دانلود کتاب صوتی استراتژی توسعه ایران با صدای زهرا کلاهدوز + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی استراتژی توسعه ایران اثر مجتبی لشکربلوکی

دانلود و خرید کتاب صوتی استراتژی توسعه ایران

معرفی کتاب صوتی استراتژی توسعه ایران

کتاب صوتی استراتژی توسعه ایران نوشتهٔ مجتبی لشکربلوکی است. زهرا کلاهدوز گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات پناه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی استراتژی توسعه ایران

چرا ایران عقب ماند؟ چگونه پیشرفت کنیم؟ کتاب صوتی استراتژی توسعه ایران به این موضوعات پرداخته است؛ پس در این کتاب، در جست‌وجوی پاسخگویی به این دو سؤال تاریخی بسیار مهم باشید. برای سؤال اول نظرات ۱‍۰ اندیشمند توسعه بررسی شده است (از صادق زیباکلام تا محسن رنانی) و سپس یک روایت شخصی ترکیبی در پاسخ به این سؤال ارائه شده است؛ در قالب مدل رستا؛ یعنی روایت سه‌لایهٔ توسعه‌نیافتگی ایران. نویسنده در ۳ لایه، دلایل دشواری مسیر توسعه در ایران را مرور کرده و سپس به دلیل عقب‌ماندن ایران پرداخته است. نویسنده برای پاسخگویی به سؤال دوم (چگونه پیشرفت کنیم؟) ابتدا نگاهی به نظرات اساتید حوزه‌های مختلف جامعه‌شناسی، فناوری، سیاست، اقتصاد و توسعه (۲۰ اندیشمند توسعه) انداخته و سپس وجوه مثبت و امیدوارکنندهٔ ایران را مرور کرده است (۲۰ محور) و سپس روزنه‌های توسعهٔ ایران (۶ عزیمت‌گاه) را شرح داده است و در نهایت استراتژی‌های توسعهٔ ایران را معرفی کرده است. این کتاب صوتی را مجتبی لشکربلوکی نوشته است.

توسعه یعنی چه؟ گفته شده است که توسعه، به‌معنای بازسازی یک جامعه بر اساس انديشه‌ها و بصيرت‌های تازه است. اين انديشه‌ها و بصيرت‌های تازه در دوران مدرن شامل ۳ انديشهٔ علم‌باوری، انسان‌باوری و آينده‌باوری است. به همين منظور بايد برای نيل به توسعه ۳ اقدام اساسی را انجام داد؛ درک و هضم انديشه‌های جديد، تشريح و تفضيل اين انديشه‌ها و ايجاد نهادهای جديد برای تحقق عملی اين انديشه‌ها. اکنون کتاب صوتی استراتژی توسعه ایران را بشنوید.

شنیدن کتاب صوتی استراتژی توسعه ایران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد ایران پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۷۷۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۷۷۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان