دانلود کتاب صوتی کتابچه تلنگر با صدای حامد بیطرفان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کتابچه تلنگر اثر ریچارد تالر

دانلود و خرید کتاب صوتی کتابچه تلنگر

نویسنده:ریچارد تالر
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کتابچه تلنگر

کتابچه صوتی تلنگر چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب تلنگر، اثر ریچارد تالِر است. تالر در این کتاب درباره بهبود تصمیم‌گیری در مورد سلامت، ثروت و شادکامی صحبت کرده است.

مردم اغلب تحت‌تاثیر وسوسه‌ها و یا خطاهای منطقی هستند. وقتی افراد از اطلاعات، بازخوردها و یا تجربیات شخصیِ کافی برخوردار نیستند، احتمال اینکه انتخاب‌های بد انجام دهند افزایش می‌یابد. تاثیرات اجتماعی نیز، تصمیم‌گیریِ خوب را مختل می‌کنند. مردم، گرایشی ذاتی برای همرنگ شدن با جماعت دارند؛ آن‌ها دوست دارند در گروه‌ها جای بگیرند یا کاری را انجام دهند که بقیه انجام می‌دهند. تاثیرات اجتماعی ممکن است ظریف و نامحسوس باشند، اما می‌توانند به شکلی ناخواسته منجر به تغییرات شگرف در سطح اقتصاد ملی شوند.

درباره کتاب تلنگر

کتاب تلنگر نوشته ریچارد تالِر و کاس سان‌اِستِین توضیح می‌دهد که چگونه تکنیک تلنگر زدن که یک ترغیب ظریف و نامحسوس است می‌تواند به مردم کمک کند تا تصمیمات بهتری در مورد خرج کردن و پس‌انداز پول بگیرند. نویسندگان این کتاب، با بکار بردن یافته‌های معنادار در رشته‌های تجارت، روانشناسی، حقوق، و اقتصاد که از بعضی از بحث برانگیزترین مسائل و مشکلات در ایالات‌متحده حاصل شده بود، توانستند راهبردهایی را پیشنهاد دهند که می‌توانند به اتخاذ تصمیمات خوب، چه در سطح فردی و چه در سطح دولتی، کمک کنند.

شنیدن کتابچه تلنگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه‌مندید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل تلنگر را ندارید، شنیدن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

0942954769
۱۳۹۹/۰۸/۰۱

با سلام. من این کتاب رو گوش کردم هر فصل کتاب توی 2تا 3دقیقه خلاصه شده بود. که مجموعا مفید کتاب حدودا کمتر از 15 دقیقه میشد این این اصلا ارزش هزینه کردن نداشت

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۳۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۳۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان