دانلود کتاب صوتی راه درست زندگی پس از سی سالگی با صدای اشکان شهریاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راه درست زندگی پس از سی سالگی اثر جیمز هالیس

دانلود و خرید کتاب صوتی راه درست زندگی پس از سی سالگی

معرفی کتاب صوتی راه درست زندگی پس از سی سالگی

کتاب صوتی «راه درست زندگی پس از سی سالگی» نوشتهٔ جیمز هالیس و ترجمهٔ زهره محمدی است. بنیاد فرهنگ زندگی دیجیتال این اثر را با گویندگی اشکان شهریاری منتشر کرده است. جیمز هالیس رئیس انستیتوی یونگ واشنگتن است.

درباره کتاب صوتی راه درست زندگی پس از سی سالگی

هالیس می‌گوید در این دوره انسان یک سوال بزرگ از خود می‌پرسد و آن هم این است که «من جدا از گذشته و نقش‌هایی که ایفا کرده‌ام که هستم؟» او در این کتاب براساس آموزه‌های روان‌شناسی یونگ به موضوع بحران‌ میان‌سالی و چالش‌های آن پرداخته است. 

جیمز هالیس در کتاب راه درست زندگی پس از سی سالگی به مشکلات و چالش‌هایی همچون اختلال شخصیت موقت، تغییراتی درونی، احساس پوچی و تلف‌کردن عمر و تنهایی و ترس از آینده در دورهٔ میان‌سالی می‌پردازد. شغل، مکان، رابطه و هرچیز نامطلوب در این سن می‌تواند شما را آشفته کند. این کتاب تلاش می‌کند راهکارهایی برای پشت‌سر گذاشتن این دهۀ حساس زندگی ارائه دهد. هالیس سی‌سالگی را سنی می‌داند که در آن توقف می‌کنیم تا نگاهی به گذشتهٔ خود بیندازیم و مسیر پیش رویمان را از نو و این بار با بهره‌گیری از تجربه‌های گذشته بنویسیم.

کتاب راه درست زندگی پس از سی‌سالگی از ۶ فصل به‌ترتیب زیر تشکیل شده است:

فصل اول: اختلال شخصیت موقت

فصل دوم: ظهور مسیر میانی

فصل سوم: تغییر درون

فصل چهارم: مطالعات موردی در ادبیات

فصل پنجم: فردیت

فصل ششم: تک‌وتنها در آب‌های آزاد

خواندن کتاب صوتی راه درست زندگی پس از سی سالگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی راه درست زندگی پس از سی سالگی

«در حین مکالمه با آن چهره‌های درونی، یونگ ملاقات خود را به نگارش درآورد و به سمت نقاشی کردن آن تجسم‌ها نیز گام نهاد. چند دهه بعد، برای رنگ‌آمیزی و طراحی جلد کتابی که با نام «کتاب سرخ» منتشر شد، یونگ مکانیسم‌های بسیاری را تشخیص داد که از طریق آن‌ها روان بی‌نظمی‌ها و آشفتگی‌های یک تجربه را سروسامان داده و نظم، هدف و معنایی برای هستی به ارمغان می‌آورد.

از طریق خوداکتشافی، کوشش‌های حیرت‌آور در ارتباط با بیماران و شناسایی دقیق فرهنگ‌های غربی و شرقی، یونگ ابزارهایی برای درک و شناخت بهتر خودمان و تفسیر روند تأثیر فرهنگ‌ها بر روان بشر ارائه نمود.»

معرفی نویسنده
جیمز هالیس

درباره نویسنده جیمز هالیس

جیمز هالیس روان‌شناس، نویسنده و روانکاو است که سال‌ها بر روی آثار یونگ تحقیق می‌کند. هالیس چندین کتاب بر اساس بینش‌های شخصی در روان‌شناسی تحلیلی یونگ نوشته که خوانندگان زیادی را به خود جذب کردند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۳۶۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۳۶۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان