دانلود کتاب صوتی تغییر در زندگی با جادوی نظم با صدای مارال نوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تغییر در زندگی با جادوی نظم اثر ماری کندو

دانلود و خرید کتاب صوتی تغییر در زندگی با جادوی نظم

نویسنده:ماری کندو
گوینده:مارال نوحی
انتشارات:رمانو
امتیاز:
۳.۳از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تغییر در زندگی با جادوی نظم

کتاب صوتی تغییر در زندگی با جادوی نظم نوشتهٔ ماری کندو و ترجمهٔ اعظم محسنی است. مارال نوحی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است. با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرید بدون انجام تمیزکاری‌های خسته‌کنندهٔ هرروزه، برای همیشه، خانه‌ای منظم داشته باشید.

درباره کتاب صوتی تغییر در زندگی با جادوی نظم

کتاب صوتی تغییر در زندگی با جادوی نظم اثری الهام‌بخش درمورد بهبود کیفیت زندگی است. نویسنده با روش «کن ماری» به ما نشان می‌دهد که از طریق مرتب‌کردن خانه می‌توانیم تصمیم‌های درست در زندگی بگیریم. این کتاب صوتی در سال ۲۰۱۴ میلادی با فروش بیش از ۲ میلیون نسخه در صدر کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز و سایت آمازون قرار گرفت. ماری کندو باور دارد نظم نوعی جادو است. او در کتاب صوتی حاضر دگرگونی زندگی با جادوی نظم را به شما ثابت می‌کند. با این جادوی مهم و اثرگذار می‌توانید کیفیت زندگی و کار خود را بهبود ببخشید.

شنیدن کتاب صوتی تغییر در زندگی با جادوی نظم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ماری کندو

ماری کندو (Marie Kondo) در سال ۱۹۸۴ به دنیا آمد. او پژوهشگر و مشاور پاک‌سازی ژاپنی است که تحصیلات خود را در دانشگاه توکیو گذراند و به یکی از مشاوران مشهور در حوزهٔ نظم تبدیل شد. ماری کندو ابداع‌کنندهٔ روش «کن ماری» (KonMari) است که به‌گفتهٔ خودش شروع‌کنندهٔ ایجاد تحولات عظیمی در زندگی خودش بوده است. او همچنین کتاب‌های زیادی در حوزهٔ نظم و تأثیرات آن در زندگی فردی نوشته و از این طریق جایگاه ممتازی در بین مخاطبان خود کسب کرده است. کتاب «تغییر در زندگی با جادوی نظم» یکی از آثار مکتوب اوست.

بخش‌هایی از کتاب صوتی تغییر در زندگی با جادوی نظم

بر خلاف مرتب کردن‌های همیشگی منزل، آیا هم‌چنان کاغذها روی هم انباشته شده و لباس‌ها به لایه‌های در هم پیچیده‌ی رشته فرنگی در می‌آیند؟ ماری کندو مشاور مرتب‌سازی، آموزه‌هایی از نظم دادن چیزهای کوچک و بزرگ را در این کتاب به سمع شما می‌رساند. از اجسام بسیار کم حجم شروع می‌کند و با معرفی روش‌های مختلف جا دادن و قرار دادن صحیح آن‌ها در محل مورد نظر، آرامش ذهنی را برایتان به ارمغان می‌آورد. با شنیدن این کتاب صوتی، یاد می‌گیرید که رها کنید. دست از مانده وسیله‌های خویش که هر روز آن‌ها را می‌بینید و ذهنتان را درگیر می‌کند، می‌کشید. همینطور، با روش بخصوص طبقه‌بندی و نظم‌بخشی ژاپنی‌ها آشنا می‌شوید. روش کنماری با ارائه‌ی سیستم طبقه‌بندی نوین نتایج مثبت ماندگاری در درونتان ایجاد می‌کند. در حقیقت هیچ‌کدام از مراجعین کندو در باور قبلی خویش باقی نماندند و تغییر عمیقی در شیوه‌ی مرتب‌سازی خود ایجاد کردند. با نگاه تیزبینانه‌ی مرتب‌سازی در محل زندگیتان شفاف اندیشیدن و درست فکر کردن را فراگیرید. تغییر در زندگی با جادوی نظم یکی از کتب تاثیرگذار دهه نامیده شده‌است. با انجام دستورالعمل‌های منظم‌سازی قطعا به آرامش ذهنی و انگیزه‌ای وافر در امورات زندگی خود خواهید رسید.

نظرات کاربران

کاربر 5443863
۱۴۰۲/۰۹/۱۵

دوستش داشتم . تکیه کتاب بر دور ریختن هر چیزی هست که ازش استفاده نمی‌کنیم. برای ما ایرانی ها که انباری بخش مهمی از خونه و فرهنگ مون هست غیر منطقی به نظر می‌رسه، ولی واقعیت اینه که نگهداری گلدان

- بیشتر

زمان

۸ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۶۸۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۶۸۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان