دانلود کتاب صوتی زنانی که با گرگ ها می دوند با صدای عاطفه رضوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زنانی که با گرگ ها می دوند اثر کلاریسا پینکولا استس

دانلود و خرید کتاب صوتی زنانی که با گرگ ها می دوند

گوینده:عاطفه رضوی
امتیاز:
۳.۳از ۵۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زنانی که با گرگ ها می دوند

معرفی کتاب صوتی زنانی که با گرگ ها می دوند

کتاب صوتی زنانی که با گرگ ها می دوند نوشتهٔ کلاریسا پینکولا استس با ترجمهٔ سیمین موحد و صدای گرم عاطفه رضوی در انتشارات ماه آوا منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی زنانی که با گرگ ها می دوند

کتاب صوتی زنانی که با گرگ‌ ها می‌ دوند در ۱۶ فصل نوشته شده است. نویسنده در هر یک از این فصل‌ها با پرداختن به اساطیر، باورهای عمومی و افسانه‌های سنتی تلاش می‌کند بخشی از کهن‌الگوی زن آزاد را پیدا کند. این کتاب اولین‌بار در سال ۱۹۹۲ نوشته شد و با سرعت به زبان‌های مختلف ترجمه شد و یک میلیون نسخه از آن در ایالات متحده به فروش رسید.

نویسنده معتقد است یک زن آزاد به گرگ‌ها شباهت دارد. او نیرومند، زندگی‌بخش، شجاع، خلاق و وفادار است، اما فاصله‌گرفتن زنان از طبیعت باعث شده به‌مرور به موجودی ضعیف یا سست تبدیل شوند.

نویسنده معتقد است دانش روان‌شناسی امروز علمی تقریباً مردانه است و به مسائل زنان نمی‌پردازد. او در این کتاب با تمرکز بر افسانه‌های قدیمی و ارائهٔ تحلیل روان‌شناختی از زنان، مفاهیم تازه‌ای را در این حوزه مطرح می‌کند. او در پیشگفتار کتاب به زندگی خودش و هم‌نسلانش اشاره می‌کند که برای رقصیدن یا شادی و آوازخواندن باید به جنگل یا محل دفن زباله‌ها می‌رفتند تا جامعه آن‌ها را سرزنش نکند. او توضیح می‌دهد در گذشته همواره تنبیه‌کردن و محدودکردن آزادی دختران امری عادی بوده است. او توضیح می‌دهد در گذشته همواره با زنان مانند مایملک رفتار می‌شد تا بتوانند زنان را از انتخاب و پیشرفت محروم کنند. او ادامه می‌دهد در دنیای امروز نیروهایی وجود دارد که زنان را مجبور می‌کند بر سر دوراهی جلو‌رفتن مطابق میل روح خود یا جلورفتن مطابق خواست اجتماع دست به انتخاب بزنند. این انتخاب نتایج وحشتناک‌تری دارد؛ چون دختران و زنانی که شدیداً محدود و تحت سلطه هستند، خوب خوانده می‌شوند و زنانی که دنبال آزادی هستند بد دانسته می‌شوند. این کتاب به زنان کمک می‌کند خودشان را بهتر بشناسند و مسیر متفاوتی انتخاب کنند.

شنیدن کتاب صوتی زنانی که با گرگ ها می دوند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند را می‌توان در دسته کتاب‌هایی که هر زن یا دختری باید بخواند، قرار دارد و آن را به تمام علاقه‌مندان به روان‌شناسی نیز پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کلاریسا پینکولا استس

کلاریسا پینکولا استس در ۲۷ ژانویهٔ ۱۹۴۵ در خانواده‌ای اسپانیایی‌تبار در آمریکا متولد شد. او پژوهشگر، شاعر و داستان‌نویس است. پژوهشگران او را حافظ قصه‌های کهن در ادبیات اسپانیایی معرفی می‌کنند. او روان‌شناس پیرو مکتب روان‌شناسی یونگ است. کلاریسا پینکولا استس دکترای مطالعات بین فرهنگ‌ها و روان‌شناسی بالینی را از مؤسسهٔ یونیون گرفته است. کتاب‌های او به بیش از ۳۷ زبان ترجمه شده‌اند. از آثار کلاریسا پینکولا استس می‌توان به «زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند» و «بهار می‌رسد» اشاره کرد.

درباره عاطفه رضوی

عاطفه رضوی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۶۵ با حضور در فیلم «آن‌سوی آتش» ساختهٔ کیانوش عیاری آغاز کرد و بیش از ۳ دهه فعالیت مستمر با کارگردانان صاحب‌نام داشته و طی این مدت ۴ مرتبه نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنوارهٔ فجر شده است. او ۳ مرتبه برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول از سوی منتقدان سینمایی شده و یک‌بار موفق به دریافت جایزهٔ نقش اول زن از خانهٔ سینما شده است. او در دورهٔ فعالیت حرفه‌ای خود به‌خاطر طراحی و اجرای گریم ۲ مرتبه نامزد شده و یک بار سیمرغ بلورین جشنوارهٔ فجر را دریافت کرده است.

او در مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری مثل کاکتوس، همسایه‌ها، سفر به چزابه و چندین اثر خاطره‌انگیز دیگر به ایفای نقش پرداخته است. عاطفه رضوی در چندین نمایش موفق ایفای نقش کرده. در تئاتر نیز ۲ مرتبه نامزد بهترین بازیگر شده و یک‌بار جایزهٔ نقش اول زن در بخش بین‌المللی تئاتر فجر را دریافت کرده است.

بخشی از کتاب صوتی زنانی که با گرگ ها می دوند

«همهٔ ما از تمنای وحش لبریزیم اما برای مقابله با این تمنا پادزهرهایی فرهنگی وجود دارد. به ما آموخته‌اند که از این میل و آرزو احساس شرم کنیم. ما موهایمان را بلند کردیم و با آن احساساتمان را پوشاندیم اما هنوز هم طی روزها و شب‌های زندگی‌مان، سایهٔ زن وحشی از پشت سر اغوایمان می‌کند. ما در گذر ایام شاهد بوده‌ایم که طبیعت غریزی زنانه به تاراج رفته، واپس زده شده و از نو بنا گشته است. مدت‌های مدید این طبیعت نیز همانند حیات وحش و سرزمین‌های بکر مورد سوءاستفاده قرار گرفته است. هزاران سال است که به هر جا نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که طبیعت غریزی زنانه به محروم‌ترین قلمرو روح واپس رانده شده است.»

نظرات کاربران

nilood
۱۴۰۲/۰۱/۲۶

این کتاب تو بی نهایت نیست؟😐

lily
۱۴۰۱/۰۸/۱۳

موسیقیی که توش به کار برده شده قشنگ ترش کرده ، بنظرم داستان قشنگیه

کاربر ۵۶۸۷۷۱۰
۱۴۰۱/۱۰/۱۶

فوق العاده ست این کتاب، برای زنها شبیه نقشه راه میمونه، شهودت رو جدی بگیر

رامش مخبر
۱۴۰۲/۰۱/۱۹

بسیار عالی زیست اصیل را به زنان آموزش می دهد زن بود همان طور که سخت است در عوض سرشار از شور و شوق و زیبایی است زن یعنی زندگی 😌

Haniyeh Abbasi
۱۴۰۲/۰۴/۳۱

به هرکسی که دوست داره روان و روح زنانه‌ی خودش رو بهتر بشناسه و به متون روانشناسی علاقه‌منده، چه خانم‌ها و چه آقایون، این کتابو توصیه می‌کنم. مثل یک راهنما برای سفر به درون و شناختن و التیام بخشیدن به

- بیشتر
کاربر ۴۴۱۸۶۱۳
۱۴۰۱/۱۰/۱۸

راستش این کتاب رو بخاطر پیشینه گویندگی خوب خانم عاطفه رضوی و با کد تخفیف خریدم ولی باهاش نتونستم خوب ارتباط بگیرم.گزافه گویی زیاد داره

Zahra Ebrazi
۱۴۰۲/۰۶/۰۷

در یک کلام عااالی عالی عالی هم کتاب و هم گویندگی خانم رضوی

Ariel Saadat
۱۴۰۲/۰۵/۱۵

این کتاب بی‌نظیره اگر به افسانه‌ها و کهن‌الگوها علاقه‌مندین شک نکنین و از خوندنش لذت ببرین.

کاربر ۴۰۷۳۲۲۰
۱۴۰۲/۰۷/۱۲

این کتاب را به همه توسیه میکنم چون راه زندگی درست است💙💙

fereshte 19
۱۴۰۲/۱۲/۲۸

من در حال مطالعه این کتاب به صورت چاپی هستم و در مورد گویندگی اون نمی تونم نظری بدم اما به طور کلی مطالعه دقیق این کتاب رو به تمام زنان پاک سرزمینم پیشنهاد می کنم باشد که جهشی بزرگ

- بیشتر

زمان

۲۹ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۲۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۹ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۲۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۷۱,۶۰۰
۱۲۰,۱۲۰
۳۰%
تومان