دانلود کتاب صوتی دوستی فرزندانمان با کره‌ زمین با صدای نسترن نجاران + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دوستی فرزندانمان با کره‌ زمین اثر مری دموکر

دانلود و خرید کتاب صوتی دوستی فرزندانمان با کره‌ زمین

معرفی کتاب صوتی دوستی فرزندانمان با کره‌ زمین

کتاب صوتی دوستی فرزندانمان با کره‌ زمین نوشتهٔ مری دموکر و ترجمهٔ مهشید گودرزی و با صدای نسترن نجاران است و انتشارات کتاب خوانا آن را منتشر کرده است. ۱۰۰ روش حفاظت از محیط زیست در این کتاب صوتی آمده است.

درباره کتاب صوتی دوستی فرزندانمان با کره‌ زمین

مری دموکر در کتاب صوتی دوستی فرزندانمان با کره‌ زمین، راه‌حل نجات کره‌ٔ زمین از بحران‌های زیست‌محیطی را تربیت و پرورش فرزندانی می‌داند که نسبت به نسل‌های گذشته متفاوت‌اند و رفتار مهربان‌تری با طبیعت دارند. این کتاب صوتی راهنمایی برای والدین است تا نسلی دوستدار محیط‌زیست تربیت کنند.

در این کتاب قرار نیست از پدرها و مادرها ابرقهرمان‌های محیط‌زیستی بسازیم و با دادن فهرستِ سرسام‌آوری از «بایدها» و «نبایدها» از آنها بخواهیم تا از میزان کربن دی‌اکسید تولیدی خانودۀ خود بکاهند. مری دموکر، در این کتاب طرحی پرهیجان، توانمندساز و اجرایی ارائه می‌دهد تا خانواده‌ها هرچه سریع‌تر دست‌به‌کار شوند و به «انقلابی آب‌و‌هوایی» بپیوندند. در خلال فصل‌های مختلف این کتاب، ایده‌های فراوانی را می‌آموزید که با پیاده‌کردن آنها می‌توانید نقشی در این انقلاب داشته باشید. در این کتاب صوتی یاد می‌گیرید که چگونه با آغوشی باز به استقبال ساده‌گرایی در فرزندپروری بروید، چگونه خودتان را از بحث‌های به بن‌بست رسیده نجات دهید، چگونه به فرزندانتان قدرتِ اعتراضِ خلاقانه را آموزش دهید، چه تغییراتی در سبک زندگی‌تان اعمال کنید تا پیوندهای خانوادگی‌تان عمیق‌تر شود و خلق‌و‌خوی‌تان بهبود پیدا کند و همۀ اینها شما را به این هدف که تأثیرِ منفی کمتری روی زمین داشته باشید نزدیک‌تر می‌کند. 

شنیدن کتاب صوتی دوستی فرزندانمان با کره‌ زمین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتابِ جذاب و خلاقانه، منبعی حیاتی برای همۀ کسانی است که می‌خواهند اقدام مؤثری برای کرۀ زمین انجام دهند و بچه‌ها را نیز برای انجام این کار با خود همراه کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۵ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۸۵۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۸۵۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۷,۵۰۰
تومان