دانلود کتاب صوتی ته جدولی ها ۳ با صدای آرمان غفاریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ته جدولی ها ۳ اثر روبرتو سانتیاگو

دانلود و خرید کتاب صوتی ته جدولی ها ۳

معرفی کتاب صوتی ته جدولی ها ۳

کتاب صوتی راز دروازه‌بان شبح مانند (کتاب‌های درگوشی) جلد سوم از مجموعه صوتی ته‌ جدولی‌ ها نوشته روبرتو سانتیاگو است. این کتاب با ترجمه سعید متین و صدای آرمان غفاری در رادیو گوشه با همکاری آی قصه منتشر شده است.

درباره مجموعه ته جدولی‌ ها

این داستان درباره یک تیم فوتبال ۷نفره است که همیشه ته جدول است اما اعضای تیم قول داده‌اند که همیشه با هم باشند و حالا ماجراهای زیادی در انتظارشان است.

تیم فوتبال ۷نفره‌ سوتو‌آلتو فقط یک تیم دبستانی خشک‌وخالی نیست. بچه‌های این تیم با هم عهد بسته‌اند که هر اتفاقی افتاد، کنار هم باشند و هیچ‌چیز و هیچ‌کسی آن‌ها را از هم جدا نکند. اما ظاهراً که قرار است اتفاق‌های عجیبی برایشان بیفتد. امسال ورود یک دانش‌آموز جدید باعث شده است تا بچه‌ها بعد از تعطیلات مدرسه، هیچ‌کدام از سؤال‌های همیشگی‌شان را از هم نپرسند. آخر این تازه‌وارد برای بازی در تیم فوتبال ثبت‌نام کرده است!

شنیدن مجموعه ته جدولی‌ ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام کودکان و نوجوانان فوتبال‌دوست جذاب و خواندنی است.

درباره روبرتو سانتیاگو

روبرتو سانتیاگو متولد ۱۹۶۸ در مادرید است. او کارگردان، فیلمنامه‌نویس، نمایشنامه‌نویس و نویسنده اسپانیایی است. او اولین فیلم کوتاه خود را در سال ۱۹۹۹ کارگردانی کرد. رمان‌های فوتبالی این نویسنده پرفروش‌ترین مجموعه‌های ادبیات کودک در اسپانیا در سال‌های اخیر بوده است. به چندین زبان ترجمه شده و علاوه بر این، با موفقیت زیادی در سینما و تئاتر اقتباسی روبه‌رو شده است. او جایزه «سروانتس چیکو» را برای مشارکتش در ترویج ادبیات باکیفیت در بین جوانان دریافت کرده است.

نظرات کاربران

Aten Daneshvar
۱۴۰۱/۰۵/۲۵

جلدهای بعد هم میان ?

مریم
۱۴۰۱/۰۶/۱۰

جلد ۱ و ۲ رو گوش کردم و بسیار لذت بردم.امیدوارم جلدهای بعدی هم اضافه بشن. داستان جذابی در مورد یک تیم فوتبال مدرسه ای هست .راوی داستان یکی از اعضای تیمه.اتفاقات جالبی برای این تیم میفته که شنیدنش با صدای

- بیشتر
✨Dreamer Witch✨
۱۴۰۱/۰۹/۰۹

قبل از این که کتاب‌ها رو شروع کنم، فکر می‌کردم خوشم نمیاد ازشون چون فوتبالیه و منم چیزی از فوتبال سردرنمیارم، اما بعدش کاملاً نظرم عوض شد! واقعا مجموعه‌ی دوست‌داشتنی و بانمکیه و پر از انرژی مثبت و حس خوب.

کاربر ۶۶۵۶۰۰۵
۱۴۰۲/۰۳/۱۸

خیلی عالیه من ته جدولی های ۱و۲ را گوش دادم یعنی هر بار می خواستم بخرم ۵۰ درصد تخفیف داشته و شده ۱۹ تومان ولی حتما بخرین

زمان

۴ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۶۷۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۶۷۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۰۰۰
تومان