دانلود کتاب صوتی ماجرای عاشقانه بلیث دال با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماجرای عاشقانه بلیث دال اثر ناتانيل هاثورن

دانلود و خرید کتاب صوتی ماجرای عاشقانه بلیث دال

گردآورنده:کلاید نهرنز
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ماجرای عاشقانه بلیث دال

کتاب صوتی «ماجرای عاشقانه بلیث دال» نوشتهٔ ناتانیل هاثورن به‌کوشش کلاید نهرنز با ترجمهٔ مریم قنبری و گویندگی سحر بیرانوند توسط انتشارات نوژین منتشر شده است. این اثر خلاصه‌ای از کتاب اصلی است.

درباره کتاب صوتی ماجرای عاشقانه بلیث دال

مجموعهٔ «چکیدهٔ ۵۰ رمان کلاسیک» تلاش دارد رمان‌های مهم جهان را با ارائه‌ای منسجم و متناسب به خوانندگان عرضه کند. خلاصهٔ کتاب ماجرای عاشقانه بلیث دال نیز یکی از آثاری است که در این مجموعه قرار دارد.

در این داستان شخصیت‌های مختلفی می‌بینیم که هرکدام نقشی کلیدی در پیشبرد داستان دارند. توصیف این شخصیت‌ها و نقش هرکدام عبارت است از: مردی نیکوکار و سخنران، نویسنده‌ای معروف و ثروتمند، دختری جوان و مرموز، پروفسوری غریبه و صاحبِ مزرعه‌ای که اتفاقات داستان آنجا رقم می‌خورد. داستان با ورود پریسیلا،‌ دختری ساده و درعین‌حال مرموز که تلاش می‌کند با زنوبیا، نویسندهٔ معروف، روابط خوبی برقرار کند، مسیر متفاوتی را برای داستان شکل می‌دهد.

کتاب صوتی ماجرای عاشقانه بلیث دال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به شنیدن خلاصه‌ای از رمان‌های برتر کلاسیک پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی ماجرای عاشقانه بلیث دال

«زمانی که کاوردیل و همراهانش به مزرعه می‌آمدند، هوا بسیار سرد بود و باد شدیدی می‌وزید برف می‌آمد. کاوردیل بیمار شد و به مدت دو هفته ناتوان در بستر افتاد. هالینگزوورث در کنار او ماند تا از او مراقبت کند و با کمک زنوبیا از او پرستاری می‌کردند تا سلامتش را به دست آورد. کاوردیل، زنوبیا را تحسین می‌کرد زیرا شهرت، ثروت و دوستانش را رها کرده بود تا عضوی از این مزرعه باشد. کاوردیل در حالیکه دوره نقاهت را می‌گذراند متوجه موضوعی شد. هالینگزوورث از کاوردیل خواست تا با او همراه شود و مؤسسه‌ای را تأسیس کنند تا به مجرمان کمک کند تا زندگی خود را تغییر دهند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان