دانلود کتاب صوتی امپراطوری تو در یک کوله پشتی با صدای شاهین علایی‌نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی امپراطوری تو در یک کوله پشتی

کتاب صوتی امپراطوری تو در یک کوله پشتی نوشتهٔ استن للو و ترجمهٔ محیا احمدی پور است. شاهین علایی نژاد گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات شمعدونی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی امپراطوری تو در یک کوله پشتی

چگونه کسب‌وکار آنلاین خودمان را راه‌اندازی کنیم؟ کتاب صوتی امپراطوری تو در یک کوله پشتی کوشیده به این پرسش پاسخ دهد. استن للو در این اثر صوتی به شما یاد می‌دهد که با استفاده از یک بازاریابی بر اساس روان‌شناسی، یک کسب‌و‌کار اینترنتی راه بیندازید. این نویسنده که خود در وب‌سایتش به شروع‌کنندگانِ کسب‌و‌کار‌های آنلاین آموزش می‌دهد، به شما یاد می‌دهد چطور بدون داشتن یک ایدهٔ نو، پول و یا حتی مهارت خاصی، کسب‌و‌کار خود را رونق دهید. در این کتاب می‌آموزید که چگونه ایده‌های بی‌شمار خود را مدیریت کنید و بدون سرمایهٔ بسیار، کسب‌و‌کارتان را راه بیندازید و بدون آنکه کدنویسی بلد باشید، بتوانید امپراتوری خود را روی وب ارتقا دهید.

همچنین نویسندهٔ این کتاب صوتی، برایتان شرح داده که چگونه از دانش‌آموزی گمنام به یک مربی حرفه‌ای در جذب دیگران و سپس به معروف‌ترین مربی بازاریابی فرانسه تبدیل شده است. در ادامه، تکنیک‌های بازاریابی اطلاعاتی را در اختیارتان قرار داده تا بتوانید وب‌سایتی را که با زحمت به فعالیتش ادامه می‌دهد، تبدیل به موتوری قدرتمند کنید که ۵ نفر به‌صورت تمام‌وقت برای آن کار کنند. شما با شنیدن این کتاب، از داستان زندگی نویسنده هم فراتر می‌روید؛ خواهید دید که چگونه همین شیوه‌ها در واقعیت نیز برای ده‌ها نفر از کارآفرینان وب تأثیرگذار بوده است (از تأسیس برند تجاری لوکس در استرالیا گرفته تا داستان مخفی اینستاگرام، دوره‌های آنلاین آموزش شنا یا به اوج‌رسیدن با کمک ویدئوهای یوتیوب). با این اثر متوجه می‌شوید که چگونه کارآفرینان، فرصت‌ها را شناسایی می‌کنند و محصولات خود را در اینترنت به فروش می‌رسانند. مهم‌تر از همه، با شیوهٔ اجرای این تکنیک آشنا می‌شوید؛ یعنی پیداکردن ایده‌ای مناسب خودتان، راه‌اندازی اولین محصول و کسب اولین درآمد و هر آنچه برای شروع کسب‌و‌کارتان در اینترنت و داشتن وقت آزاد بیشتر نیاز دارید.

شنیدن کتاب صوتی امپراطوری تو در یک کوله پشتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد راه‌های رسیدن به یک کسب‌وکار موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی امپراطوری تو در یک کوله پشتی

«آیا می‌توان عشق را خرید؟ شاید نه. اما می‌توان آن را فروخت. کافی‌ست به یکی از تبلیغات عطر یا پودر لباس‌شویی توجه کنید. که بیشتر از تمیزی بر عشق والدین تأکید دارند. انسان موجودی اجتماعی‌ست. ما احتیاج داریم خود را عضوی از گروهی بدانیم که ما را می‌پذیرند و از ما حمایت می‌کنند. اجداد ما نیز برای حفظ بقای‌شان به این مسئله فکر می‌کردند. فردی که از قبیله‌اش طرد می‌شد مدت زیادی دوام نمی‌آورد زیرا حتی اگر حیوانی درنده او را شکار نمی‌کرد، در زمستان از گرسنگی می‌مرد.

امروزه این نیاز برای پیوستن به گروهی را قبیله‌گرایی می‌نامیم. قبیله‌های شکارچی-گردآورنده دیگر تقریباً منقرض شدند، اما این نیاز روان‌شناختی قبیله‌گرایی همچنان پابرجاست. نمونه‌ی بارز آن در جامعه‌ی امروزی، ورزش‌های گروهی‌ست. در غیر این صورت، چگونه می‌توان شیفتگی ۲۲ نفری را که دنبال یک توپ می‌دوند توضیح داد؟ در واقع فوتبال نیازی مهم را بر می‌انگیزد. حمایت از قبیله‌ی خود. هر مسابقه تقابلی آیینی میان قبیله‌ی شما و قبیله‌ی رقیب است. هر تیم، رنگ، نشان، موسیقی و پیشینه‌ی خود را دارد و باید در بازی‌های خانگی از زمینش دفاع کند. نقش اجتماعی ورزش چندین سطح را در بر می‌گیرد. تیمِ محبوب‌تان یا تیم ملی کشورتان، تداعی‌کننده‌ی نماد قبیله‌تان است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت

حجم

۴۹۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت

حجم

۴۹۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان