دانلود کتاب صوتی حافظه نامحدود با صدای حافظ کاظم‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حافظه نامحدود اثر کوین هورسلی

دانلود و خرید کتاب صوتی حافظه نامحدود

معرفی کتاب صوتی حافظه نامحدود

کتاب صوتی حافظه نامحدود نوشته کوین هورسلی است که با ترجمه سیمین موحد و صدای حافظ کاظم‌زاده منتشد شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد که چگونه با استفاده از روش‌های کاربردی حافظه‌تان را تقویت کنید.

درباره کتاب حافظه نامحدود

یادگیری و حافظه سحرآمیزترین ویژگی‌های ذهن بشرند. یادگیری یعنی توانایی کسب اطلاعات جدید و حافظه هم در طول زمان این اطلاعات را در جایی نگه می‌دارد. حافظه شالوده یادگیری است. اگر حافظه کارش را نکند، یادگیری شما همانند ریختن اطلاعات در چاهی عمیق خواهد بود که هیچ دسترسی‌ای به آن نیست. مشکل اینجاست که بسیاری از مردم آنچه را می‌دانند، یادشان نمی‌آید و تمام‌مدت در حال یادگیری‌اند و از یاد می‌برند، یاد می‌گیرند و از یاد می‌برند، یاد می‌گیرند و از یاد می‌برند.

وقتی حافظه‌تان را تقویت می‌کنید، همه چیز را تقویت کرده‌اید. سریع‌تر و راحت‌تر به اطلاعات دسترسی خواهید داشت ـ و فرصت‌های بیشتری برای ارتباط خواهید یافت. این کتاب به شما یاد می‌دهد حافظه‌تان را تقویت کنید و از رشد آن لذت ببرید.

این کتاب به سه بخش تقسیم شده است و چهار کلید برای تقویت حافظه را پوشش می‌دهد. بخش اول به تقویت تمرکز، بخش دوم تقویت تخیل و تطابق مفاهیم با یکدیگر و کلید آخر هم به ایجاد عادت با تداوم اختصاص دارد. این چهار راه‌حل همه مشکلات حافظه‌اند که ممکن است در آینده به آن‌ها بر بخورید. بعضی مثال‌های این کتاب را از رشد فردی و کتاب‌های کسب‌وکار برگرفته‌ام، ازاین‌رو یاد می‌گیرید حافظه‌تان را تقویت کنید و برای رشد فردی هم مفاهیم کلیدی را می‌آموزید.

شنیدن کتاب حافظه نامحدود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند حافظه‌شان را تقویت کنند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره کوین هورسلی

بیش از سال است که کوین هورسلی ذهن، حافظه و ظرفیت آن‌ها را تحلیل می‌کند. او از معدود افرادی در سراسر جهان است که عنوان «استاد بزرگ بین‌المللی حافظه» را از آن خود کرده است. او مدال‌آور قهرمانی جهان حافظه است و دوبار رکورد جهانی آزمون‌های حافظه اورست را گرفته است. کوین چهار کتاب نوشته و با همکاری مؤسسه بازی‌های جدی در پردیس دانشگاه شمال غربی وال، بازی رومیزی زمان‌ها را طراحی کرده است.

کوین سخنران بین‌المللی است و به سازمان‌ها در ارتقای یادگیری، انگیزه، خلاقیت و تفکر کمک می‌کند.

نظرات کاربران

کاربر ۲۴۴۳۵۰۶
۱۴۰۰/۱۲/۰۷

کمک‌کننده

کاربر بهناز
۱۴۰۱/۰۴/۱۵

عالی

زمان

۳ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۲۰۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۲۰۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان