دانلود کتاب صوتی ۱۹ داستان از سیاست نامه با صدای سعید مقدم منش + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۱۹ داستان از سیاست نامه اثر سید مهدی علوی

دانلود و خرید کتاب صوتی ۱۹ داستان از سیاست نامه

معرفی کتاب صوتی ۱۹ داستان از سیاست نامه

کتاب صوتی ۱۹ داستان از سیاست نامه نوشتهٔ سید مهدی علوی و با صدای سعید مقدم منش است و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ۱۹ داستان از سیاست نامه

سیاست نامه یا سیر الملوک از آثار مهم در نثر فارسی در قرن پنجم هجری است. پادشاه آن دوره، ملکشاه سلجوقی به خواجه نظام الملک توسی دستور داد تا کتابی ساده، روشن و خالی از تصنع و تکلف برای دو فرزندش سنجر و تاپار بنویسد. کتاب سیاست نامه از شاهکارهای زیان فارسی است که دربارهٔ سیاست مداری و محافظه‌کاری به عنوان راهکار و تدبیر امور نوشته است.

نظام الملک نگارش کتاب را در نیمه اول سال ۴۷۹ هجری آغاز کرد و داستان کتاب از منابع مختلفی همچون قرآن، احادیث، گفته‌های مشاهیر و حکایت دربارهٔ شاهان و وزیران ایران گردآوری شده است.

انتشارات دبیر با کوشش سید مهدی علوی خلاصه‌ای از کتاب سیاست نامه را به‌عنوان ۱۹ داستان از سیاست نامه را با زبانی ساده برای مخاطب نوجوان چاپ کرده است. شنیدن این کتاب می تواند الگوی بسیار خوب و ارزنده‌ای برای شنونده به‌‌ویژه نوجوانان جهت حل مسائل در زندگی روزمره باشد. نشر صوتی موج کتاب ۱۹ داستان از سیاست نامه را با صدای گرم گوینده و دوبلور معروف آقای سعید مقدم منش گویا کرده است.

شنیدن کتاب صوتی ۱۹ داستان از سیاست نامه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۱۸۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۱۸۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان