسون نوشتهٔ کوثر ضیغمی و آلیس خاچیان و طاهره السادات خوب بین خوش نظر است. انتشارات آذرفر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب آموزش خودمدیریتی به بیماران مبتلا به پارکینسون

کتاب آموزش خودمدیریتی به بیماران مبتلا به پارکینسون (همراه با مطالعات بومی) به قلم گروهی از نویسنده‌ها نوشته شده است. می‌دانیم که تشخیص یک بیماری مزمن که علائم آن موجب ناتوانی در انجام کارهایی می‌شود که فرد تابه‌حال به‌طور مستقل به آن‌ها رسیدگی می‌کرده و قرار است تا انتهای زندگی وابستگی به دیگران افزایش یابد، اضطراب و بار بسیاری برای بیمار و خانواده به همراه دارد. هدف از مراقبت در چنین بیمارانی، افزایش استقلال در انجام کارهای شخصی و ارتقای اعتمادبه‌نفس است. واضح است که تنها با کنترل بیماری و افزایش آگاهی در مدیریت آن است که می‌توان به این هدف دست یافت. نظارت بر زمان وقوع علائم در روز، زمان تشدید علائم، پیشرفت بالینی و پاسخ به درمان از راه‌های مؤثر در کنترل بیماری توسط فرد بیمار است.

 کتاب حاضر در ۶ بخش اصلی و ۱۴ فصل و با هدف آشنایی با مدیریت بیمار مبتلا به پاکینسون و خانواده‌های آن‌ها، برای درمانگران تیم توان‌بخشی و به‌ویژه پرستاران و پرستاران توان‌بخشی تدوین شده است. جهت ارائهٔ اطلاعات بیشتر، مفید و به‌روز، مطالعات مرتبط در هر مبحث در قالب «مطالعهٔ بیشتر» و «مطالعهٔ بومی» در دسترس شما قرار گرفته است.

خواندن کتاب آموزش خودمدیریتی به بیماران مبتلا به پارکینسون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به پرستاران و تیم توان‌بخشی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آموزش خودمدیریتی به بیماران مبتلا به پارکینسون

«آگاه سازی بیمار و خانواده، کلید طلایی در رسیدن به این اهداف است. افراد متخصصی که برای درمان آموزش دیده اند، مانند پرستاران و کادر توانبخشی، باید برنامه‌های آموزشی و مدیریتی را تنظیم کنند. این کتاب به خوانندگان اجازه می‌دهد که به روش‌های مختلف در مراقبت از بیمار مبتلا به پارکینسون آگاهی یابند. ایجاد دیدگاه جامع نسبت به بیماری و روش‌های درمان، با قرار دادن بیمار در مرکز برنامه‌ی مراقبتی، جهت مدیریت کلیه‌ی عوارض ناشی از بیماری و خودمدیریتی، از مزایای این کتاب می‌باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان