دانلود کتاب صوتی شهامت‌ ورزی در محیط کار با صدای نسترن نجاران + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شهامت‌ ورزی در محیط کار اثر کارین هرت

دانلود و خرید کتاب صوتی شهامت‌ ورزی در محیط کار

معرفی کتاب صوتی شهامت‌ ورزی در محیط کار

کتاب صوتی شهامت‌ ورزی در محیط کار نوشتهٔ کارین هرت و دیوید دای و ترجمهٔ فرخ بافنده است. نسترن نجاران گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات اژدهای طلایی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی شهامت‌ ورزی در محیط کار

کتاب صوتی شهامت‌ ورزی در محیط کار از راه‌های بیان نظر، انتقاد و پیشنهاد بدون ترس سخن گفته است. این اثر صوتی ما را به حاکم‌کردن «فرهنگ شهامت‌ورزی» در محیط کار تشویق کرده است؛ تا افراد بتوانند بدون واهمه نظراتشان را بگویند، از روند‌های نامطلوب انتقاد کنند و پیشنهادهای مفید را برای بهترکردن شرایط ارائه دهند. این کتاب راهنمای خلق چنین فرهنگی است و مدلی را برای ساختن تیم‌هایی پرشور از یادگیرندگان و حل‌کنندگان مشکلات ارائه داده است؛ مدلی که در محیط‌های کاری امروزی به‌شدت موردنیاز است. در هستهٔ مرکزی این مدلْ ذهنیتی است که از ابراز عقیده استقبال می‌کند؛ چه خبر خوب در خود داشته باشد و چه خبر بد و چه یک معما. این ذهنیت با کنجکاوی شروع می‌شود و شوروشوقِ رسیدن به هدفی جذاب بر آتشش می‌دمد. این مدل طبیعتاً به رفتارهای رهبری‌ای میدان می‌دهد که الهام‌بخش هستند و دیگران را به ابراز عقیده دعوت می‌کنند.

گفته شده است که ساختن فرهنگ شهامت‌ورزی با تعهدِ پرشور خودتان به انجام این کار آغاز می‌شود. باید با در میان‌گذاشتن (و صحبت‌کردن مکرر درمورد) یک رسالت روشنِ قانع‌کننده شروع کنید. با این شالوده، می‌توانید به پروراندن فرهنگ شهامت‌ورزی از راه دعوت‌های مکرر و صادقانه به ابراز عقیده ادامه دهید؛ دعوت‌هایی آشکار هم در جلسات رسمی تیمی و هم گفت‌وگوهای خودمانی، ولی اگر خود را متعهد به پاسخ‌دادن به شیوه‌های قدرشناسانه، سازنده و آینده‌نگرانه نکنید، شهامت‌ورزی در نطفه خفه می‌شود. این کتاب صوتی به شما نشان می‌دهد که چطور انجام هر سهٔ این فعالیت‌های حیاتی رهبری را، از همین فردا شروع کنید. چارچوبی که کارین هرت و دیوید دای ارائه کرده‌اند، انعکاس‌دهندهٔ توصیه‌های صاحب‌نظرانی است که می‌توانید در نوشته‌های پیشین درمورد این موضوع بیابید.

شنیدن کتاب صوتی شهامت‌ ورزی در محیط کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۲۴۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۲۴۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۳,۵۰۰
تومان