دانلود کتاب صوتی جاسوس با صدای مهدی صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جاسوس اثر پائولو کوئیلو

دانلود و خرید کتاب صوتی جاسوس

معرفی کتاب صوتی جاسوس

کتاب صوتی جاسوس نوشتهٔ پائولو کوئیلو و ترجمهٔ بهناز سلطانیه است. مهدی صفری و مهیار ستاری و شیما درخشش گویندگی این رمان برزیلی صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی جاسوس

کتاب صوتی جاسوس حاوی قصهٔ واقعی زنی است به نام «ماتا هاری» که متهم به جاسوسی شد. پائولو کوئیلو روایت زندگی این زن را برای خواننده در قالب یک داستان تعریف می‌کند. ماتا هاری زن جوانی بود که به جاسوسی علیه فرانسه متهم شد. او را اعدام کردند و بدنش را در گوری نامعلوم دفن کردند و سرش را به نمایندهٔ دولت دادند؛ سر زنی را که زندگی‌اش سراسر افسونگری و خشونت بود، مادری که فرزندش را از او گرفتند، بارها در معرض خشونت خانگی بود و حقیقت وجودش را کسی نشناخت. او روزهایش را با روسپی‌گری می‌گذراند. نویسنده سعی کرده است در این کتاب به حقیقت زندگی ماتا هاری وفادار بماند.

پائولو کوئلیو کتاب «جاسوس» را در سال ۲۰۱۶ میلادی و به زبان اسپانیایی نوشت، اما رمان، همچون باقی آثار این نویسنده، بسیار زود به زبان‌های دیگر ترجمه و در سراسر جهان پخش شد. آنچه پائولو کوئلیو در این رمان صوتی خلق کرده، بر پایهٔ شخصیتی واقعی و اتفاق‌هایی حقیقی است، اما به‌سیاق رمان‌نویسی، برای شکل‌دادن کامل به قصه، گفت‌وگوهایی البته باتوجه‌به اطلاعات موجود خلق شده و نویسنده با تلفیق برخی صحنه‌ها، شاکلهٔ داستانی اثرش را قوام بیشتری داده است. گفته شده است که پروندهٔ ماتا هاری در سرویس جاسوسی بریتانیا، تا سال ۱۹۹۹ محرمانه بود، اما پس از بازگشایی پرونده، حقایق تازه‌ای از زندگی این زن اسرارآمیز هویدا شد که کوئلیو نیز در این رمان از ثمراتش استفاده کرد. رمان صوتی جاسوس از چند بخش و با ۳ شکل از روایت پیش می‌رود. یک راوی سوم‌شخص داستان را روی ریل می‌اندازد، ۲ بخش توسط ماتا هاری روایت می‌شود، یک بخش از وکیل نقل می‌شود و بالاخره همان راوی ابتدای کتاب، میکروفون را در دست می‌گیرد و به روایت سرگذشت ماتا هاری در این اثر صوتی پایان می‌دهد.

شنیدن کتاب صوتی جاسوس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر برزیل و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در سال ۱۹۴۷ به دنیا آمد. او نویسندهٔ معاصر برزیلی است. رمان‌های او بین مردم در کشورهای مختلف دنیا پرطرفدار است. او از سال ۲۰۰۷ سفیر صلح سازمان ملل در موضوع فقر و گفت‌وگوی بین‌فرهنگی است. بسیاری از آثار این نویسنده، داستان‌هایی هستند که با رویکردها و درون‌مایه‌های روان‌شناسانه طراحی و نوشته شده‌اند. کوئیلو در اغلب کتاب‌هایش به موضوع عشق و ایمان می‌پردازد. رمان «کیمیاگر» مشهورترین کتاب او و یکی از رمان‌های بسیار پرفروش دههٔ پایانی قرن بیستم در جهان است.

بخش دیگری از آثار پائولو کوئیلو عبارتند از:

تئاتر برای آموزش، برنده تنهاست، بایگانی جهنم، خاطرات یک مغ، بریدا، عطیه برتر، والکیری‌ها (دیدار با فرشتگان)، مکتوب، کنار رود پیدرا نشستم و گریستم، کوه پنجم، نامه‌های عاشقانه یک پیامبر، مبارزان راه روشنایی (راهنمای جنگجوی نور)، ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد، کلمات اساسی، شیطان و دوشیزه پریم، داستان‌هایی برای پدران، فرزندان و نوه‌ها، جن و گل‌های رز، سفرها، کمان‌گیر، هستی (زندگی).

بخشی از کتاب صوتی جاسوس

«اهی اوقات مجبور بودم مثل دختر بچه مظلوم و نجیبی باشم که در برابر تجاوز صبوری می‌کند. بعضی وقت‌ها هم می‌خواست با جیغ و فریاد از او بخواهم که خشونت بیش‌تری را بر من اعمال کند، انگار فاحشه‌ای بودم که از این خشونت لذت می‌برد.

کم‌کم داشتم، از یاد می‌بردم چه کسی بودم و چه می‌خواستم. روزهایم را با نگهداری دخترم سپری می‌کردم، درحالی‌که در آن خانهٔ بی‌روح، احساس بی‌قراری می‌کردم. جراحت و کبودی روی پوستم را با آرایش غلیظ می‌پوشاندم و می‌دانستم با این ظاهرسازی نمی‌توانم هیچ‌کس را فریب دهم.

بار دیگر باردار شدم. برای مدت کوتاهی از خوشبختی توصیف‌ناپذیر نگهداری پسرم لذت بردم؛ اما دیری نپایید که یکی از پرستارانش او را مسموم کرد. آن زن، هرگز مجال نیافت که علت را توضیح دهد، چون خدمتکاران دیگر خانه همان روز که بچه مرا نیمه‌جان یافتند، او را کشتند. در نهایت اکثر آن‌ها گفتند که کار او یک عمل تلافی‌جویانه بوده است، چون آن زن پیوسته مورد ضرب وشتم و تعرض قرار گرفته و ساعت‌ها کار بی‌پایان و خارج از توانش به او تحمیل شده بود.»

معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

نظرات کاربران

مری ماه.
۱۴۰۲/۰۴/۳۰

یکی از بهترین کتابهایی هستش که من به کتاب خوانها توصیه میکنم و اینکه صدای گرم و دلنشین و گوشنواز سرکار خانم درخشش کمک فوق العاده ای میکنن در زمان تمرینها و بکار گیریه مطالب این کتاب. خانم درخشش سلامت

- بیشتر
کاربر ۵۳۲۱۵۸۰
۱۴۰۲/۱۰/۲۶

توضیح و تعریف این کتاب در یک کلمه : خارق العاده

meysam
۱۴۰۳/۰۱/۱۸

محتوی کتاب بیشتر سرگذشت و زندگی نامه یک زن رقاصه بوده و در فصل آخر به سرعت موضوع به جاسوسی وصل می‌شود هرچند در ابتدای کتاب به حضور یه زن در زندان به جرم جاسوسی اشاره کرده لاکن به نظر

- بیشتر

زمان

۴ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۴۰۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۴۰۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان