دانلود کتاب صوتی چرا آدم های خوب کار های بد می کنند با صدای نرگس داغمه‌چی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چرا آدم های خوب کار های بد می کنند اثر دبی فورد

دانلود و خرید کتاب صوتی چرا آدم های خوب کار های بد می کنند

نویسنده:دبی فورد
انتشارات:رمانو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چرا آدم های خوب کار های بد می کنند

کتاب صوتی چرا آدم های خوب کار های بد می کنند نوشتهٔ دبی فورد و ترجمهٔ مهدی افشار و با صدای نرگس داغمه‌چی است و رمانو آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی چرا آدم های خوب کار های بد می کنند

ورزشکاری شهیر و محبوب دست به کاری جنون­‌آمیز زد! بازیگری توانمند به ده سال زندان محکوم شد!

این جملات را در روزمره­ٔ خود می‌­بینم و می‌­شنویم. کتاب صوتی چرا آدم­ های خوب کارهای بد می­ کنند ریشهٔ بروز این اتفاقات منفی و ناگوار را مورد ارزیابی قرار می‌­دهد. اگر به اطراف خود نگاه کنید، متوجه می­‌شوید که در درون خانواده خود نیز چنین اتفاقاتی می­‌افتد و شما را شگفت‌­زده می­‌کند.

کتاب پرفروش نیویورک تایمز اثر دبی فورد، دوگانگی رفتاری مثبت و منفی همهٔ ما را دقیق کندوکاو می­‌کند. در فصول این کتاب مواردی چون: فشار عوامل خارجی، بده و­ بستان­‌های حسی و بودن در بخشی از جامعه آمده که زمینه­‌ساز رفتارهای بد و خوب می­‌شوند. با شنیدن مثال­‌های متعدد آن می­‌آموزید که چگونه این عوامل بر رفتار و منشتان تاثیر می‌­گذارند.

کتاب صوتی چرا آدم­ های خوب کارهای بد می ­کنند اثری کاربردی، بنیادی و کلیدی­ است که می‌­تواند الگوهای رفتاری ناشایست را به هم بریزد و خودخوری درونی که عامل اصلی موفق نشدن و بیراهه رفتن است را از بین ببرد.

با شنیدن این کتاب چرا­غ­‌های خاموش و روشن درونتان را شناسایی می­‌کنید و برای رسیدن به آنچه مثبت است گام برمی‌دارید.

شنیدن کتاب صوتی چرا آدم های خوب کار های بد می کنند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دبی فورد

دبی فورد در ۱ اکتبر ۱۹۵۵ به دنیا آمد. او نویسنده، مدرس، معلم و سخنران شناخته‌شدهٔ آمریکایی است که بیشترین شهرت خود را برای کتاب «نیمه تاریک جویندگان نور» (The Dark Side of the Light Chasers) به دست آورد. او مسیر خود را با نگارش چندین کتاب دیگر ادامه داد: «جدایی معنوی»، «چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند»، «پاک‌سازی آگاهی: برنامه‌ای در بیست و یک روز برای ارتباط با مقصود جان» و... میلیون‌ها نسخه به فروش رفته و به زبان‌های زندهٔ دنیا ترجمه شده‌اند.

دبی فورد افزون‌بر نوشتن، کارگاه‌های آموزشی «فرآورش سایه» را به‌میزبانی رادیو و تلویزیون برگزار و نیز «مؤسسه تحول آموزشی فورد» را تأسیس کرد. طی ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای، او به ارائهٔ کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی در سراسر ایالات‌متحدهٔ آمریکا و آموزش مربیان برای ارائهٔ کارگاه آموزشی «فرآورش سایه» می‌پرداخت. او در برنامه‌های تلویزیونی گوناگونی (همچون برنامهٔ اپرا وینفری) حضور پیدا می‌کرد.

برخی از کتاب‌های دیگر این نویسنده عبارت هستند از:

«در آغوش سایهٔ خود»، «نیمهٔ تاریک وجود»، «بهترین سال زندگی شما»، «راز سایه»، «سؤال‌های درست»، «شجاعت: غلبه بر ترس و برافروختن اعتماد به نفس»، «وجود مقدس شما: کشف نور درون».

دبی فورد در ۱۷ فوریه ۲۰۱۳ درگذشت. 

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۹۴۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۹۴۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان