دانلود کتاب صوتی تفکر به شیوه میلیونرها با صدای آبتین ممدوح + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تفکر به شیوه میلیونرها اثر مارک  فیشر

دانلود و خرید کتاب صوتی تفکر به شیوه میلیونرها

معرفی کتاب صوتی تفکر به شیوه میلیونرها

کتاب صوتی تفکر به شیوه میلیونرها نوشتهٔ مارک فیشر و مارک آلن و ترجمهٔ لیلی پسندیده است. آبتین ممدوح گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نشر شادن پژواک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی تفکر به شیوه میلیونرها

کتاب صوتی تفکر به شیوه میلیونرها یکی از آثار پرفروش حوزهٔ کسب‌وکار است که راه خلق ثروت را به ما می‌آموزد. این کتاب نامزد جایزهٔ تجارت در سال ۱۹۹۸ میلادی بود و شهرتی جهانی برای مارک فیشر و مارک آلن به ارمغان آورد. این دو میلیونر در کتاب پرفروش خود شما را با تفکر ثروت‌ساز آشنا می‌کنند؛ چون معتقدند تفاوت اصلی یک فرد ثروتمند با دیگران در نگرش او به دنیا، پول و کار است. زمانی که افکار ما به‌سمت هدفی معطوف می‌شود، در مسیر موفقیت قرار دارد؛ زیرا ذهن قوی‌ترین ابزاری است که انسان در اختیار دارد. آیا فکر و خیال تنها چیزی است که برای کسب درآمد به آن نیاز داریم؟ جواب منفی است. تفکر این قدرت را دارد که ما را به گروه میلیونرهای جهان ملحق کند، اما اگر تاکنون روشی برای افزایش ثروت خود نیافته‌اید، می‌توانیم بگوییم روش اندیشیدن شما دربارهٔ پول چندان کارآمد نبوده است. شما در این مرحله و پیش از هر چیز به تغییر افکارتان نیاز دارید و کتاب صوتی «تفکر به‌شیوهٔ میلیونرها» دقیقاً به همین دلیل نوشته شده است. تمام اشخاصی که به موفقیت‌های بزرگ در زندگی دست یافته‌اند از خصوصیات شخصیتی مشترکی برخوردار هستند؛ پس قدم اول برای اضافه‌کردن نامتان به فهرست این افراد، آشنایی با چگونگی فکر آن‌ها است. مارک فیشر و مارک الن در این کتاب به شما کمک می‌کنند راز ثروتمندترین مردم جهان را بیابید و متوجه شوید آن‌ها چگونه به چنین قلهٔ رفیعی در دنیای اقتصاد دست یافته‌اند. پس از شناخت اصول مشترک موفقیت، نوبت به پیاده‌سازی این قواعد در حرفه‌ می‌رسد. شاید فکر کنید شغل و پیشه‌تان ظرفیتی برای خلق ثروت انبوه ندارد، اما کتاب صوتی حاضر تنها برای پیروزی در تجارت یا کارآفرینی نوشته نشده است؛ در واقع باید گفت موفقیت مصادیق بسیار گسترده‌ای دارد که با وجود تمام تفاوت‌ها از قوانینی مشترک پیروی می‌کند. برای پی‌بردن به این اصول شما را به شنیدن کتاب صوتی حاضر دعوت می‌کنیم،‌

شنیدن کتاب صوتی تفکر به شیوه میلیونرها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و علاقه‌مندان به کسب ثروت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی تفکر به شیوه میلیونرها

«داشتن یک رویا و اعتماد به اون مهمه ولی از کجا می‌دونید که رویای شما ایده‌ی خوبیه یا نه؟ از کجا مطمئن می‌شید که تصمیمتون یه اشتباه فاجعه‌بار نیست؟ ما تو زندگی دائما درحال تصمیم‌گیری هستیم، یه حرکت اشتباه در کسب‌وکار یا حرفه‌ی شما اگه نابودکننده نباشه می‌تونه منجر به یه عقب‌گرد اساسی بشه. ما باید یاد بگیریم که بیشتر از موارد اشتباه تصمیمات درست و به‌جا بگیریم. نکته‌ی دلگرم‌کننده اینه که موفق‌ترین افراد بر این عقیده‌اند که این توانایی ذاتی نبوده و کاملا اکتسابیه. میشه اونو روزبه‌روز بهتر کرد. این توانایی برای هر کسی که وقت و انرژیش رو برای رشد اون صرف می‌کنه قابل دسترسیه.

البته برخی از برنامه‌ها به سادگی قابل اجرا نیستند. مارک مک کورمک نویسنده‌ی کتاب آنچه در مدرسه‌ی کسب و کار هاروارد به شما یاد نمی‌دهند مثال جالبی در مورد این اصل بیان کرده و نوشته: یکی از شرکت‌های تامین‌کننده غذای سگ جلسه‌ای در مورد فروش سالانه‌ی خودش تشکیل داده. توی جلسه رئیس شرکت با حوصله به کنفرانس مدیر تبلیغات خودش گوش می‌کرد. مدیر فروش اون از فضایل بهترین ینروی فروش تمجید می‌کرد. بالاخره نوبت به رئیس شرکت رسید تا پای تریبون برده و صحبت‌های خودش رو انجام بده... .»

معرفی نویسنده
عکس مارک  فیشر
مارک فیشر
کانادایی | تولد ۱۹۵۳

مارک فیشر نویسنده‌ای کانادایی است که کتاب‌های انگیزشی با نام‌های هیجان‌انگیزی مثل «میلیونر یک شبه» را منتشر کرده است. کتاب‌های فیشر در بازار ایران چنان با استقبال مواجه شده‌اند که از هر کتاب چندین ترجمه و حتی نسخه‌های متنوع صوتی تولید و منتشر شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۱۶۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۱۶۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان