دانلود کتاب صوتی شهامت رهبری با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شهامت رهبری اثر برنی براون

دانلود و خرید کتاب صوتی شهامت رهبری

معرفی کتاب صوتی شهامت رهبری

کتاب صوتی شهامت رهبری نوشته برنی براون است و با ترجمه الهام هادیان دولت‌ابادی و صدای شرگان انورزاده منتشر شده است. این کتاب به شما کار شجاعانه، مکالمات دشواز و تعهد را پیشنهاد می‌کند. 

درباره کتاب شهامت رهبری

رهبری داشتنِ عنوان و مقام، و در دست داشتن قدرت نیست. رهبر کسی است که مسئولیت شناخت پتانسیل افراد و ایده‌ها را بر عهده داشته و شهامت پرورش آن پتانسیل ها را دارد.

با توجه به واقعیت جهانی که امروزه در آن زندگی می‌کنیم، رهبران یعنی من و شما باید فضایی ایجاد کنیم که به استاندارد رفتاری بالاتری در ارتباط با دیگران داشته باشیم. برای بسیاری از افراد حتی ممکن است لازم باشد فرهنگ موجود در محل کارشان بهتر از آن چیزی باشد که در خانه تجربه می‌کنند. گاهی اوقات استراتژی‌های رهبری از ما همسران و والدین بهتری می‌سازند.

زمانی‌که جرئت رهبری داریم، تظاهر به دانستن پاسخ‌های صحیح نمی‌کنیم؛ بلکه کنجکاوی کرده و سؤالات مناسب می‌پرسیم. ما به قدرت به عنوان چیزی محدود نمی‌نگریم و آن را احتکار نمی‌کنیم؛ و می‌دانیم وقتی قدرت را با دیگران به اشتراک بگذاریم، نامحدود می‌شود. در رهبری از موقعیت‌ها و مکالمات دشوار دوری نمی‌کنیم؛ و زمانیکه لازم است کار مناسبی انجام دهیم، به آسیب پذیری تکیه می‌کنیم.

رهبریِ باجرئتی که در یک فرهنگ به عنوان کمبود، ترس و عدم قطعیت تعریف شده است، نیازمند ایجاد مهارت پیرامون ویژگی‌هایی است که عمیقا و منحصرا، انسانی هستندکه شامل: همدلی، ارتباط، و شهامتِ شروع کردن است.

نویسنده‌ پرفروش‌ترین کتابهای نیویورک تایمز، برنی براون، دو دهه‌ گذشته را صرف مطالعه‌ احساسات و تجربیاتی کرده است که به زندگی‌هایمان معنا می‌بخشد، و هفت سال گذشته را با تیم‌ها و رهبران قابل تغییر در سراسر جهان کار کرده است. او دریافته است که رهبران در سازمان‌ها، از استارت‌اپ‌های کوچک کارآفرینی، و کسب و کارهای خانوادگی گرفته تا سازمان‌های شهروندی غیرانتفاعی و شرکت‌های بزرگ، همگی برایشان یک سؤال مطرح است:

چگونه رهبرانی با جرئت تر و شجاع تر پروش می‌دهید، و چگونه شهامت را در فرهنگ خود نهادینه می‌کنید؟

در کتاب شهامت رهبری، براون از تحقیقات، داستان‌ها و مثال‌ها استفاده می‌کند تا با روشی قدرتمند که میلیون‌ها نفر خواننده انتظار آن را داشته و می‌پسندند، به این سؤالات پاسخ دهد. ما به رهبران با شهامت‌تر و فرهنگ‌های شجاعانه‌تر نیاز داریم البته مفاهیم به کاربرده شده در این کتاب نه تنها برای رهبران، بلکه برای همه افراد جامعه که با دیگران در ارتباط هستند از پدر و مادران و معلمان تا رهبران مفید و قابل استفاده است.

شنیدن کتاب شهامت رهبری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به پیشرفت در کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۳۵۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۳۵۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان