دانلود کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد ۲ با صدای مهران نوروزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد ۲ اثر مجتبی شول افشارزاده

دانلود و خرید کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد ۲

معرفی کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد ۲

کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد ۲ نوشتهٔ مجتبی شول افشارزاده است. مهران نوروزی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات شرکت توسعه محتوای لحن دیگر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد ۲

کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد ۲ (شیرهای کابل) شامل ۱۱ فصل است که با اجرا و خوانش مهران نوروزی در نقش شخصیت‌های مختلف این رمان، به‌ویژه شخصیت پیرزنی به نام «بی‌بی‌نسا»، شخصیت گزارشگر فوتبال و شخصیت‌های افغانستانی از جذابیت روایی ویژه‌ و شیرینی (به‌لحاظ تنوع لحن و اجرا) برخوردار شده است. کتاب صوتی دوم از این مجموعه با عنوان «شیرهای کابل»، مخاطب را این‌بار از دارآباد کویری می‌برد به دل افغانستان تا در هرات و کابل به لحن شیرین دَری، قصهٔ بچه‌های ایرانی و افغانستانی در موقعیتی بین‌المللی از کمدی تا تراژدی پیش برود.

در جلد اول مجموعهٔ «مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد» با مجیدو بارسا، بی‌بی‌نسا، مجید خرشوت و دیگر شخصیت‌ها آشنا شده‌‌اید. این‌بار «مجیدو بارسا» و تیمش سر از شهر هرات و کابل در افغانستان درمی‌آورند و با تیم‌هایی مثل تیم ملی ترینیداد و توباگو، آرژانتین و آمریکا رقابت می‌کنند. آن‌ها کتاب صوتی «شیرهای کابل» از روستای کویری خودشان به افغانستان می‌روند تا پیام‌آور صلح باشند.

شنیدن کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ نوجوانان به‌ویژه نوجوانان شیفتهٔ فوتبال پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد ۲

«مجیدو بارسا توی صورت خورشید نارنجی آهی بلند کشید و احساس کرد دو نقطه در چپ و راست پیشانی‌اش دارد به‌جای خورشید می‌سوزد. گوسفندها جلو می‌رفتند و سُم‌هایشان از غبار نارنجی،‌ نقاشی‌هایی نامعلوم توی فضا ترسیم می‌کرد. اصغرپنبه‌ای در دل چنین فضای نامعلومی بود که مفش را بالا کشید و حرف دلش را زد: «من می‌گم از توی حزب بهبازِ شورا بیاییم بیرون! بریم توی حزب بی‌بی. خبر دارم پسرش تیم ملک‌آباد رو برای لیگ شهرستان اسم‌نویسی کرده. هر بازی چه ببرن چه ببازن، یه ساندویچ جیگر مرغ هم بهشون می‌ده با نون اضافه و نوشابه‌ی سیاه.» و با بغض مضاعفی خیره در قرص بزرگ و نارنجی خورشید ادامه داد: «ولی ما گرفتار شدیم؛ گرفتار آهِ دل بی‌بی!»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۴۴۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۴۴۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان