دانلود کتاب صوتی بادبان با صدای سعید مقدم منش + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بادبان اثر محمد مولانا

دانلود و خرید کتاب صوتی بادبان

معرفی کتاب صوتی بادبان

کتاب صوتی بادبان نوشتهٔ محمد مولانا و با صدای سعید مقدم منش است و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی بادبان

داستان بادبان نوشتهٔ محمد مولانا، انسان را به دوران کودکی و خاطرات شیرین مادربزرگ می‌برد: خانم جان مادربزرگی که درخانه‌اش همیشه باز است و میزبان و پذیرای همه همسایه‌ها و اهالی محل است.

در بخشی از کتاب چنین آمده است:

وقت مغرب گذشته بود و پیرزن از مسجد روانه خانه شده بود. چون همیشه این ایام، افکار مختلفی از ذهن پر آشوبش می‌گذشت. بخش اعظم اغتشاش فکری او ماجرای حسنعلی بود. اینقدر درگیر این پسر شده بود که حتی ما نوه‌ها و والدینمان هم نمی‌توانستیم پیدایش کنیم... .

از تیمچه که رد می‌شد، کسبه بعضا مشغول جمع کردن حجره‌های خود بودند و بعضی حجره‌ها را پیش از نماز بسته و رفته بودند. سلام می‌کردند و جویای حال می‌شدند و پاسخی متناسب از خانم جان دریافت می‌کردند.

نثر شیوای محمد مولانا شما را به گونه‌ای با خانم جان و دل نگرانی‌هایش برای پسر همسایه همراه می‌کند که تمام تشویش‌ها و احساسات خانم جان را که ناشی از تجربه و پختگی است احساس می‌کنید.

در بخشی دیگر از داستان چنین آمده:

سمیه تمام مدت چشم‌هایش را بسته بود و انگار منتظر چیز دیگری بود. از خوشحالی که خانم جان قبولش کرده، اشک از گوشهٔ چشم‌های بسته‌اش جاری شد. خانم جان حرفش تمام شده بود و از کنارشان دور شد و پی کار دیگری رفت. وقتی از او دور شد زیر لب گفت: تو اگر زن بودی که وضعت این نبود بی‌نوا. تا مادری هم هنوز فاصله‌ها داری. مادر، زمین و زمان را به‌هم می‌دوزد اگر این روزگار فرزندش باشد... .

کتاب بادبان را انتشارات پایا به چاپ رسانیده و به همت انتشارات موج کتاب با صدای دلنشین آقای سعید مقدم منش صوتی و روانه بازار شده است.

شنیدن کتاب صوتی بادبان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دلتان برای مادربزرگتان تنگ شده است حتما این کتاب را بشنوید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۱۶۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۱۶۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان