دانلود کتاب صوتی فاصله ها را از میان بردار با صدای کمیل سلیمان پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فاصله ها را از میان بردار اثر کنت بلانچارد

دانلود و خرید کتاب صوتی فاصله ها را از میان بردار

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی فاصله ها را از میان بردار

کتاب صوتی فاصله ها را از میان بردار نوشتهٔ کنت بلانچارد و ترجمهٔ حسین معارف وند است. کمیل سلیمان پور گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. چگونه عملکرد بهتر را هدف بگیریم و به هدف بزنیم؟

درباره کتاب صوتی فاصله ها را از میان بردار

طرح کلی کتاب صوتی فاصله ها را از میان بردار را یک داستان شنیدنی تشکیل داده است؛ به‌طوری‌که می‌توانید در خلال رویدادها و ماجراهای آن، راهکارهایی را برای مدیریت بهتر حرفه و یا سازمان خود بیاموزید. در این داستان آموزشی با ۲ مدیر روبه‌رو هستیم که هر ۲ در بحرانی‌ترین دوران حرفه‌ای خود هستند. هر ۲ به این نتیجه رسیده‌اند که برای حل مشکلات پیش‌آمده راهی ندارند جز اینکه برنامه‌ای را برای از بین‌بردن فاصلهٔ میان وضع کنونی و شرایط دل‌خواه خود طراحی کرده و گام‌به‌گام آن را به اجرا دربیاورند. قهرمان اصلی این داستان مردی به نام «بیل» است که کنجکاوی او درمورد علت‌های موفقیت و شکست شرکت‌ها، با یک نگاه ساده به ۲ نهال درخت آغاز می‌شود. اگرچه هر ۲ نهال به‌طور هم‌زمان کاشته شده‌اند، یکی از آن‌ها رشد خوبی داشته و استوار ایستاده، درحالی‌که دیگری خمیده شده و چیزی به پایان عمرش نمانده است. بیل با دیدن این ۲ نهال از خود می‌پرسد چه چیزی است که بودن آن موجب کامیابی یک گروه یا سازمان می‌شود و کمبود آن اوضاع یک شرکت را به سراشیبی سقوط می‌رساند؟

اصول کتاب صوتی فاصله ها را از میان بردار هم برای احیای شرکت‌های کوچک و هم برای بازسازی شرکت‌های بزرگ مؤثر خواهد بود. کنت بلانچارد، دانا رابینسون و جیم رابینسون در این کتاب صوتی، نکات سودمندی را درمورد باید‌ها و نبایدهای مدیریتی به ما می‌آموزند. نویسندگان برای جای‌گیرکردن راهبردها و راهکارهای رهبری سازمان‌ها در ذهن ما، از زبان تمثیل و قصه استفاده کرده‌اند.

شنیدن کتاب صوتی فاصله ها را از میان بردار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد موفقیت در کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی فاصله ها را از میان بردار

«بیل و سارا به برگه‌ها خیره شدند. مایک صبر نکرد تا آن دو سؤالی بکنند. او خیلی ساده شروع به توضیح دادن کرد. «فاصله‌های عملکرد به سه دلیل ایجاد می‌شن: عوامل فردی، عوامل درون‌سازمانی و عوامل برون‌سازمانی. یکی از اونا در اختیار شما نیست اما دوتای دیگه هستن.»

سارا گفت: «اجازه بده حدس بزنم. اونکه تحت اختیار ما نیست، همون محتوای عوامل برون‌سازمانیه؟»

«درست گفتی! دلیلش اینه که اینا مسائلی‌اند که هیچ کدوم از اعضای شرکت شما قدرت تغییرشون رو ندارن. شرایط اقتصادی، رقیبای فعلی و در حال ظهور، مسائل جمعیت‌شناختی، مالیات و قوانین حکومتی از این عوامل‌اند.»

بیل گفت: «به نظم بتونیم سهم رقیبامون رو بخریم یا با استفاده از گروه‌های صاحب‌نفوذ، میزان مالیات رو پایین بیاریم یا قوانین رو دور بزنیم.»

«درسته! اما توی خیلی از بخش‌ها، بهتره به مسائلی توجه کنید که به راحتی می‌تونید اون‌ها رو مهار کنید. حالا بیاین یه نگاهی به عامل دوم بندازیم.»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۱۶۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۱۶۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان