دانلود کتاب صوتی طلسم شیطانی با صدای محمد طالشیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی طلسم شیطانی اثر امیلی آرنولد مک کالی

دانلود و خرید کتاب صوتی طلسم شیطانی

معرفی کتاب صوتی طلسم شیطانی

کتاب صوتی طلسم شیطانی اثر امیلی آرنولد مک‌کالی داستانی دیگر درباره‌ی اعضای خانواده‌ی مهربان و دوست‌داشتنی خرس‌ها یعنی سوفی، زازا و برادر کوچکشان ادوین است که در کتاب دیگر مک‌کالی یعنی وقفه‌ی بزرگ زازا (منشرشده در سال ۱۹۸۹) معرفی شده‌اند. این کتاب در سال ۱۹۹۰ منتشر شده است. این کتاب ترجمه امیلیو مهرانه امروانی است که در نشر صوتی آوارسا منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی طلسم شیطانی

خانواده‌ی خرس‌ها، متشکل از سوفی، زازا و برادر کوچکشان ادوین، در کتاب وقفه‌ی بزرگ زازا معرفی شده‌اند. کتاب صوتی طلسم شیطانی داستان این خانواده‌ را در حالی روایت می‌کند که مشغول تولید تئاتری جدید هستند، تئاتری که قرار است نخستین نقش‌آفرینی ادوین در آن رخ دهد. ادوین از اینکه قرار است نقش پادشاه را ایفا کند بسیار هیجان‌زده و همچنین سرشار از اعتماد به نفس است، با این حال، زمانی که پرده‌ها بالا می‌روند، او دچار وحشت از صحنه می‌شود و سوالی که پیش می‌آید این است که آیا ادوین می‌تواند طلسم شیطانی را بشکند؟

ادوین روی صحنه، خود را در حالی می‌یابد که ذهنش از هر چیزی خالی شده است و تصمیم می‌گیرد به جنگل فرار کرده و از خجالت پنهان شود. با این حال، خانواده‌اش با مهربانی به او توضیح می‌دهند که او تنها دچار وحشت از صحنه شده که چیز چندان عجیبی نیز نیست. پدرش نیز او را تشویق می‌کند و توضیح می‌دهد که این ترس نیز مانند سایر ترس‌هاست و نباید از آن فرار کرد؛ باید دوباره تلاش کرد و با آن کنار آمد. ادوین نیز دوباره به خود و توانایی‌هایش ایمان می‌آورد و موفق به نقش‌آفرینی در نمایش می‌شود.

شنیدن کتاب صوتی طلسم شیطانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

در کتاب صوتی طلسم شیطانی خط داستانی به آرامی در متن جریان پیدا می‌کند و خوانندگان با حالاتی از جمله انتظار، آمادگی پیدا کردن، وحشت دلخراش و پیروزی نهایی همدلی خواهند کرد. سخنان حکیمانه‌ی پدر گویای همه‌چیز است و انگیزه‌ای را برای نتیجه‌گیری رضایت‌بخش داستان فراهم می‌کند. تصویرسازی‌های آبرنگی ملایم مک‌کالی نیز به شکل بصری، این داستان ساختاریافته را در هر صفحه تکمیل می‌کنند و طیف کاملی از احساسات را نشان می‌دهند. به طور کلی این کتاب به گونه‌ای نوشته شده که هم بزرگسالان و هم مخاطبان جوان‌تر از خواندن آن لذت ببرند. بنابراین اگر شما نیز به دنبال کتابی آموزنده با تصویرسازی‌های جذاب هستید، فارغ از هر سنی که دارید، شنیدن کتاب صوتی طلسم شیطانی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین والدینی که می‌خواهند برای بچه‌های خود قصه‌ای آموزنده بگویند، می‌توانند این کتاب صوتی را با فرزندان خود گوش کنند.

کتاب طلسم شیطانی با ترجمه‌ی مهرانه امروانی و گویندگی محمد طالشیان، نرگس داغمه‌چی و شهربانو حسینی، توسط انتشارات آوارسا در قالب کتاب صوتی منتشر شده است.

درباره امیلی آرنولد مک‌کالی

امیلی آرنولد مک‌کالی (متولد ۱ جولای ۱۹۳۹، گیلزبرگ، ایلینویز) نویسنده و تصویرگر آمریکایی است. مک‌کالی زمانی که تنها سه یا چهار سال داشت، خواندن و نقاشی کشیدن را آموخت. او عاشق خواندن و اکتشاف بود. امیلی برنامه‌های رادیویی و داستان کتاب‌های مختلف را تصویرسازی می‌کرد.

مک‌کالی اگرچه به کالج رفت و بعدها مدرک کارشناسی ارشد تاریخ هنر را نیز دریافت کرد، با این حال، به گفته‌ی خودش، زندگی آکادمیک چندان برای او مناسب نبود، زیرا او هرگز نمی‌خواست معلم و یا گردآورنده‌ی آثار هنری باشد. او علاقه داشت طراحی‌هایش را به مدیران هنری مجلات، ناشران کتاب و آژانس‌های تبلیغاتی ارائه دهد.

کم‌کم کارهای کوچک به سراغش آمدند و نهایتا طراحی‌هایش نظر یک ویراستار کتاب کودک را به خود جلب کرد. این ویراستار تصویرسازی کتاب Sea Beach Express اثر جورج پانتا را به او پیشنهاد داد. انجام این تصویرسازی، دری بود که پای مک‌کالی را به دنیای موفقیت و شهرت باز کرد.

طی این سال‌ها، مک‌کالی برای داستان‌های دیگران و همچنین داستان‌های خودش، تصویرسازی کرده است. از جمله کتاب‌های این نویسنده و تصویرگر، می‌توان به بلندتر صحبت کن بلانج، پاپ‌کورن در قصر، میرت بندباز، طلسم شیطانی و وقفه‌ی بزرگ زازا اشاره کرد.

درباره انتشارات آوا رسا

گروه فرهنگی آوارسا، فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ در زمینه تولید و نشر کتاب‌های صوتی کودک و نوجوان آغاز کرد.

تمامی کتاب‌های صوتی منتشر شده، بصورت کاملا تخصصی توسط تیم ترجمه و محتوای مجموعه ترجمه شده و سپس جهت تولید نسخه صوتی توسط گویندگان آوارسا اجرا می‌شوند. تا کنون بیش از ۵۰۰ کتاب صوتی کودک در آوارسا تولید شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۲۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۲۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان