دانلود کتاب صوتی خواجه مخوف با صدای سعید مقدم منش + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خواجه مخوف اثر مجید دوامی

دانلود و خرید کتاب صوتی خواجه مخوف

معرفی کتاب صوتی خواجه مخوف

کتاب صوتی خواجه مخوف نوشتهٔ مجید دوامی و با صدای سعید مقدم منش است و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی خواجه مخوف

رمان تاریخی خواجه مخوف روایتی است از عشق‌، خیانت و تلخکامی‌هایی که بر لطفعلی‌خان می‌گذرد؛ پادشاهی شجاع و جوان، که اطرافیانش راه را بر آغامحمد خان گشودند و باعث انقراض دولت زندیه شدند. درست همان زمانی که لطفعلی‌خان، به مروارید، دلدار خود، رسیده بود، صدراعظمش، ابراهیم‌‌خان کلانتر با خیانت به او، بساط پیروزی آغا محمد خان در شیراز را به راه می‌اندازد.

بار دیگر، لطفعلی‌خان به سردار دیگری که محمد بیک بود، اعتماد می‌کند. این سردار هم در سر سودای عشق ریحانه را داشت؛ دختری که عاشق لطفعلی خان بود. درنتیجه، محمد بیک هم به لطفعلی‌خان خیانت می‌کند که پایانش، کشتار خونین آغا محمد خان قاجار در کرمان می‌شود. تمام این ناکامی‌ها، روایت مجید دوامی در بخش اول کتاب خواجه مخوف است.

بخش دوم این کتاب، کشته‌شدن آغا محمد خان، خواجه مخوف، به‌ دست پیشخدمتش را روایت می‌کند و از نزاع بر سر جانشینی بین فتحعلی‌شاه، برادرزاده او و صادق‌خان، سردار سپاهش گفته می‌شود. در این فصل ردپای خیانت، طمع قدرت و مال در میان پادشاه و سرداران او دیده می‌شود.

مجید دوامی (زاده ۱۳۰۸ - درگذشت ۱۳۸۵) روزنامه‌نگار معروف و پایه‌گذار مجله زن روز، نویسنده کتاب خواجه مخوف است انتشارات سمیر این رمان تاریخی را به چاپ رسانیده و نشر دیجیتال موج کتاب با خوانش سعید مقدم‌منش گوینده معروف کشور، کتاب را گویا و روانه بازار کرده است.

شنیدن کتاب صوتی خواجه مخوف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان‌های تاریخی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۴۵۸۴۲۳۰
۱۴۰۲/۰۹/۰۱

گویندگی متاسفانه خوب نیست . شما وقتی کتاب خواجه تاجدار رو با صدای سلطان زاده صوتی کردین ، بدونید که خواجه مخوف رو هم با همون گوینده صوتی کنین . واقعا بد سلیقه اید

زمان

۲۸ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۵۴۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۸ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۵۴۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان