دانلود و خرید کتاب مزه راستین مادر بودن شانتل تزدل ترجمه سمانه عطا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مزه راستین مادر بودن اثر شانتل تزدل

کتاب مزه راستین مادر بودن

معرفی کتاب مزه راستین مادر بودن

کتاب مزه راستین مادر بودن نوشته‌ی دکتر شانتل تزدل توسط سمانه عطا ترجمه شده است. این متن انگیزشی از سوی یک مادر و خطاب به مادران نوشته شده است.

درباره کتاب مزه راستین مادر بودن

نویسنده عشق به مادر بودن رادر این کتاب به زیبایی هر چه تمام‌تر توصیف کرده است.

چطور می‌شود واقعا یک مادر بود؟ بیایید به کار مهم و لذت بخش مادر بودن بپردازیم. به درستی که مادر بودن، بسیار دلپذیر است و هیچ فرمول و نسخه و طرحی برایش وجود ندارد

.مادر بودن، سرشار از پستی‌ها و بلندی‌ها، زیبایی‌ها و زشتی‌ها، خوبی‌ها و بدی ها و لطافت ها و سختی‌های بیشمار است، و پررنگ‌تر از همه این‌ها، مادر بودن، لبریز از عشق بی‌نهایت است.

این کتاب از زبان یک مادر برای مادران نوشته شده تا آنها را با عشق و احساس مادری‌شان آشناتر کند و به آنها حس ارزشمندی مضاعف بدهد. 

 خواندن کتاب مزه راستین مادر بودن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه مادران در هر سن و سالی مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب مزه راستین مادر بودن

مادر بودن، صبر زیادی می‌خواهد، به خصوص زمانی که فرزندانمان نوپا و کوچک هستند؛ چرا که نیازهایشان بیشتر است و همین مسئله کار بیشتری نیاز دارد.

همه می‌گویند که شکیبا بودن برای یک مادر، مزیت است. آنچه من می‌توانم راجع به صبر یک مادر بگویم این است که ما بسیار صبور هستیم و حتی خودمان هم از این موضوع آگاه نیستیم و این مسئله اصلاً ما را آزار نمی‌دهد. یک مادر از صبوری بی‌انتهایش برای پرورش فرزندان خود مراقبت می‌کند.

این را نیز می‌دانم که بچه‌ها می‌توانند صبر مادر را محک بزنند، مثلاً، زمانی که منتظر می‌شویم تا بازی ویدیویی‌شان را تمام کنند یا زمین بسکتبال و فوتبال را ترک کنند یا هنگامی که منتظر تمام شدن برنامه تلویزیونی آنها هستیم؛ من مادران را در این لحظات درک می‌کنم، این موضوع صبر زیادی می‌خواهد، این صبرِمادرانه وصف‌ناپذیر است. تنها مادر است که صبر بی‌پایان دارد. شکیباییِ مادران بی انتها است تا جایی که ممکن است خودشان نیز متوجه آن نشوند. می‌دانید چرا؟ زیرا این عشقِ مادرانه است که صبر مادرانه را مادری می‌کند!


نظرات کاربران

آرزو
۱۳۹۹/۰۹/۲۸

کوتاه و موجز و دلنشین مثل نامه‌ای از یک دوست بود.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
مادر بودن فرایندی بسیار گسترده است، اینها زیرمجموعه‌های مادری محسوب می‌شوند: مدیرعامل، مدیرمالی، مدیر بازاریابی، مدیر بخش، مسئول شیفت، رئیس و مادرِ مسئول.
فاطمه حیدری
مزهٔ راستین مادربودن این است که بی‌درنگ به این دریافت برسید که رابطه‌ای یکتا میان شما و فرزندتان وجود دارد، شما برای او ساخته شده‌اید و او فردی است یگانه با ویژگی‌های خاص خود که رفتار خاص شما را می‌طلبد.
آرزو
بسیار مهم است که فرزندتان شما را محترم بداند، قوانین شمارا بداند و جدیت شما را به‌عنوان بخشی از عشقتان تشخیص دهد.
آرزو
یک مادر هیچ‌گاه نمی‌تواند به تعطیلات برود و بیکار باشد. یک مادر همیشه در حال کار است و وقتی برای علایق شخصی خود ندارد. سکون برای یک مادر معنی ندارد. مادر بودن یعنی راه رفتن در مسیری پر فراز و نشیب.
آرزو

حجم

۱۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱ صفحه

حجم

۱۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱ صفحه

قیمت:
۱۰,۹۰۰
تومان