دانلود کتاب صوتی اخبار را پیگیری نکنید با صدای امیررضا علی زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اخبار را پیگیری نکنید اثر رولف دوبلی

دانلود و خرید کتاب صوتی اخبار را پیگیری نکنید

نویسنده:رولف دوبلی
انتشارات:رمانو
امتیاز:
۳.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اخبار را پیگیری نکنید

کتاب صوتی اخبار را پیگیری نکنید نوشتهٔ رولف دوبلی و ترجمهٔ سیندخت سرلک است. امیررضا علی زاده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی بیانیه‌ای است برای داشتن و ساختن یک زندگی شادتر، آرام‌تر و عاقلانه‌تر.

درباره کتاب صوتی اخبار را پیگیری نکنید

عصر دیجیتال، باعث شده تا اخبار با سرعت و تنها با یک کلیک در دسترس ما قرار بگیرد. اگر شنیدن اخبار، قبلاً یک نوع سرگرمی بی‌ضرر بود، حالا سلاح کشتار جمعی ماست و طرز کارش هم آسیب‌زدن به سلامت روان ما؛ بنابراین این ما هستیم که باید خود را از سر راه این سلاح نابودگر کنار بکشیم. اخبار به‌راحتی توانایی تخریب زندگی و آرامش ما را دارد و می‌تواند کاری کند که غمگین، سرخورده و ناامید شویم. اعتیاد به اخبار، زندگی را بسیار سخت کرده است و از طرفی هم نمی‌توان و نباید آن را به‌طور کامل کنار گذاشت. می‌توان از این عادت مخرب رها شد. رولف دوبلی که نامش پیش از این با نوشتن کتاب «هنر شفاف‌اندیشیدن» بر سر زبان‌ها افتاده بود، حالا با کتاب صوتی اخبار را پیگیری نکنید، به کمکمان می‌شتابد. او راهکارهایی را در اختیار ما قرار می‌دهد که با عمل‌کردن به آن‌ها، آرامش خودمان بیشتر می‌شود و زندگیمان سالم‌تر.

شنیدن کتاب صوتی اخبار را پیگیری نکنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به افرادی که حفظ سلامت روان و آرامش برایشان اهمیت دارد، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی اخبار را پیگیری نکنید

«دو گونه‌ی حیوانی فرضی را در نظر بگیرید. مغز گونه‌ی الف ابتدا به اطلاعات منفی واکنش نشان می‌دهد. از طرفی مغز گونه‌ی ب هنگام دریافت اطلاعات مثبت فعال‌تر می‌شود. کدام‌یک زندگی بهتری دارند؟ البته که گونه‌ی ب. در حالی که گونه‌ی الف پیوسته مضطرب و ناراحتند و گونه‌ی ب از زندگی خود لذت می‌برند. آن‌ها از چیزهای زیبایی که می‌بینند و می‌شنوند، نهایت لذت را می‌برند و هر چیز منفی را با خنده از خود می‌رانند. کدام‌یک بیشتر عمر می‌کنند؟ البته که گونه‌ی الف. ژن گونه‌ی ب طی چند ماه از رده خارج خواهند شد. تنها گونه‌ی الف جان سالم به‌در خواهند برد. بقای یک گونه به پایداری مداوم و حساسیت زیاد به اطلاعات منفی نیاز دارد.

ما گونه‌ی الف هستیم. ما اخبار بد را بیشتر از اخبار خوب درک می‌کنیم. اطلاعات منفی دوبرابر اطلاعات مثبت روی افراد تأثیر می‌گذارند. در روان‌شناسی به این مسئه سوگیری منفی گفته می‌شود که حتی در کودک یک‌ساله هم قابل مشاهده است. کودکان نسبت به محرک‌های منفی حساس‌تر از محرک‌های مثبت هستند. وقتی سهام ده درصد کاهش پیدا می‌کند، ما ناراحت می‌شویم. این در حالی است که وقتی ده درصد بالاتر می‌رود خوشحال می‌شویم. سوگیری منفی موضوعی ذاتی است.»

معرفی نویسنده
عکس رولف دوبلی
رولف دوبلی

رولف دوبلی و کتاب‌های پرطرفدارش -از جمله هنر خوب زندگی کردن- برای مخاطب ایرانی‌ با ترجمه‌ی عادل فردوسی‌پور شناخته شد و جا افتاد و محبوبیت مترجم به خوبی توانست کتاب‌های این نویسنده را برای مخاطبان ایرانی تبدیل به یک متفکر آشنا و کاردرست تبدیل کند. این موضوع به این معنی نیست که دوبلی با کتاب‌هایش دست روی موضوعات مهمی نمی‌گذارد! کتاب‌های دوبلی در سراسر دنیا پرفروش، محبوب و تاثیرگذار هستند و مخاطب‌های او برای کتاب‌های جدیدش سر از پا نمی‌شناسند!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۳۳۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۳۳۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان