دانلود کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل با صدای محسن زرآبادی پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل اثر مارک آلن

دانلود و خرید کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل

معرفی کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل

کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل نوشتهٔ مارک آلن و ترجمهٔ نازنین مهرپناه است. محسن زرآبادی پور گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نشر شادن پژواک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل

در کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل، اظهارات شخصیِ یک تنبل در راه رسیدن به شادی و ثروت را می‌شنوید. مارک آلن در این کتاب صوتی کوشیده است تا با ارائهٔ راهکارها و روش‌هایی کارآمد به مخاطبان خود بیاموزد که چطور می‌توان در عین آسودگی خاطر و به‌دور از هر گونه اضطراب و استرس به موفقیت دست یافت. کتاب صوتی حاضر از دو بخش مجزا تشکیل شده است. در بخش اول، نویسنده چهار گام مهم و اساسی برای رسیدن به موفقیت را بررسی کرده است و در بخش دوم به شما می‌آموزد که اگر برای رسیدن به هدف و موفقیت مسیر اشتباه را انتخاب کرده‌اید، آن را با استفاده از راهبردهای همه‌جانبهٔ ارائه‌شده در این کتاب اصلاح کرده و مسیر درست را برگزینید. اگر به‌دنبال رهایی از تنبلی و به‌دنبال آن رسیدن به اهداف خود در زندگی هستید، شنیدن کتاب صوتی «راهنمای موفقیت برای افراد تنبل» را از دست ندهید. مارک آلن در سراسر این اثر صوتی درمورد این صحبت کرده است که چگونه تنبل‌بودن می‌تواند لزوماً هیچ ربطی به موفقیت نداشته باشد و اقشار و طیف‌های گوناگون جامعه می‌توانند با گذراندن زندگی به روشی آسان و آرام، بدون سخت‌کوشی و تلاش چشمگیر به موفقیت دست پیدا کنند. او در کتاب صوتی حاضر، ترکیب کارآمدی از مثال‌های واقعی زندگی، بیانیه‌های موفقیت و استراتژی‌هایی برای تغییر ارائه داده است؛ همچنین در این کتاب صوتی، شنوندگان بینش مفصل و ارزشمندی درمورد اهمیت و نقش ضروری استراحت، آرامش و تفریح در رسیدن به موفقیت کسب می‌کنند.

شنیدن کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مارک آلن

مارک آلن (Marc Allen) یک نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی است که در سال ۱۹۷۷ میلادی، شرکتی به نام «کتابخانهٔ دنیای نو» را تأسیس کرد. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین انتشارات ایالات متحدهٔ آمریکا به شمار می‌رود. از کتاب‌های این نویسنده می‌توان به «بزرگترین راز زندگی»، «راهنمای موفقیت برای افراد تنبل»، «کاهش استرس»، «زندگی کامل» و «راه جادویی» اشاره کرد.

بخشی از کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل

«شما اولین گام مهم رو برداشتید. زندگی ایده‌آلتون رو روی ورق کاغذ نوشتید. دومین گام مهم نوشتن اهداف و تأکید روی اون‌هاست. تا به حال این کارو کردید؟ فقط کافیه یکی دو ورق کاغذ داشته باشید. البته شاید این ورق‌های ساده به قدرتمندترین و مهم‌ترین چیزهایی که تا به حال نوشته‌اید تبدیل بشه. کلماتی که روی اون کاغذها نوشتید مهم‌ترین ابزار شما برای رسیدن به موفقیت‌اند. این کلمات در طول زمان شما رو راهنمایی می‌‌کنه تا گام‌های بعدی برای ادامه‌ی راه رو بردارید. کارکرد این فرایند خیلی عجیبه. اگه دوست دارید می‌تونید اون رو «جادو» نامگذاری کنید یا هر چیزی که می‌خواید. می‌تونید به اون به چشم انرژی ذاتی و طبیعی خودتون در جهت خلاقیت نگاه کنید. من دوست دارم به اون مثل جادویی مؤثر در عصر جدید نگاه کنم که در زندگیم تأثیر به‌سزایی داشته. به‌شکلی که به روشی ساده و آرام بهترین چیزها برام رقم بخوره. همه‌چیز با یک رویا شروع می‌شه. در مرحله‌ی اول باید جرأت خیال‌پردازی داشته باشیم و بعد بذاریم این رؤیاها اوج بگیرند. زندگی ایده‌آلتون چیه؟»

نظرات کاربران

کاربر ۳۰۸۳۵۹۴
۱۴۰۲/۱۰/۰۲

این کتاب همان طور که اسم کتاب هست یک راهنماست یک راهنما برای همه نا مطلقا افراد تنبل بلکه راهکار هایی را ارئه میده که ثمر بخشند و راوی این کتاب فوقالعاده است و صدای خوبی داره

زمان

۳ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۴۲۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۴۲۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان