دانلود و خرید کتاب پتینا جیسون رنولدز ترجمه لیلا قنادپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پتینا اثر جیسون رنولدز

کتاب پتینا

معرفی کتاب پتینا

کتاب الکترونیکی «پتینا» نوشتهٔ جیسون رنولدز با ترجمه لیلا قنادپور در انتشارات منظومه خرد چاپ شده است. پتینا جونز، سریع‌ترین دوندهٔ دختر تیم دیفندرز، که از یک مدرسهٔ معمولی به مدرسهٔ «بچه پولدارها» آمده، به هزارویک دلیل می‌خواهد در تیمشان بهترین باشد.

درباره کتاب پتینا

«پتینا جونز» سریع ترین دختر دوندهٔ تیم مدافعان است. البته منطقی هم هست؛ او برای خیلی چیزها باید بدود. او برای بچه های مدرسهٔ باکلاس جدیدی که تازگی ها به آنجا فرستاده شده می‌دود، تا به آن‌هایی که بهش متلک می‌اندازند نشان بدهد که یک روز برای خودش کسی می‌شود. او برای دوست‌های تازه‌وارد تیمش می‌دود، برای «روح»، «سانی» و «لو» تا آن‌ها را سربلند کند. برای خواهر کوچک و وابسته‌اش «مدی» می‌دود تا به او یاد بدهد که شجاع و قوی باشد. و برای مادرش می‌دود، کسی که دیگر نمی تواند بدود. به قول مادرش، پاتی را نباید دست کم گرفت و پاتی هم می‌خواهد همین را ثابت کند. ولی وقتی فشار رویش خیلی زیاد می‌شود، می‌تواند آن را پشت سر بگذارد؟

کتاب پتینا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب گروه سنی کودک و نوجوان است.

بخشی از کتاب پتینا

چیزی به‌عنوان خطای استارت نداریم. چون خطا یعنی نادرست و در زمین دو استارت نادرست معنی ندارد. تو یا شروع می‌کنی یا نمی‌کنی. یا می‌دوی یا نمی‌دوی. حالت دیگری وجود ندارد. اما می‌توانیم بگوییم استارت بی‌موقع. به نظر من بامعنی‌تر است. معنی‌اش این است که در زمانی اشتباه شروع به دویدن کنی. یعنی خیلی زود. یعنی زمانی که هیچ‌کس به جز تو شروع به دویدن نکرده باشد. هیچ رقیبی وجود نداشته باشد به جز مغز خودت که حاضر است قسم بخورد بقیه دارند بیخ گوش تو می‌دوند. درحالی‌که هیچ‌کس نیست. توی واقعیت نیست. کسی دنبالت نیست. وقتی می‌گویند خطای استارت منظورشان همین است. یک استارت درست در زمان نادرست و در اولین دیدار فصل هیچ‌کس بهتر از گوست این موضوع را لمس نکرد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان