دانلود کتاب صوتی پتینا با صدای مرضیه پورمرشد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پتینا اثر جیسون رنولدز

دانلود و خرید کتاب صوتی پتینا

معرفی کتاب صوتی پتینا

کتاب صوتی «پتینا» با عنوان فرعی دویدن تا ابد (و کمی هم بیشتر) نوشتهٔ جیسون رنولدز و ترجمهٔ لیلا قنادپور است که رادیو گوشه آن را با گویندگی مرضیه پورمرشد منتشر کرده است. «پتینا جونز» سریع‌ترین دختر دوندهٔ تیم مدافعان است. البته منطقی هم هست؛ او برای خیلی چیزها باید بدود.

درباره کتاب صوتی پتینا

پتینا جونز، سریع‌ترین دوندهٔ دختر تیم دیفندرز که از یک مدرسهٔ معمولی به مدرسهٔ بچه پولدارها آمده، به دلایل زیاد و گوناگونی می‌خواهد در تیمشان بهترین باشد. او می‌خواهد سریع‌تر از همه بدود تا به بچه‌های مدرسهٔ باکلاس جدید که بهش متلک می‌اندازند نشان بدهد که یک روز برای خودش کسی می‌شود. پتینا می‌خواهد با دویدنش دوست‌های تازه‌وارد تیمش را سربلند کند. او سعی می‌کند بدود و به خواهر کوچک و وابسته‌اش «مدی» یاد بدهد که شجاع و قوی باشد. پتینا برای مادرش نیز می‌دود، کسی که دیگر نمی تواند بدود. به قول مادرش، پاتی را نباید دست کم گرفت و پاتی هم می‌خواهد همین را ثابت کند. ولی وقتی فشار رویش خیلی زیاد می‌شود هم می‌تواند به دویدن ادامه دهد؟

کتاب صوتی پتینا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب گروه سنی کودک و نوجوان است.

بخشی از کتاب صوتی پتینا

«چیزی به‌عنوان خطای استارت نداریم. چون خطا یعنی نادرست و در زمین دو استارت نادرست معنی ندارد. تو یا شروع می‌کنی یا نمی‌کنی. یا می‌دوی یا نمی‌دوی. حالت دیگری وجود ندارد. اما می‌توانیم بگوییم استارت بی‌موقع. به نظر من بامعنی‌تر است. معنی‌اش این است که در زمانی اشتباه شروع به دویدن کنی. یعنی خیلی زود. یعنی زمانی که هیچ‌کس به جز تو شروع به دویدن نکرده باشد. هیچ رقیبی وجود نداشته باشد به جز مغز خودت که حاضر است قسم بخورد بقیه دارند بیخ گوش تو می‌دوند. درحالی‌که هیچ‌کس نیست. توی واقعیت نیست. کسی دنبالت نیست. وقتی می‌گویند خطای استارت منظورشان همین است. یک استارت درست در زمان نادرست و در اولین دیدار فصل هیچ‌کس بهتر از گوست این موضوع را لمس نکرد.»

نظرات کاربران

Amin
۱۴۰۱/۰۸/۱۰

مامان عالی بوووود

زمان

۵ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۷۷۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۷۷۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۴,۰۰۰
تومان